Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee was ook echt naadje, had me focus vol op de wedstrijd en dan zo lang te kwakkel werd er bijna depressief van.
maar fuck it nu weer fit kids ook dus komt goed.
en lekker wat meer tijd kerel !
Je hebt toch telkens gezegd dat als je mee ging doen je ook voor podium ( winst ) wou gaan ?
Jammer van de limburgse maar wel tof dat je de Enercup gaat doen! -90kg klasse ga jij voor toch? en heb een beetje dezelfde vraag als rain, waarom zo diep cutten alvorens je gaat bulken, dit voor meer speling of heeft dit andere redenen?
Op laag vp kun je goed zien hoe de verhoudingen zijn en waar het meeste aan gewerkt moet worden.
doel is niet perse 6% maar 4 weken cutten ik ga ervan uit dan op 6% te staan das de vorige keer vrij easy gelukt en startpunt is nu 11% ipv tig %
Daarbij slaat gear veel beter aan op laag vp.
verhogen vanaf zon laag kcal is ook lekker, ging vorige keer erg goed totdat ik ziek wordt.
ener wordt supergezellig, hou er wel rekening mee dat wegen zaterdag is en wedstrijd zondag.
lekker laden in me bungalow
Ik ga trouwens classic doen en niet de -90 daar heb ik niet echt de bouw voor.
Op laag vp kun je goed zien hoe de verhoudingen zijn en waar het meeste aan gewerkt moet worden.
doel is niet perse 6% maar 4 weken cutten ik ga ervan uit dan op 6% te staan das de vorige keer vrij easy gelukt en startpunt is nu 11% ipv tig %
Daarbij slaat gear veel beter aan op laag vp.
verhogen vanaf zon laag kcal is ook lekker, ging vorige keer erg goed totdat ik ziek wordt.
ener wordt supergezellig, hou er wel rekening mee dat wegen zaterdag is en wedstrijd zondag.
lekker laden in me bungalow
Ik ga trouwens classic doen en niet de -90 daar heb ik niet echt de bouw voor.
Dat ze de weeg dag op zaterdag wouden doen had ik meegekregen. Maar bedankt voor het nog een keer zeggen Ik laad dan gewoon thuis, is maar 15-20 minuten rijden vanaf mijn huis:P
We hadden de planning erg krap voor deze wedstrijd, ik zou zo'n 6-8 weken bulken.
na de derde week ofzo werd ik ziek, werd na anderhalve week beter toen nog paar daagjes rustig opgebouwd.
om dus een maaginfectie te krijgen, bij zowel de griep als de maag issues kreeg ik geen hap door me keel.
training die er was was dus ook niet best.
Ik had dus zon 5-8 kilo zwaarder bij zelfde vp moeten staan en dat was dus niet zo.
Ik wil er wel een beetje fatsoenlijk bijstaan
Aangezien geen haast heb met een wedstrijd was keuze uiteinde dus voor verzetten.
Had laatste bericht nog niet getypt of ik kreeg een maaginfectie, non stop schijten en kotsen.
dit had de bulk periode moeten worden maar was het dus verre van.
afgelopen weekeinde bij m geweest, 89kg en 11% vet.
besloten om niet de limburgse te gaan doen maar de enercup, wat toch ook iets leuker lijkt ivm vele bekenden.
huisje is gehuurd, eerste rij opgekocht en een week na de wedstrijd twee weken op vakantie.
ik zal geen trainingen meer loggen, zowiezo niet zoveel meer loggen.
maar als er wat te melden is doe ik dat hier.
ben nu btw aan het cruisen verder gebruik ik niks.
En we gaan effe cutten tot 6% en dan maandenlang bouwen
Wat je wat het beste helpt tegen dat scheiten?
Komkommer..
Doet even zeer maar ben je er wel vanaf..
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Ben weer bezig met carbcycle, eerste dagen ff wennen weer maar gaat wel goed, eerstr dage wat extra brood genomen.
kracht komt al aardig terug weer.
zit nu op test c als cruise en zal deze verhogen per 4/6 weken en zal ondertussen toevoegingen doen.
eerste wordt iig deca ervij maar das voorlopig niet aan de orde.
alles gaat iig weer top.
Mooi dat alles weer goed gaat !
Op wat voor een hoeveelheden zit je nou zo als je cruist als ik vragen mag?
En naar welke hoeveelheden ga je naar toe als je gaat verhogen ?
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment