Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Waarom kan je nog maar een half jaartje trainen? Bale man.
Ben ook wel benieuwd naar een foto
Gefeliciteerd btw
Over een half jaartje begint mijn opleiding en dan ben ik alleen in de weekenden nog thuis rest van de week op de kazerne..
Duurt zo'n 12 weken die ik sowieso niet kan trainen, daarna nog eens 12 maar dan weet ik niet zeker of ik kan trainen of niet.. Maar ben dan toch al veel kwijt
Over een half jaartje begint mijn opleiding en dan ben ik alleen in de weekenden nog thuis rest van de week op de kazerne..
Duurt zo'n 12 weken die ik sowieso niet kan trainen, daarna nog eens 12 maar dan weet ik niet zeker of ik kan trainen of niet.. Maar ben dan toch al veel kwijt
welke opleiding? op de kazerne kan je in je vrije uren toch wel trainen? gewoon bij je kader aangeven dat je daar behoefte aan hebt. in overleg kan best veel
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment