Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja denk ik ook man, het zal wel weer wennen worden om weer meer kcals te eten haha , had een refeed laatst kwam toen op 3200 uit en vond dat pittig veel haha
het meeste vet zit toch op me onderug /love handles en onderste abs ..
Ik las iets over dat tren wel je stofwisseling beinvloed en dat sommigen T3 op 25mcg , nemen ter ondersteuning ? of haal ik nu van alles door elkaar? aangezien tren je stofwisseling al aardig upt.
zit nu op 2400kcals tot eind deze week. en ga daarna op onderhoud zitten. wat ongeveer ligt op 3100kcals kijken wat dat eerst doet en probeer daar 2 weken even op te blijven
Tijdens kuur zal er uiteraard verhoogd worden is alleen afhankelijk hoe hard dat allemaal gaat.
ja denk ik ook man, het zal wel weer wennen worden om weer meer kcals te eten haha , had een refeed laatst kwam toen op 3200 uit en vond dat pittig veel haha
het meeste vet zit toch op me onderug /love handles en onderste abs ..
Ik las iets over dat tren wel je stofwisseling beinvloed en dat sommigen T3 op 25mcg , nemen ter ondersteuning ? of haal ik nu van alles door elkaar? aangezien tren je stofwisseling al aardig upt.
Als cutten je doel is.. dan zou je er nog eens T3 bij kunnen nemen. Sommigen nemen ook T3 bij een kuur zodat ze wat meer kunnen eten Op tren kan je aardig wat vreten zonder dat het vetpercentage stijgt. Ik denk dat je heel goed je best moet doen om dit voor elkaar te krijgen.
Als cutten je doel is.. dan zou je er nog eens T3 bij kunnen nemen. Sommigen nemen ook T3 bij een kuur zodat ze wat meer kunnen eten Op tren kan je aardig wat vreten zonder dat het vetpercentage stijgt. Ik denk dat je heel goed je best moet doen om dit voor elkaar te krijgen.
ja ik las er iets over op dbb ,zal kijken of ik dat kan vinden .. ja goed ik ga daar ook van uit kerel haha we zetten allebij snel vet aan en bij jou blijft het ook stabiel! we gaan het meemaken
Komt goed. Als je niet veel last hebt van sides is tren echt een ideaal middel om mee te kuren. Ik ben stiekem wel benieuwd naar tren op een hogere dosis maar daar komen wel nog wel een x.
Training van gister benen.
Toch nog een sterke training gehad hoog volume ondanks ik een beetje grieperig ben..
warm- up
Abs
Fietsen.
Leg press
160kg x 8 breed x 8 smal x 8breed
160kg x 8 smal x 8 breed x 8 smal
200kg x 8 breed x 8 smal x 8 breed
280 kg x 6 smal x 6 breed x 6 smal
300kg x 8 smal
300kg x 6 breed
160 kg x 15 pompen.
leg ex
60 kg x 12
60 kg x 8
50 kg x 8
40 kg x 8
20kg x 10
zit nu op 2400kcals tot eind deze week. en ga daarna op onderhoud zitten. wat ongeveer ligt op 3100kcals kijken wat dat eerst doet en probeer daar 2 weken even op te blijven
Tijdens kuur zal er uiteraard verhoogd worden is alleen afhankelijk hoe hard dat allemaal gaat.
ok duidelijk... je gaat dus wel van de ene op de andere dag 600 kcal meer eten, maar je wordt daar niet vet van
Zelf zet ik erg snel vet aan, en juist als ik van cut naar bulk ga doe ik het nu met bijvoorbeeld 200 kcal gemiddeld per week per dag.
Ik heb jouw laatste paar trainingen doorgenomen en mij valt op dat je balans tussen voor- en achterkant verstoord is. Zo is de deadlift je enige regelmatige hamstring-oefening. Voor de rest doe je alleen legpress en leg extensions met regelmaat en slechts af en toe squats. Je beentraining is dus ontzettend quad-dominant. Ook de balans tussen push en pull is verre van ideal. Doe je dat bewust of niet?
Ik heb jouw laatste paar trainingen doorgenomen en mij valt op dat je balans tussen voor- en achterkant verstoord is. Zo is de deadlift je enige regelmatige hamstring-oefening. Voor de rest doe je alleen legpress en leg extensions met regelmaat en slechts af en toe squats. Je beentraining is dus ontzettend quad-dominant. Ook de balans tussen push en pull is verre van ideal. Doe je dat bewust of niet?
Pren die belans is bewust verstoord , wel leuk dat het je opvalt , Ik heb voorheen UB/LB g/ PHAT en regulier split schema's gedraaid. deed voorheen altijd deadlifts en full squads en meerder hamstring oefeningen waardoor me hamstrings / glutes eigenlijk sterker maar ook groter werden dan me quads. & de verhouding anders werd vandaar deze aanpak.
Met de legpress ( zet meestal me voeten wat hoger dan pak jede hamstrings ook mee)
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment