Originally posted by mdejonge
View Post
Mdejonge's Future
Collapse
X
-
Na 1 week achter me te hebben gelaten, deze zondag morgen de meting mogen doen.
Na een week geen suikerklontje gecheat te hebben, en ik zat in m'n deload week een aanzienlijk resultaat behaald op de weegschaal.
Vanmorgen was ik helemaal leeg, vanaf gister avond 8 uur niks anders gehad dan water en een paar red bull, en lag vanmorgen om 06:00 in m'n nest
Heb wel een heel erg plat en leeg gelopen gevoel.
Ondanks dat ik pas een week bezig ben, en veel mensen mij niet zullen geloven....
Ik zie al meer belijning op mijn quads en triceps.
Het resultaat is een verlies van 3,1kg en taille geslonken met 2 cm, allereerst dacht ik: mooi resultaat!
Ik had verwacht zon 2/2,5 kg vocht kwijt te zijn, omdat ik gestopt ben met (lees) zuivel en creatine. Ook heb ik veel groene thee gedronken om vocht te drijven.
Maar de meting op Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage zegt wat anders, een verlies van maar liefst 1,4KG VVM.
Weet niet of deze meting betrouwbaar is?
Cijfertjes even op een rij.
12-10-2014
Gewicht: 85,8kg
Taille: 88cm
Nek: 39,5cm
VP: 16.6%
VVM: 71,6kg
Vet: 14,2kg
19-10-2014
Gewicht: 82.7kg
Taille: 86cm
Nek: 39,5cm
VP: 15.1%
VVM: 70.2kg
Vet: 12.5kg
Vind dit persoonlijk heel veel VVM.
Maar is deze berekening uberhaupt wel betrouwbaar omdat ik zoveel vocht heb gedropt? Of kan ik dit beter pas volgende weken gaan vergelijken?
Weet niet zo goed als ik hier blij mee moet zijn.
Fijne zondag gewenst mensen!In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostIk zou me hier absoluut niet druk om maken, kunnen talloze redenen voor zijn. Maar je zal echt geen 1.4kg in VVM gedropt zijn in een week dat je gewoon getraind en goed gegeten hebt. Waarschijnlijk ben je helemaal niet in VVM gedaald maar geeft dit gewoon een slecht/vertekend beeld.
Maar inderdaad, ik denk dat berekening nu niet werkt door het gedropte vocht.
Denk als ik deze zondag met volgende week vergelijk dat het beter uitkomt.In between obsessed periods
Comment
-
Niks aan de hand hoor.
Zo'n meting is een leuke indicatie, maar meer ook niet.
Als je nu een paar keer achter elkaar zou meten en je zit er een centimeter naast, heb je al andere waarden.
1.5 kg vvm verlies je niet zomaar in een weekje hoor, dan moet je echt wel gek doen .DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostHeb een deload gehad, dus licht getraind.
Maar inderdaad, ik denk dat berekening nu niet werkt door het gedropte vocht.
Denk als ik deze zondag met volgende week vergelijk dat het beter uitkomt.
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostDeload zuigt, liefst wil je natuurlijk gewoon doorknallen!
Ik heb vandaag ook een rustdag en mis het trainen gewoon nu al, gelukkig mag ik morgen ook weer!In between obsessed periods
Comment
-
Oke, plans changed. Wil nu dagelijks mijn training posten omdat ik dit zelf leuker vind, maar voor jullie ook interessanter is om te volgen.
Ik dacht er na mijn deload in de eerste week cut lekker sterk uit te komen, in mijn bulk was ik niet te stoppen qua kracht en ging als een malle met 5000kcal.
Nu in mijn cut 3000kcal, en de eerste training verliep behoorlijk kloten, gewoon kloten.
Na de deadlift al volledig op, zware dag op werk etc.
Was redelijk depri en mezelf kwaad aan het kijken in de mirror, gelukkig liep er een maatje die me een beetje oppepte en ik mijn frustratie op hem kwijt schold en hij maakte hier weer grapjes van en voelde me aardig wat beter.
Haha..... Moet maar accepteren dat ik nu kracht in ga leveren, alhoewel dit heel moeilijk is.
Eet liever 1 jaar geen cheat dan kracht inleveren :P
Intensiteit was wel maximaal en zweette als een gek en ben nu dood op.
Training:
WU:
Dumbells shoulders beetje doen
Weerstandsband shoulders, back, borst
2x5 chins
Rekken
BW Squat
10x60kg deadlift
Hams rekken
Alles rekken
10x80kg deadlift
Deadlift (was echt een crime, en faalde zo hard)
2x120
4x120
3x120
3x120
T-bar row(mega hard geknald en was hierna op)
3x8x60
1x7x65
Wide grip pulldown
10x59
9x59
2x8x59
Dumbell row
2x8x36 ea
1x8x32 ea
Hammer curl(ging lekker, wel zwaar)
10x16 Each
10x18
9x18
10x18(yeah )
EZ bar
10x35
7x37,5
6x37,5
8x35(helaas even terug)
Russian twist met benen en UP van de grond, en de core hard aanspannen, en de bal heel erg rustig van de ene kant naar de andere
3x24xBW+ball10KG
Situps
24xBW
12xBW(helemaal kapot)
Cardio LIT 20 minuten hartslag 135-140
Er stond zo een damn lekkere dame voor me op de loopband, en kon hier moeilijk mijn ogen vanaf houden
Daarna ff zitten wat drinken, ik zeg tegen mijn broer: ik ben op. Hij beaamde dat door te zeggen dat ik net zo wit als een pepermuntje was, lol....
Al met al moeilijk, maar voldaan, en verneem alles nu al.
We gaan voor een doel en gaan dit gewoon halen. Bam!
Dit geschreven onder het genot van 50gram nootjes en een kopje groene thee!
Morgen lekker rustig aan, dagje vrij van het werk om mijn broer naar Schiphol te brengen want die gaat 7 maand backpacken in Australië!
Fijne avond mensen.Last edited by mdejonge; 20-10-2014, 21:28.In between obsessed periods
Comment
-
Originally posted by mdejonge View PostDankjewel FitnessEcto, maar mn deadlift kijk ik altijd zo naar uit, vind dit zo gaaf, en dan valt die tegen
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostKan ik wel begrijpen hoor, maar je kan niet elke training je PR's halen/verbeteren. Ene dag gaat het nou eenmaal wat beter dan de andere dag. Ik ken het gevoel, als je ergens al een paar dagen naar uitkijkt en je dan faalt. Dan moet je op een andere manier voldoening zien te vinden, bij mij is dit het de spiergroep compleet slopen, dat je uiteindelijk toch met een goed gevoel naar huis gaat onder de gedachte van: 'ik heb alles gedaan wat ik kon doen, volgende week ga ik hem weer pakken'.
Maar 2 weken geleden was 140x3 easy, nu 120x3 heeel zwaar. Dat is wel fucked manIn between obsessed periods
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-