Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Meestal gaan de trainingen waar je totaal geen zin in had altijd super lekker, heb ik althans heel vaak haha:P
Waar moet je volgende week stage lopen dan?
Vanmorgen weer gewogen 73.3, 0.2 kg erbij sinds vorige week ga denk ik mijn rustdagen iets verhogen.
Ben benieuwd wat er op de weegschaal staat na stage.. De vrijdag als ik thuis kom altijd een meeega cheat dag haha en dan vanaf zaterdag weer goed eten en soms nog een Fullbody workout
Voor mijn gevoel wel een lekkere training, voel wel dat ik achteruit ben gegaan maarja hoort er nou eenmaal bij.
Zondag weer een weegmoment ben benieuwd
Bp
1x6x70, 1x6x75, 1x8x80
Laatste 3 met aardig wat hulp tel er zeker 4 die ik helemaal zelf heb gedrukt,
Daarna setje afgemaakt met 15x60 op advies van mijn spotter was tegen blessures of iets dergelijks geloofde er niet veel van maar maakte me verder ook niet uit had wel zin om nog een setje te pompen!
Pull ups
3x8xBW, 1x6xBW+5
Die 5 kg maakt een wereld van verschil hoe houden jullie dat gewicht vast??
Benen waren al kapot van het hardlopen die dag had ook eigenlijk helemaal geen zin meer... Toch gegaan maar vandaag ontzettende spierpijn hahah, gotta love it
Ik doe gewicht tussen mn voeten geklemd. Toen ik die 8*80 BP dacht ik echt WHUUUTTT hahah. Maar was dus met spot haha.
Deadlift ligt jouw wel of niet? Flink sterk
Hahaha jaa maar die BP ging me die dag op een of andere manier goed af
Deadlift altijd wel fijn gevonden jaa mijn pr ligt wel nog wat hoger ga die toch weer wat vaker doen!
Heb wel vaak het gevoel dat er meer in zit maar krijg het er niet uit..
Heb er op de upperbody dagen nog 1 oefening voor triceps en 1 voor biceps bijgedaan, vond 2 oefeningen in de week voor biceps/triceps weinig..
Weet niet hoe de andere meningen hierover zijn mag ze graag delen
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment