Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
WENGSTERTJES road to the FLEXcup 2015 with bigasslegs
Voeding begint al lekker laag te worden. Hoe bevalt die hoeveelheid cardio jou, gaat het je een beetje makkelijk af? En hoe zit het met de honger/trek, daar al veel last van of valt het enigzins mee? Of houd je het vol door cheatday/meals als je die al hebt tenminste.
Nu je in deze prep zit, geef je al veel geld uit aan boodschappen of valt het nog mee?
Voeding begint al lekker laag te worden. Hoe bevalt die hoeveelheid cardio jou, gaat het je een beetje makkelijk af? En hoe zit het met de honger/trek, daar al veel last van of valt het enigzins mee? Of houd je het vol door cheatday/meals als je die al hebt tenminste.
Nu je in deze prep zit, geef je al veel geld uit aan boodschappen of valt het nog mee?
Mwa cardio is nog lekker relaxed word straks pas huilen als er ochtend cardio erbij komt (hoop het niet haha) honger valt mee komt in vlagen en is zo weer weg drink veel water dus dat vult wel wat. En cheatdays heb ik niet echt deze week niks gecheat en normaal als ik zou cheaten eet ik met me ouders mee en die eten dan meestal rijst met kip.
Veel geld valt mee geef net zoveel uit als in me bulk alleen de hoeveelheid is nu wat minder
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
update meeting zaterdag kwam 6.7% uit dus wat 200 kcal per dag al niet kunnen doen bijna weer een procent in een week gezakt.
voeding en cardio blijft deze week daarom ook hetzelfde. gister legday gehad en daarna een uur lang poseren met de clinic van de NBBF. wat een dodelijke combi is hahaha. maar zag wel dat ik al meer lijnen in me benen heb dan ik vorig jaar op het podium had en me benen niet meer achterlopen gezien hoe derest erbij stond.
vond nu zelf me armen weer wat achterlopen hahah achja zo blijf je bezig he...
trainingen worden wel al wat zwaarder moet wat meer rust tussendoor pakken enzo kwa honger en alles is het nog goed te handelen. maar heb wel pre workout in duitsland besteld want trainingen moeten toch wel knallend blijven train nu op grapefruit en bcaa.
7 weeks to go hop hop hop
Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas, musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Comment