ik cardio daarom ook thuis kan ik gewoon praten met mn vrouw en of kids en ondertussen tv kijken of iets, anders ben ik het na 5 minuten al zat. Voor de rest fiets ik natuurlijk elke doordeweekse dag 2 uur van en naar mn werk.
Log Pesc 2014
Collapse
X
-
Originally posted by east1977 View Postik cardio daarom ook thuis kan ik gewoon praten met mn vrouw en of kids en ondertussen tv kijken of iets, anders ben ik het na 5 minuten al zat. Voor de rest fiets ik natuurlijk elke doordeweekse dag 2 uur van en naar mn werk.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
zodat ik er wat meer eten in kan proppen en wat meer aan m'n micro's kom dan als ik echt heel weinig ga eten. Ik ben via een voedingsschema van dyno weer naar mn onderhoud toe geklommen en zelfs er over heen om te kijken wat er gebeurde.
Op een gegeven moment bleef ik redelijk stabiel en heb dit even aangehouden, daarna een tijdje boven onderhoud op trainingsdagen om te groeien en nu aan het cutten maar ik heb gemerkt dat ik het niet red met een paar 100 kcals eraf dit zullen er minstens 500 zijn om ook maar een beetje af te vallen.
Daarbij moet ik wel energie overhouden om elke dag te fietsen en tot voor kort ook nog een 40 urige baan en 2 bijbanen. Dus ik probeerde m'n tekort te creeëren door extra cardio.
Sorry voor het wat onsamenhangende verhaal.Last edited by east1977; 02-04-2014, 20:44.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
I see... ik zou zeggen dat 2 uur fietsen per dag zijn werk doet snap de meerwaarde nog steeds niet je zou zeggen dat je al redelijk wat kan eten dan en micro's geen probleem zijn. Maar goed if it works for you, it works for meBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
soms is het zoeken en iets anders zou misschien ook werken maar tot nu toe gaf dit het beste resultaat.
Ben nu ook het ud2.0 boek aan het lezen, ten eerste kom ik er niet echt door heen en ten tweede als ik de log van Gus lees waarbij het huilen hem vaker nader staat dan het lachen heb ik zoiets wil ik dat wel.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View Postsoms is het zoeken en iets anders zou misschien ook werken maar tot nu toe gaf dit het beste resultaat.
Ben nu ook het ud2.0 boek aan het lezen, ten eerste kom ik er niet echt door heen en ten tweede als ik de log van Gus lees waarbij het huilen hem vaker nader staat dan het lachen heb ik zoiets wil ik dat wel.
Het zuurste zijn eigenlijk de lange en zware trainingen (depleten is niet meest prettige op aarde). Maar voor een samenvatting heb je de uiterst handige Dyno guide:
http://forum.bodynet.nl/trainingssch...cut-guide.html
Ik zou het boek sowieso lezen, staat echt veel goeie info in, zelf al twee keer gelezen.Last edited by pescatore; 02-04-2014, 21:26.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Pffff, ik heb respect voor de ud2 aanhangers.
Buiten mijn comfortzone trainen lukt nog wel maar met eten wordt het een ander verhaal.
Honger, moe en uitgeput zijn ,zijn nou niet bepaald de dingen waar ik voldoening uithaal.
Wel knap dat jij die discipline wel hebt, dat is straks toch een overwinning op jezelf.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Hahahaha you depletion Mongowians!!
Dussss Tension training ging eigenlijk prima buiten het feit dat het brandt als een moeder geen klachten. In plaats van tweede shake 3 proteïne bars genomen, zelfde macro's ongeveer.
Ik voel me nooit heeeul ellendig tijdens depletion dagen hoewel ik vannacht wel wat slaap issues had en gisteravond vooral klaar was met hetzelfde vreten iedere keer. Maar ik voel me nadat ik de carbs erin trap echt altijd zoooooveel beter
Straks wat bageltjes, de pasta staat al klaar... Nice! Bunkeren in de treinBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostMisschien gewoon super veel honger? De ene dag kan ik wel 5k kcal op, de andere dag is 3 al veel
Nog ff 2 bageltjes naar binnen schuiven en een bak kwark strakjes en dan morgen eens kijken in de gym of ik er wat van bak wheheh.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment