Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Pics zien er nice uit. Als er nu een pak massa opkomt dat word het een heel mooi fysiek!
Hahaha nee het cutten had ik na 3 weken alweer gehad. Ben nu weer ongeveer 2 weken aan het bulken. Gewicht heeft een aardige rebound gemaakt sinsdien. Ben alweer 3 kilo zwaarder dan toen, enorme toename in vooral glycogeen en vocht.
De focus voor het aankomende jaar ligt op massa en nog eens massa. En dan wil ik in de zomer van 2016 heel diep gaan qua vet%. Heb weer ziek veel zin en motivatie om er weer een mooi jaar van te gaan maken!
Nice holds, vrijdag ga ik die even verbreken. Wedstrijdje doen wie het eerste bij de 1 minuut is? Dan naar de 100kg en weer voor de 1 minuut gaan en zo door tot onze holds sterker zijn dan onze DL!
Nice holds, vrijdag ga ik die even verbreken. Wedstrijdje doen wie het eerste bij de 1 minuut is? Dan naar de 100kg en weer voor de 1 minuut gaan en zo door tot onze holds sterker zijn dan onze DL!
Wedstrijdje vind ik prima, maar dan wel met een 30 seconde grens. 1 minuut is veelste lang!
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Pfft, mietje. Hoe zwaar wil je dat ik hem vrijdag pak?? 100? 110? 120? Waar gaan we voor?
120 kg is toch wel het minimum. Nee maar serieus heb pas gelezen dat de richtlijn voor grip 3*15-25 secondes met 40-60 % van je Deadlift 1RM moest doen.
Hey Arend-Jan.
Erg leuk al die pr's,maar zo kan je overal wel een pr voor verzinnen he.
1 rep max is normaal gesproken toch de graadmeter?
Volgens mij kijk je meer dan genoeg logjes en nagenoeg al die mensen noemen hun VPR's gewoon een PR. Zie dus niet echt het probleem. Wanneer ik mijn X RM weet te verbreken of meer reps weet te doen met een bepaald gewicht is dit gewoon een (V)PR.
181 cm 85 kg 14%
Niet zo aangevallen voelen,het was gewoon iets dat me opviel.
Ik zie ook planks b etc pr's langskomen,dat vind ik grappig.
Hahaha ben gewoon een beetje PR verslaafd. En die pr met holds was vooral om Koen te pesten. Die was helemaal trots dat die 37 seconde had. Dan moet je dat er natuurlijk inwrijven
181 cm 85 kg 14%
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment