Originally posted by pescatore
View Post
Log Pesc 2014
Collapse
X
-
Mja mss wel wheheh. Maar ik bedoel bijv bij squat dat je zonder al teveel form inlevert meer vanuit je heupen ze er echt uit gaat drukken. Het kan wel maar als je wat lager gaat zitten en gewoon meer planmatig ophoogt bereik je op zich hetzelfde met meer controle. Dingen als SL forceren je echter om op te blijven hogen totdat het niet meer gaat. Blijf het wel de fijnste manier van trainen vinden maar we gaan nu dit ff een tijdje doen en dan weer richting een madcow of iets dergelijks, zijn veel opties hè?Last edited by pescatore; 24-03-2014, 18:12.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Foodz for the day, ik eet vrij vaak hetzelfde maar niet altijd. Ik kan het ondertussen redelijk uit mijn hoofd als ik weet wat mijn food weegt.
90 gr bruinbrood
50 gr pindakaas
50 gr huisgemaakte tonijnsalade
400 ml melk
30 gr whey
50 gr brinta
--- training ----
3 eieren
60 gr bruinbrood
100 gr basmati rijst
300 gr wokgroenten (ui, paprika, chinese kool, wortel, courgette, bospaddestoelen)
200 gr kip
20 ml olijfolie
100 gr huisgemaakte tonijnsalade (tonijn, mayo, sjalot, peper, zout, ketjap manis, augurk, kappertjes, citroensap)
5 toastjes
500 gr magere kwark
30 gr amadelen
eetlepel honingBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by aktito View Post180 deadlift al weer? netjes hoor piscatore (dit vond ik toch wel robbie's meest originele (lees:wanhopige) bijdrage op het forum ).
Is 't de bedoeling dat je eerst de 200 aantikt voordat je gaat 'cutten' of staat dat los van elkaar ?
Soms mis ik Robbie wel een beetje.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHad ik de vrijdag voor carnaval getrokken. Hoe bedoel je alweer trouwens? Nee ik ga 1 april gewoon cutten of iif de eerste maandag van april
Soms mis ik Robbie wel een beetje.
Ik mis robbie indd ook toch een soort niet te vullen leegte op het forum.
Comment
-
bench:
3 x 20
3 x 40
3 x 50
3 x 60
5 x 80
5 x 80
5 x 80
O bench... gij doorn in mijn lifters-oog. Blijft beetje aanmodderen maar goed, doen ons best.
chin ups:
6 x bw
6 x bw
6 x bw
Probeer ze controlled te doen maar eigenlijk vind ik gewoon maxen en uitreppen lekkerder maar voorlopig doen we deze ff.
incline dumbell press:
8 x 24
8 x 24
8 x 24
Fak deze oefening, laatste keer geweest ik heb gewoon issues met die dumbells naar de startpositie te krijgen en weer naar beneden. De oefening op zich is prima maar dat dumbell ding. Iedere keer voelt het geforceerd aan dus ik ga wss incline benchen dan hoef ik niet met die dingen te zwaaien iedere keer.
t-bar row:
8 x 60
8 x 60
8 x 60
side raises:
8 x 7
8 x 7
8 x 7
dips:
8 x bw
8 x bw
8 x bw
hammer curls:
8 x 14
8 x 14
8 x 14
Na de training als voorbereiding op de cut alvast wat HIIT gedaan. 8 x 30 sec all out sprints op het beste alternatief in de gym wat mij betreft namelijk de spinfiets. Niet te zwaar zetten dan kun je niet genoeg gas geven, niet te licht dan gaan de trappers sneller dan je benen.
He-le-maal naar de klote. Na de 3e interval ben je eigenlijk al naar de tyfus met pijn aan je strot, half duizelig maar vanaf dan is het gewoon een kwestie van doorbeuken en niet lullen maar poetsen. Het is ook niet "lekker" ook niet erna... het is gewoon een lijdensweg, ook het eerste halfuur erna maar die shit is wel goed voor je
Voeding ook alvast 250 kcal omlaag:
60 gr brood
50 gr pindakaas
300 ml melk
30 gr whey
50 gr brinta
----training-------
85 gr rijst
250 gr kip
300 gr groenten
25 ml olijfolie
3 eieren
60 gr brood
500 gr magere kwark
paar aardbeien
eetlepel honingBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Klaar met werk, zo ff naar de tandarts om een kroon te laten zetten en gaatje op nieuw vullen. Heb je een redelijk gebit net als ik, tip van de week bezuinig niet op je tandartsverzekering komt je uiteindelijk letterlijk duur te staan
Daarna ff naar het zuiden voor 2 verjaardagen. Vraag uit interesse, wat is het effect van zo'n tandartsverdoving icm sporten of maakt dat geen reet uit? Niet dat het van toepassing is hoor maar just curious?Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by suusje86 View Postik heb dan last met de kaakcardio, normaal gesproken die ik dat zon 45 minuten gedurende een training, maar met een verdoving maar 10 min.. ellende.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment