ik kan er ook behoorlijk mee zitten als een training slecht gaat.. die dagen zullen wel vaker komen.
Mdejonge's Future
Collapse
X
-
Originally posted by Mcvk View PostKerel had je log nog niet gezien, maar goede openingspost en als je discipline voor bodybuilding net zo is moet het helemaal goedkomen!
In en succes
Leuk dat je ff komt kijken!
Haha dat kan best, werd overal zo actief op gereageerd dat mijn log helaas snel weg valt.
Dankje, haha mijn discipline voor dingen wat ik leuk vind is nu zelfs nog groter.
Dedicated leven is easy voor mij op moment, (knipoogje)
Leuk dat je volgt en ik zal jullie proberen te ammuseren
Zometeen heen voor een quad, hams en calves trainen... en cardio uiteraard.
Vanavond kapper, en zit te denken aan een kapsel aka Maarten Vos.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostHe Mcvk!
Leuk dat je ff komt kijken!
Haha dat kan best, werd overal zo actief op gereageerd dat mijn log helaas snel weg valt.
Dankje, haha mijn discipline voor dingen wat ik leuk vind is nu zelfs nog groter.
Dedicated leven is easy voor mij op moment, (knipoogje)
Leuk dat je volgt en ik zal jullie proberen te ammuseren
Zometeen heen voor een quad, hams en calves trainen... en cardio uiteraard.
Vanavond kapper, en zit te denken aan een kapsel aka Maarten Vos.Mangs wa, aait nich
Comment
-
Originally posted by Flabbert View Postdaarvoor hoef je niet naar de kapper, als je een tondeuse thuis hebt kan je het ook zelf doen. hou je geld over voor etenIn between obsessed periods
Comment
-
-
-
Mijn vrouw schoor het altijd(mijn hoofd ),maar ik moet toch wel zeggen dat mijn turkse kappertje echt een tondeuse kunstenaar is.
Als je echt alles afscheert, maakt het niet uit of je het zelf doet.
Maar alles vanaf standje 1 zie je toch wel duidelijk verschil met zelf doen hoor.
Inderdaad vooral rond je oren en in je nek.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostMijn vrouw schoor het altijd(mijn hoofd ),maar ik moet toch wel zeggen dat mijn turkse kappertje echt een tondeuse kunstenaar is.
Als je echt alles afscheert, maakt het niet uit of je het zelf doet.
Maar alles vanaf standje 1 zie je toch wel duidelijk verschil met zelf doen hoor.
Inderdaad vooral rond je oren en in je nek.Mangs wa, aait nich
Comment
-
Lol, kapperslog?
hahaha....
Back to trainingslog!
Bam, net een snoeiharde training gedaan met wel minder gewichten dan normaal en loodzwaar.
Heb een mega voldaan gevoel en dit was echt een training van Push your body to the limit.
Tijdens de cardio sessie had ik echt het gevoel dat ik van de wereld afliep....
Heb daarna ook maar even rustig 10 minuten gezeten voordat ik weg ging...
BAM!
Zoals verwacht, maar toch teleurstellen viel de squat vies tegen, en werd overal sterretjes zient van. Goed gevoel.
Heb lunges weer geïntegreerd in mijn schema op dinsdag, en heb echt overal last van. Heerlijk
Squat:
8x90
5x90(KUTTTT)
8x80 geknald
8x80(zo hard geknald, er kwam iemand aanrennen om te spotten, gelukkig greep deze man niet in me en heeft niks geholpen, zolang er 1mm beweging in zat bleef die van me af, en heb de vloer onder me weg gedrukt)
Walking Lunge(stap(samen) x gewicht dumbell each):
2x20x20ea
1x14x20
1x12x20
Prone leg curl:
10x41
10x45
9x45
7x45
Leg extenstion:
10x66
9x66
8x66
SUPERSET
Calve Machine:
8x134
8x144
2x8x150
Calve BW+Dipbelt+20kg:
15
15
15
15
Alles in mn legs was deaddd.....
Cardio 20 minuten LIT hartslag 135-140
Toen nog ff lopen, bijna 2 x de wereld afgelopen... en toen naar huis om te kanen!
Fijne avond!In between obsessed periods
Comment
-
Oke, even voor de duidelijkheid, ik post geen foto´s om leuke, lieve mooie reacties te ontvangen.
Ik vind dit er in logjes te weinig foto´s worden gepost, en vind dit persoonlijk heel leuk om een beeld bij iemand te krijgen, en de training die daarbij horen. Vandaar dat ik nu nog wat foto´s drop, alle 3 van mijn back.
Mijn moeder is helaas niet goed met de camera, ondanks dat het heel simpel is. Kan het haar 100x uitleggen, maar kan die dame van 53 het ook niet kwalijk nemen dat ze er niks van snapt.....
Oke hierbij een paar foto's om het logje interessanter te maken, aangezien bijna niemand op trainingen reageerd(Knipoog)
De wijdte en de dikte is er al redelijk vind ikzelf, binnen ook aardig wat maar dit staat totaal niet droog.In between obsessed periods
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-