Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Spierpijn duur paar uur en dan weer weg, terwijl ik ramvol zat komt denk Door snel herstel.
Woog vanmorgen 96 kilo, toch in 5 dagen 2 kilo erbij en ik denk geen vet.
Spots doen geen pijn meer ook niet bij nieuwe injecties best vaag.
Deze hele week train ik met me vrouw en woensdag naar maarten.
Ze heeft gisteren gespot en geholpen met negatieven, dat deed ik al bij haar maar andersom was wat onwennig voor haar, ze dacht ook dat ze het hele gewicht moest tillen
Maar zo samen trainen is zo fijn zeg, met haar gaat het ook prima ze begint al flinke lijnen te krijgen.
Op nog wat vet op de bekende plekken na gaat het prima.
Ze begint alweer te twijfelen de enercup te doen.
Ik wil wel zo'n duo routine..Was vorig jaar ook maar 1 stel dus in ieder geval de eerste plek haha
Straks rug Triceps.
Ik vind het altijd wel leuk met m'n vrouw trainen zolang ze maar wel gewoon goed mee traint en niet al te veel kakelt.
Scheelt dat eigenlijk wel als je kuurt de duur van spierpijn, of ligt dat meer aan je eigen herstelvermogen?
Vooral Door het kuren.
Mijn vrouw zet haar koptelefoon op en traint als een kerel.
Elke set gaat ze tot het gaatjes, negatieven alles.
Laatste bij maarten moest ze na benen training zowat kotsen zo diep gaat ze.
Maarten en ik lullen meer dan haar haha.
Nee is echt superrelaxed met haar trainen.
Altijd mooi als je een passie met je partner kunt delen. Qua gewicht ben je sinds de start van je log toch wel een 5 kilo zwaarder. wat heeft je vet% sindsdien gedaan? op hoeveel % zit je nu ongeveer?
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
In me eerste post stond 12% das eerder 16 of hoger geweest.
Nu sta ik op 10.9% dus verschil is behoorlijk minimaal5%gedropt maar kan ook 8/9%zijn en 5 kilo zwaarder.
Het gebeurt wel vaker dat mensen hun vet% als ze starten zeer onderschatten. Tot ze op een gegeven moment gaan cutten en duidelijk wordt hoeveel en waar er allemaal vet zit/zat. Het klinkt in ieder geval of je in de tussentijd flink vooruit bent gegaan qua fysiek.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Ja sinds ik met maarten aan de slag ben gaat het prima zeker als je bedenkt dat ik weken ziek ben geweest.
Maar dat onderschatten was wel een eye opener toen ik me de eerste keer liet meten haha
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment