Originally posted by Naruto rulezz
View Post
Aj's Sheiko power log
Collapse
X
-
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
-
Vandaag eerste training met het schema van Johnny Candito. Ik wil voor de vakantie nog even warmdraaien met week 2 en 4 van het schema.
UB:
Paused Bench Press:
10*75 kg
8*80 kg
7*85 kg (PR!)
Wil gaan experimenten met een bredere grip. Bankte nu met de middelvinger op de ringetjes. Op het moment is die grip denk ik net zo sterk als de oude grip. Geef wel sowieso meer aandacht aan de borst.
Pull Ups:
10*BW
2*8*BW
Military Press:
12*48,5 kg
10*48,5 kg
8*48,5 kg
Maatje had mijn olympische stang in gebruik. Vandaar de rare gewichten.
Dumbell Row:
12*32,5 kg
2*10*32,5 kg
Face Pulls:
3*15*30 kg
Preacher Curls:
12*15 kg
10*15 kg
8*15 kg
Deze week van het schema is echt een high rep week. Hou niet zo van hoge reps, maar is denk wel nuttig.181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Originally posted by Chrizzlybear View PostGaat nog steeds enorm hard hier zo te zien man! Lees nog steeds mee! Keep it up!181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Mooie pr! Dat terzijde als je nu al met je middelvinger op de ring zit heb je al een wijde grip volgens mij is het bij wedstrijden max je ringvinger op de ringen toegestaan en is het voor je schouders ook wat gezonder om een smallere grip te gebruiken. Misschien lees ik ergens overheen en had je er een specifieke reden voor maar neem dit in gedachte.
Comment
-
Originally posted by Assie321 View PostMooie pr! Dat terzijde als je nu al met je middelvinger op de ring zit heb je al een wijde grip volgens mij is het bij wedstrijden max je ringvinger op de ringen toegestaan en is het voor je schouders ook wat gezonder om een smallere grip te gebruiken. Misschien lees ik ergens overheen en had je er een specifieke reden voor maar neem dit in gedachte.
Dacht zelf eigenlijk dat er geen maximale gripbreedte was bij PL-wedstrijden. Heb even onderzoek gedaan en de wijsvinger moet op of binnen de ringen zijn. Met mijn middelvinger op de ringen zit die netjes binnen de ringen181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Eerste LB-training met het schema van Candito
LB-power:
Squat:
8*40 kg
5*80 kg
1*100 kg
8*112,5 kg
5*3*117,5 kg
Aangezien ik wil gaan Powerliften moet ook mijn diepte van de Squat goed zijn. Regel van PL is lager dan parallel Squatten. Hier een foto van de diepte van vandaag. Lijkt me aardig onder parallel.
Stiff Legged Deadlift:
8*98,5 kg
2*6*108,5 kg
Vond mezelf erg slapjes, maar had me vergist. Dus gewicht was wel gwn prima. Heb alleen het probleem dat ik mijn knieen bij de opgaande beweging niet in een lijn kan houden. Je zou dan zeggen dat het te zwaar is voor mn hams. Hoe zien jullie dit?
Lying Leg Curls:
12*30 kg
2*10*30 kg
Front Squat:
3*8*80 kg
Ab Rollouts:
19* BW
2*11*BW
Rating: 7/10
Lekker dat hoge volume. Benen voelen voldaan van het veel hogere volume dan normaal181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Diepte is prima, beter dan 99,9999999999999999% van wat ik gewoonlijk in de sportschool zie.
Wat een rare vogel ben jij ook. Met de DL heb je er moeite mee om je rug recht te houden maar met de squat is dat zo te zien geen enkel probleem. Ik snap er geen ruk van.
Knikken je knieen dan naar binnen wanneer je zakt?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDiepte is prima, beter dan 99,9999999999999999% van wat ik gewoonlijk in de sportschool zie.
Wat een rare vogel ben jij ook. Met de DL heb je er moeite mee om je rug recht te houden maar met de squat is dat zo te zien geen enkel probleem. Ik snap er geen ruk van.
Knikken je knieen dan naar binnen wanneer je zakt?
Hahaha ja vaag is dat he. In het verleden wel veel buttwink gehad, maar dat lijkt nu aardig weg te zijn. Moet wel zeggen dat de 117,5 denk ik niet zo waren qua rug.
Bij het omhoog gaan bij de SLDL verlies ik op een gegeven moment de spanning in de hams en lijk. Ik voel dat ik wat met mn knieen doe dan, maar wat weet ik niet.
Zit er al een tijdje over na te denken om powerliftschoenen te kopen. Hoor er goede verhalen over en ik vind dat mn knieen vrij ver naar voren gaan. Denk je dat dat bij mij nut heeft?181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Naar mijn idee is dat ook diep genoeg, ik vind persoonlijk dat waar mogelijk, je de volledige ROM moet pakken. Ik zie dat jij squat op blote voeten. Heb je dan het idee dat je volledig met je hiel drukt? Als ik back squat doe, voelt het voor mij beter om iets verhoging onder mn hak te hebben ( zal nog een mobiliteitsprobleem zijn) . Een aantal powerlift/squatschoenen hebben ook een iets hogere hak. Ben zelf ook op zoek naar goede schoenen ( alleen mn maat is nergens op voorraad ), toch vind ik dat je het altijd zelf moet ervaren.
Comment
-
Originally posted by dennenappel View PostNaar mijn idee is dat ook diep genoeg, ik vind persoonlijk dat waar mogelijk, je de volledige ROM moet pakken. Ik zie dat jij squat op blote voeten. Heb je dan het idee dat je volledig met je hiel drukt? Als ik back squat doe, voelt het voor mij beter om iets verhoging onder mn hak te hebben ( zal nog een mobiliteitsprobleem zijn) . Een aantal powerlift/squatschoenen hebben ook een iets hogere hak. Ben zelf ook op zoek naar goede schoenen ( alleen mn maat is nergens op voorraad ), toch vind ik dat je het altijd zelf moet ervaren.181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Het door de hielen duwen is wel iets waarop je zou moeten letten, het scheelt ook weer wat betreft de gewichten die je omhoog kunt duwen. En alle beetjes zijn toch mooi meegenomen dacht ik zo.
Als ik jou was zou ik gewoon doorgaan met die diepte en later pas daaraan gaan sleutelen. Dat gedeelte ziet er gewoon prima uit en als je basis goed is dan kun je later aan de details werken.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHet door de hielen duwen is wel iets waarop je zou moeten letten, het scheelt ook weer wat betreft de gewichten die je omhoog kunt duwen. En alle beetjes zijn toch mooi meegenomen dacht ik zo.
Als ik jou was zou ik gewoon doorgaan met die diepte en later pas daaraan gaan sleutelen. Dat gedeelte ziet er gewoon prima uit en als je basis goed is dan kun je later aan de details werken.
Hahah ja alle kleine beetjes helpen zeker. Ik ben ook van plan om deze diepte aan te gaan houden. Enige probleem erbij is mijn rug. Ik krijg altijd spierpijn in mijn onderrug van diepe Squats. Moet natuurlijk geen kwaad kunnen. Dan ga ik wel minder diep Squatten.181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Bij sommige gaat het gewoon wat makkelijker dan bij een ander ik ben zo een stijve hark ik kan nog steeds niet heel goed squatten technisch gezien dan. Ben nog steeds bezig met bijschaven. Zag gisteren een dude voor hetveerst squatten zijn mijn squatte al wel. Eerst ging niet goed omdat hij even moest wennen 2e set was bijna perfect ver beneden paralel geen knikkende knieen rug goed etc.
Dus gewoon lekker doorgaan en ga lekker aan de kleine puntjes komt met jou instelling wel goed maar vergt gewoon weer even wat tijd. Ik vind in iedergeval je houding en diepte goed hoor.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostBij sommige gaat het gewoon wat makkelijker dan bij een ander ik ben zo een stijve hark ik kan nog steeds niet heel goed squatten technisch gezien dan. Ben nog steeds bezig met bijschaven. Zag gisteren een dude voor hetveerst squatten zijn mijn squatte al wel. Eerst ging niet goed omdat hij even moest wennen 2e set was bijna perfect ver beneden paralel geen knikkende knieen rug goed etc.
Dus gewoon lekker doorgaan en ga lekker aan de kleine puntjes komt met jou instelling wel goed maar vergt gewoon weer even wat tijd. Ik vind in iedergeval je houding en diepte goed hoor.
UB Power:
Paused Bench Press:
10*75 kg
7*80 kg
6*85 kg
Wat een klotezooi. Bank voelt zo kut de laatste tijd. Heb elke keer weer last van mijn schouders na de training en een soort van trekkend gevoel in mijn rechterlat. Heb het gevoel dat dit gekomen is sinds ik mixed grip doe. Ik kan sindsdien ook niet meer met een rechte setup beginnen op de bank. Mn maatje moet altijd mn schouders rechtleggen voor de set, omdat ik voor mn gevoel goed lig, maar dan echt scheef op de bank lig. Gewoon zwaar kut! Dit is gewoon weer blessures krijgen straks.
Foto van hoe ik lig. Andere fotos die ik gemaakt had waren nog veel erger:
Pull Ups:
10*BW
2*8*BW
Nice
Military Press:
10*48,5 kg
8*53,5 kg
6*63,5 kg (PR!!)
Dit willen we zien.
Dumbell Row:
10*32,5 kg
8*37,5 kg
6*40 kg
Rope Pushdowns:
10*40 kg
8*45 kg
8*50 kg (PR!)
Preacher Curl:
12*15 kg
2*10*15 kg
Ook weer beter dan dinsdag.
Rating: 6/10
Op zich wel aardige training. Alleen die bankproblematiek dan. Weet niet waar ik goed aan doe nu. Hebben jullie oplossingen? Wil geen blessures!181 cm 85 kg 14%
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment