Mdejonge's Future

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by mdejonge View Post
    Haha, wel alles extreem licht gedaan...

Heb 1 band bij de Perry gekocht van INQ dacht ik, was 8 euro, heb de lichtste genomen.
    Voelt gewoon heerlijk aan!
    Klinkt goed, wil het ook wel eens een keer proberen! Lijkt me ook om gewoon oefeningen als DB presses te doen met lichte gewichten en dan zwaarder door de weerstandsbanden. Ik ga eens kijken binnenkort.

Comment

Na 1 week achter me te hebben gelaten, deze zondag morgen de meting mogen doen.
      Na een week geen suikerklontje gecheat te hebben, en ik zat in m'n deload week een aanzienlijk resultaat behaald op de weegschaal.
      Vanmorgen was ik helemaal leeg, vanaf gister avond 8 uur niks anders gehad dan water en een paar red bull, en lag vanmorgen om 06:00 in m'n nest

Heb wel een heel erg plat en leeg gelopen gevoel.
      Ondanks dat ik pas een week bezig ben, en veel mensen mij niet zullen geloven....
      Ik zie al meer belijning op mijn quads en triceps.

Het resultaat is een verlies van 3,1kg en taille geslonken met 2 cm, allereerst dacht ik: mooi resultaat!
      Ik had verwacht zon 2/2,5 kg vocht kwijt te zijn, omdat ik gestopt ben met (lees) zuivel en creatine. Ook heb ik veel groene thee gedronken om vocht te drijven.

Maar de meting op Vetpercentage Calculator - Bereken uw lichaamsvet percentage zegt wat anders, een verlies van maar liefst 1,4KG VVM.

Weet niet of deze meting betrouwbaar is?

Cijfertjes even op een rij.

12-10-2014
      Gewicht: 85,8kg
      Taille: 88cm
      Nek: 39,5cm
      VP: 16.6%
      VVM: 71,6kg
      Vet: 14,2kg

19-10-2014
      Gewicht: 82.7kg
      Taille: 86cm
      Nek: 39,5cm
      VP: 15.1%
      VVM: 70.2kg
      Vet: 12.5kg

Vind dit persoonlijk heel veel VVM.
      Maar is deze berekening uberhaupt wel betrouwbaar omdat ik zoveel vocht heb gedropt? Of kan ik dit beter pas volgende weken gaan vergelijken?

Weet niet zo goed als ik hier blij mee moet zijn.

Fijne zondag gewenst mensen!
      In between obsessed periods

Comment

Ik zou me hier absoluut niet druk om maken, kunnen talloze redenen voor zijn. Maar je zal echt geen 1.4kg in VVM gedropt zijn in een week dat je gewoon getraind en goed gegeten hebt. Waarschijnlijk ben je helemaal niet in VVM gedaald maar geeft dit gewoon een slecht/vertekend beeld.

Comment

Originally posted by FitnessEcto View Post
          Ik zou me hier absoluut niet druk om maken, kunnen talloze redenen voor zijn. Maar je zal echt geen 1.4kg in VVM gedropt zijn in een week dat je gewoon getraind en goed gegeten hebt. Waarschijnlijk ben je helemaal niet in VVM gedaald maar geeft dit gewoon een slecht/vertekend beeld.
          Heb een deload gehad, dus licht getraind.
          Maar inderdaad, ik denk dat berekening nu niet werkt door het gedropte vocht.
          Denk als ik deze zondag met volgende week vergelijk dat het beter uitkomt.

Comment

Niks aan de hand hoor.
            Zo'n meting is een leuke indicatie, maar meer ook niet.
            Als je nu een paar keer achter elkaar zou meten en je zit er een centimeter naast, heb je al andere waarden.
            1.5 kg vvm verlies je niet zomaar in een weekje hoor, dan moet je echt wel gek doen .
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Heb een deload gehad, dus licht getraind.
              Maar inderdaad, ik denk dat berekening nu niet werkt door het gedropte vocht.
              Denk als ik deze zondag met volgende week vergelijk dat het beter uitkomt.
              Niet te veel waarde aan hechten, gewoon naar de spiegel kijken of je ziet dat je droger wordt. Als je gewoon fatsoenlijk traint blijft je spiermassa wel (ook in de deload).

Comment

Thx guys!
                Kan niet wachten tot morgen, dan gaan we weer knallen
                Wat een kloten week haha.

Comment

Thx guys!
                  Kan niet wachten tot morgen, dan gaan we weer knallen
                  Wat een kloten week haha.
                  Deload zuigt, liefst wil je natuurlijk gewoon doorknallen!
                  Ik heb vandaag ook een rustdag en mis het trainen gewoon nu al, gelukkig mag ik morgen ook weer!

Comment

Deload zuigt, liefst wil je natuurlijk gewoon doorknallen!
                    Ik heb vandaag ook een rustdag en mis het trainen gewoon nu al, gelukkig mag ik morgen ook weer!
                    Inderdaad, maar had het hard nodig.... Had zondags nog last van de maandag deadlift, en dinsdag en vrijdag squat dan, maar toch... haha.

Comment

Oke, plans changed. Wil nu dagelijks mijn training posten omdat ik dit zelf leuker vind, maar voor jullie ook interessanter is om te volgen.
                      Ik dacht er na mijn deload in de eerste week cut lekker sterk uit te komen, in mijn bulk was ik niet te stoppen qua kracht en ging als een malle met 5000kcal.
                      Nu in mijn cut 3000kcal, en de eerste training verliep behoorlijk kloten, gewoon kloten.
                      Na de deadlift al volledig op, zware dag op werk etc.
                      Was redelijk depri en mezelf kwaad aan het kijken in de mirror, gelukkig liep er een maatje die me een beetje oppepte en ik mijn frustratie op hem kwijt schold en hij maakte hier weer grapjes van en voelde me aardig wat beter.

Haha..... Moet maar accepteren dat ik nu kracht in ga leveren, alhoewel dit heel moeilijk is.
                      Eet liever 1 jaar geen cheat dan kracht inleveren :P
                      Intensiteit was wel maximaal en zweette als een gek en ben nu dood op.

Training:

WU:
                      Dumbells shoulders beetje doen
                      Weerstandsband shoulders, back, borst
                      2x5 chins
                      Rekken
                      BW Squat
                      10x60kg deadlift
                      Hams rekken
                      Alles rekken
                      10x80kg deadlift

Deadlift (was echt een crime, en faalde zo hard)
                      2x120
                      4x120
                      3x120
                      3x120

T-bar row(mega hard geknald en was hierna op)
                      3x8x60
                      1x7x65

Wide grip pulldown
                      10x59
                      9x59
                      2x8x59

Dumbell row
                      2x8x36 ea
                      1x8x32 ea

Hammer curl(ging lekker, wel zwaar)
                      10x16 Each
                      10x18
                      9x18
                      10x18(yeah )

EZ bar
                      10x35
                      7x37,5
                      6x37,5
                      8x35(helaas even terug)

Russian twist met benen en UP van de grond, en de core hard aanspannen, en de bal heel erg rustig van de ene kant naar de andere
                      3x24xBW+ball10KG

Situps
                      24xBW
                      12xBW(helemaal kapot)

Cardio LIT 20 minuten hartslag 135-140
                      Er stond zo een damn lekkere dame voor me op de loopband, en kon hier moeilijk mijn ogen vanaf houden

Daarna ff zitten wat drinken, ik zeg tegen mijn broer: ik ben op. Hij beaamde dat door te zeggen dat ik net zo wit als een pepermuntje was, lol....

Al met al moeilijk, maar voldaan, en verneem alles nu al.
                      We gaan voor een doel en gaan dit gewoon halen. Bam!

Dit geschreven onder het genot van 50gram nootjes en een kopje groene thee!
                      Morgen lekker rustig aan, dagje vrij van het werk om mijn broer naar Schiphol te brengen want die gaat 7 maand backpacken in Australië!

Fijne avond mensen.
                      Last edited by mdejonge; 20-10-2014, 21:28.

Comment

Ik vind het een goede training! Sterke row en biceps.

Comment

Dankjewel FitnessEcto, maar mn deadlift kijk ik altijd zo naar uit, vind dit zo gaaf, en dan valt die tegen

Comment

Dankjewel FitnessEcto, maar mn deadlift kijk ik altijd zo naar uit, vind dit zo gaaf, en dan valt die tegen
                            Kan ik wel begrijpen hoor, maar je kan niet elke training je PR's halen/verbeteren. Ene dag gaat het nou eenmaal wat beter dan de andere dag. Ik ken het gevoel, als je ergens al een paar dagen naar uitkijkt en je dan faalt. Dan moet je op een andere manier voldoening zien te vinden, bij mij is dit het de spiergroep compleet slopen, dat je uiteindelijk toch met een goed gevoel naar huis gaat onder de gedachte van: 'ik heb alles gedaan wat ik kon doen, volgende week ga ik hem weer pakken'.

Comment

Kan ik wel begrijpen hoor, maar je kan niet elke training je PR's halen/verbeteren. Ene dag gaat het nou eenmaal wat beter dan de andere dag. Ik ken het gevoel, als je ergens al een paar dagen naar uitkijkt en je dan faalt. Dan moet je op een andere manier voldoening zien te vinden, bij mij is dit het de spiergroep compleet slopen, dat je uiteindelijk toch met een goed gevoel naar huis gaat onder de gedachte van: 'ik heb alles gedaan wat ik kon doen, volgende week ga ik hem weer pakken'.
                              Klopt, heb dit ook gedaan

Maar 2 weken geleden was 140x3 easy, nu 120x3 heeel zwaar. Dat is wel fucked man

Comment

Nu onderweg naar Schiphol, vanavond lekker quads, hams en calves knallen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X