Die school waar je op zat, waar zat die? Mag ook via pm als je het kwijt wilt.
Mdejonge's Future
Collapse
X
-
Originally posted by east1977 View PostJe shape ziet er al goed uit, maar waarom cutten veel vet heb je toch niet ?
Originally posted by generation_iron View PostDie school waar je op zat, waar zat die? Mag ook via pm als je het kwijt wilt.
2 jaar EmmenIn between obsessed periods
Comment
-
Foto ziet er top uit maat!
Grappig dat je soms een voorstelling maakt over hoe iemand eruit ziet en ik kwam goed in de buurt
Echt top dat jullie met z'n 3en naar de meet komen.
Ik ben voor werk regelmatig in het noorden ,dus kunnen we ook wel eens een keertje trainen als ik er toch ben.
V.d. week was ik bv nog in Assen en drachten.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostFoto ziet er top uit maat!
Grappig dat je soms een voorstelling maakt over hoe iemand eruit ziet en ik kwam goed in de buurt
Ik ben voor werk regelmatig in het noorden ,dus kunnen we ook wel eens een keertje trainen als ik er toch ben.
V.d. week was ik bv nog in Assen en drachten.
Lijkt mee gaaf plan Maarten! Zal dit wel in het weekeind moeten....
Originally posted by weslleyy View PostHad de foto niet eens gezien maar ziet er gewoon top uit!!
Originally posted by rain View PostZeker netjes man!
En inderdaad…..brede schouders.
Vind mooie ronde schouders echt gaaf, kan niet groot genoeg!
Nu ff bakje nootjes en kopje groene thee(nohomo)In between obsessed periods
Comment
-
Oke, net de deur uit geweest om een weerstandsband te halen, dus die hebben we!
Daarna een kleine cardio work out van ±30 minuten als volgt:
20 minuten crosstrainer LIT hartslag 130
(Wou 10 minuten) 5 minuten stairmaster(fucking hell, kon mijn hartslag niet onder controle krijgen??)
Gestopt na 5 minuten, toen nog ff snel 5 minuten crosstrainer om mn hart weer netjes op 130 te krijgen.
Resultaat: helemaal doorweekt van het zweetIn between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostFoto ziet er top uit maat!
V.d. week was ik bv nog in Assen en drachten.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Oke, zaterdag aangebroken.
Ik was mega hyperactief, en iedereen werd thuis gek. Stond letterlijk de woonkamer door te stuiteren, na m'n eten naar binnen te hebben gepropt, kwam ik tot de conclusie dat alleen cardio niet genoeg was om mijn week een voldaan gevoel te geven. Dus vandaag voor het eerst een FullBody gedaan, op mijn eigen manier, en de oefening en sets/reps waar ik zin in had, alles wat ik deed was tenslotte 'extra' en niet gepland.
Heb eerst de grote groepen gedaan, alles heel laag gewicht en extreem hard knijpen/concentreren/vast houden etc. etc.
Als volgt(laatste cijfers zijn KG):
Lekker WU met weerstandsband en dumbells.
Dumbell Row: 3x10x14(heel hard knijpen en vast houden)
Dumbell BP: 3x10x14
Squat: 2x10x40(Srs ATG en onderin vast houden)
Lunges: 2x10(stap ea)x10 (onderin ook vasthouden, heel lang niet gedaan dus mijn billen knallen nu alweer)
(Bedacht later dat ik deze nog wilde)Widegrip pulldown: 3x15x25(slow en vast houden)
MP: 2x12x10
Hammer curl: 2x12x8 1x10x10 (jezus, waren helemaal vol, zo geconcentreerd uitgevoerd)
Tricep pushdown rope: 3x20x12 (Ook helemaal vol, kon er niks meer mee)
Leg ext: 20x25 (helemaal vol, kon niks meer) 2x12x25
Cardio crosstrainer:
20 minuten LIT
Heerlijk en voldaan gevoel, en ben nu best wel uitgeblust.
Was laat wakker vandaag, dus voeding niet binnen gekregen wat moest. Maar totaal geen junk gehad.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostLekkere trainingen, hoe bevallen de weerstandsbanden? Welke heb je precies gekocht?
Heb 1 band bij de Perry gekocht van INQ dacht ik, was 8 euro, heb de lichtste genomen.
Voelt gewoon heerlijk aan!In between obsessed periods
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-