Vandaag rug getraind ook al had ik die vrijdag al gedaan.
Samen met een maatje getraind die alleen nog rug moest doen van de week dus gaan!
RUG:
Chin ups:4 x 8 x bw
T bar row(barbell):4 x 8 x 60 kg
low row machine: 4 x 8 x 50 kg(single hand)
shrugs smith:4 x 15 80 kg(2 sec vasthouden boven)
back extension machine:4x 15 x 70 kg
cable incline push down:4 x 8 x 30 kg
Redelijk wat oefeningen maar het ging lekker.
BICEPS:
cable curls(schuin achterover hangen voor extra spanning):3 x 10 x 22,5 kg
hammer curls:3 x 10 x 12 kg
LEEG!
Lekkere training en gelijk ook nog wat 'advies' gegeven aan 2 jonge jongens die flink aan het kuren waren en onder de puisten zaten.
Normaal laat ik het lekker gaan,maar aangezien ze er zelf over begonnen,kon ik mijn mond niet houden.
"Huh?HCG...wat is dat?"
"Nee man,als je jong bent hoef je niet na te kuren,je maakt genoeg testosteron aan!"
Maar het ergste was dat ze niet wisten wat aspireren is!
Het valt wel op dat er de laatste tijd aardig wat gasten ineens groot worden en onder de puisten zitten.
Tot een jaar geleden was het vrijwel een anabool-vrije sportschool,maar ze steken elkaar allemaal aan.
Samen met een maatje getraind die alleen nog rug moest doen van de week dus gaan!
RUG:
Chin ups:4 x 8 x bw
T bar row(barbell):4 x 8 x 60 kg
low row machine: 4 x 8 x 50 kg(single hand)
shrugs smith:4 x 15 80 kg(2 sec vasthouden boven)
back extension machine:4x 15 x 70 kg
cable incline push down:4 x 8 x 30 kg
Redelijk wat oefeningen maar het ging lekker.
BICEPS:
cable curls(schuin achterover hangen voor extra spanning):3 x 10 x 22,5 kg
hammer curls:3 x 10 x 12 kg
LEEG!
Lekkere training en gelijk ook nog wat 'advies' gegeven aan 2 jonge jongens die flink aan het kuren waren en onder de puisten zaten.
Normaal laat ik het lekker gaan,maar aangezien ze er zelf over begonnen,kon ik mijn mond niet houden.
"Huh?HCG...wat is dat?"
"Nee man,als je jong bent hoef je niet na te kuren,je maakt genoeg testosteron aan!"
Maar het ergste was dat ze niet wisten wat aspireren is!
Het valt wel op dat er de laatste tijd aardig wat gasten ineens groot worden en onder de puisten zitten.
Tot een jaar geleden was het vrijwel een anabool-vrije sportschool,maar ze steken elkaar allemaal aan.
Comment