Wengstertje road to his first MAP competition
Collapse
X
-
Eten wat de pot schaft kan prima hoor. Jammer dat zo veel mensen in broscience regeltjes geloven en zodoende iedere dag koolvis en asperges denken te moeten eten. Zoek maar eens naar flexible dieting en er zal een hele wereld voor je open gaanBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostEten wat de pot schaft kan prima hoor. Jammer dat zo veel mensen in broscience regeltjes geloven en zodoende iedere dag koolvis en asperges denken te moeten eten. Zoek maar eens naar flexible dieting en er zal een hele wereld voor je open gaanOriginally posted by mdejonge View PostAls je een beetje weet wat er overal inzit, en wat de hoeveelheden zijn in grammen, kun je prima doseren 's avonds hoor! Zal de hele dag prima kunnen denk ik
precies elke dag hetzelfde eten is ook niet goed want dan gaaat je lichaam zich daarop aan passen en gaat het stukken langzamer tot niet.Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Ben ik nu de enige die van het principe is : doen wat je kan !
Is een log pas interessant als iemand ieder nanogrammetje gaat afwegen ?
dit log kan net zo zoniet interessanter zijnYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by akito View PostTot aan de laatste paar weken kom je prima hoor met fatsoenlijk eten en niet al te gek doen. Als je daarna jezelf contest-ready wilt maken heb ik nog wel een paar leuke boeken om te lezen m.b.t. sodium load en shit.
Maar ik ik ga er de volle 100% voor maar eerst een weekend decibel en dan begin ik serieus met loggen.
Originally posted by mascotte View PostBen ik nu de enige die van het principe is : doen wat je kan !
Is een log pas interessant als iemand ieder nanogrammetje gaat afwegen ?
dit log kan net zo zoniet interessanter zijnBodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by akito View PostTot aan de laatste paar weken kom je prima hoor met fatsoenlijk eten en niet al te gek doen. Als je daarna jezelf contest-ready wilt maken heb ik nog wel een paar leuke boeken om te lezen m.b.t. sodium load en shit.
Comment
-
Originally posted by Sjoerdd View PostDan nu mijn vraag; gaat Wengstertje in die laatste paar weken ook eten wat de pot schaft?You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Gus View PostJa kan inderdaad alleen maar cutten door alleen maar vis en gtoenten te eten. Koolhydraten en vetten zijn de vijand.
not srs. Doe eens een boek open als je dat nog gelooft
Comment
-
Leuk man, ik volg.
Uiteraard kan je een heel eind komen met iifym, maar als je echt voor het podium gaat zal je er veel voor moeten doen(en laten.)
Een jongen die bij mij traint doet ook MAP wedstrijden, maar die leeft echt super dedicated.. en niet alleen vlak voor de wedstrijden.
Hij heeft wel gelijk zijn 1e twee wedstrijden gewonnen.
In ieder geval wel stoer dat je meedoet.
Succes.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Michaesdorres## Keto Flow Gummies Reviews## Glucose syrup is a common component in lots of gummy dietary supplements, serving as a sweetener and thickening agent....
-
Kanaal: Events
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
4 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
5 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
4 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-