Sws volgen, altijd interessant wanneer mensen wedstrijden gaan doen.
Wengstertje road to his first MAP competition
Collapse
X
-
Originally posted by FitnessEcto View PostLeuk, ik volg!
Je hebt al een mooi fysiek, ben benieuwd hoe je er op het contest uit ziet!
Originally posted by emielos View PostSws volgen, altijd interessant wanneer mensen wedstrijden gaan doen.
Originally posted by Iron Mind View PostSucces, man. Ben benieuwd!
Leuk om te zien dat er meer toekomstige atleten verschijnen op het forum. Ik ben van plan om mezelf er ook bij te voegen binnen 1-2 jaar.
Ga ervoor!Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
mn favo trainingssplit samen met 1van mn favo fysieken van dit board .
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Wat ik persoonlijk jammer vindt aan MAP is dat er vaak lange shorts worden gedragen (NO HOMO!). Want dan vallen de benen totaal weg. Maar ieder zo ze ding. Maar ik wens je alle succes!
En met de contest foto's als fysiek moet het wel goed komen.Hard work Pays off!
Comment
-
Originally posted by Whahaha View PostWat ik persoonlijk jammer vindt aan MAP is dat er vaak lange shorts worden gedragen (NO HOMO!). Want dan vallen de benen totaal weg. Maar ieder zo ze ding. Maar ik wens je alle succes!
En met de contest foto's als fysiek moet het wel goed komen.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postmn favo trainingssplit samen met 1van mn favo fysieken van dit board .
Originally posted by Whahaha View PostWat ik persoonlijk jammer vindt aan MAP is dat er vaak lange shorts worden gedragen (NO HOMO!). Want dan vallen de benen totaal weg. Maar ieder zo ze ding. Maar ik wens je alle succes!
En met de contest foto's als fysiek moet het wel goed komen.
Originally posted by Gus View PostJe wilt dus mannen in een slipje zien. Bij zo'n uitspraak kan zelfs 'no homo' zeggen je niet meer redden
LOLBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
@Gus ik bedoelde idd zoals wengstertje al zei dat vele hun benen dan niet gaan trainen, want die is toch niet zichtbaar. Maar ik denk wel dat je dat wel snapte, maar het toch niet kon laten om een grap te maken.
Originally posted by akito View PostWhahahaHard work Pays off!
Comment
-
Originally posted by Whahaha View Post@Gus ik bedoelde idd zoals wengstertje al zei dat vele hun benen dan niet gaan trainen, want die is toch niet zichtbaar. Maar ik denk wel dat je dat wel snapte, maar het toch niet kon laten om een grap te maken.
wat een reactie weer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-