Wacht maar tot je bovenbenen te dik worden en al je skinny jeans niet meer passen
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Originally posted by TaraSmit View PostOh dit is de eindstand van de cut trouwens (tussendoor 2 weken op onderhoud gezeten):
Dat wordt weer nieuwe broeken aanschaffen binnenkort, duur grapje deze hobby4/1 10/3 gewicht 66.6 kg gewicht 63.0 kg taille 69 cm taille 64 cm heup 87 cm heup 83.5 cm
Wat is je uiteindelijke doel qua hoe je eruit wil zien?
Comment
-
Originally posted by Hansi View PostKeurig! 5cm taille, knap hoor.
Wat is je uiteindelijke doel qua hoe je eruit wil zien?
Mwah ben niet zo van lange termijn doelen, dus vind het ook lastig om daar zo antwoord op te geven. Ben ook nog maar minder dan een jaartje met m'n voeding bezig en nog geen 7 maanden met trainen, dus er valt nog heel veel op te stellen qua doelen (zowel training als fysiek).
Ik zou het leuk vinden om een meer atletische bouw te krijgen en m'n vetpercentage gewoon in bedwang te houden & daarbij lekker eten & uiteindelijk groeien in m'n trainingen. Maar dat is natuurlijk wel een erg breed doel hamstrings beginnen langzaam aan wat meer vorm te krijgen maar dat zal nu meer gaan ontwikkelen nu ik even klaar ben met cutten, daar ben ik erg blij mee. Rug en kuiten vind ik in verhouding atm prima, schouders mogen ook nog wel wat meer.
Oh en stiekem zou ik dit jaar wel een keer 1x100 kg deadlift willen halen, m'n geschatte 1rm is nu 90 kg (op basis van 5x80), dus dat moet lukken. Niet omdat ik de PL kant op wil, maar puur omdat het me een mooi streven lijktLast edited by ProudPizza; 11-03-2016, 21:03.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostDankjewel, ben er erg blij mee!
Mwah ben niet zo van lange termijn doelen, dus vind het ook lastig om daar zo antwoord op te geven. Ben ook nog maar minder dan een jaartje met m'n voeding bezig en nog geen 7 maanden met trainen, dus er valt nog heel veel op te stellen qua doelen (zowel training als fysiek).
Ik zou het leuk vinden om een meer atletische bouw te krijgen en m'n vetpercentage gewoon in bedwang te houden & daarbij lekker eten & uiteindelijk groeien in m'n trainingen. Maar dat is natuurlijk wel een erg breed doel hamstrings beginnen langzaam aan wat meer vorm te krijgen maar dat zal nu meer gaan ontwikkelen nu ik even klaar ben met cutten, daar ben ik erg blij mee. Rug en kuiten vind ik in verhouding atm prima, schouders mogen ook nog wel wat meer.
Oh en stiekem zou ik dit jaar wel een keer 1x100 kg deadlift willen halen, m'n geschatte 1rm is nu 90 kg (op basis van 5x80), dus dat moet lukken. Niet omdat ik de PL kant op wil, maar puur omdat het me een mooi streven lijkt
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View Post1x100 DL zou cool zijn, lukt je vast binnenkort. Pas op met die kuiten! Nu zijn ze in verhouding nog prima, maar groeien doen die krengen niet gestaag.
Originally posted by Hansi View PostJe hebt dus geen ambities om een keer op het podium te staan? Maar met wat je in dit tijdsbestek hebt gerealiseerd, daar kan menigeen jaloers op zijn.
Originally posted by Mushrambo View PostGoed bezig! Die cm's vliegen eraf
En 1x100 moet zeker wel lukken binnen nu en een paar maanden.
Misschien ben je wel heel goed in 1RMs en klopt die calculator niet.
Vraagje daarover: is er een soort van richtlijn over hoe je handig je 1 rm setup kan doen? Of is het gewoon basicly opwarmen naar je eindgewicht en gewoon proberen wanneer je er zin in hebt? Voor als ik het een keertje wil proberenFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Ben jaloers Hoewel, ik junk meestal in het weekend. Maar een langer onderhoud is wel weer ff lekker.
Niet echt een richtlijn voor zover ik weet. De setup die ik hanteer zijn sprongen van 10 tot 20kg bij het opwarmen. Ik vind het zelf wel lekker om de laatste 'opwarm' set met 20kg van je 1rm gewicht (je doel dus) af te blijven.
Mijn methode van de squat naar 160 was bijvoorbeeld dit:
10x20
10x40
5x60
3x80
2x100
1x120
1x140
Zou voor jouw deadlift misschien zoiets doen:
5x40
5x50
5x60
1x80
1x90
Lijkt mij persoonlijk lekker. Niet teveel kracht verspillen in je opbouw, maar ook geen grote gaten. Dan heb je ook niet dat het gewicht ineens bizar zwaar gaat voelen.
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Voor 1 rm attempts zou ik ramping up sets doen van 3.
4-6 warm up sets
Dan je je lichaam veilig voorbereiden op wat komen gaatYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostBen jaloers Hoewel, ik junk meestal in het weekend. Maar een langer onderhoud is wel weer ff lekker.
Niet echt een richtlijn voor zover ik weet. De setup die ik hanteer zijn sprongen van 10 tot 20kg bij het opwarmen. Ik vind het zelf wel lekker om de laatste 'opwarm' set met 20kg van je 1rm gewicht (je doel dus) af te blijven.
10x20
10x40
5x60
3x80
2x100
1x120
1x140
5x40
5x50
5x60
1x80
1x90
Lijkt mij persoonlijk lekker. Niet teveel kracht verspillen in je opbouw, maar ook geen grote gaten. Dan heb je ook niet dat het gewicht ineens bizar zwaar gaat voelen.
Originally posted by mascotte View PostVoor 1 rm attempts zou ik ramping up sets doen van 3.
4-6 warm up sets
Dan je je lichaam veilig voorbereiden op wat komen gaat
---
14/3/2016 - Week 10, dag 1 (B)
BP
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
2x5 40 kg
1x4 40 kg
Opwarmen voelde al heel zwaar aan.
BOR
3x5 15 kg
1x3 20 kg
1x2 25 kg
3x5 35 kg
Kan volgende keer denk ik zwaarder. Weer met onderhandse grip gedaan
Deadlift
2x5 30 kg
1x3 45 kg
1x2 62.5 kg
1x5 77.5 kg
https://youtu.be/Rz7EnsVBx6A
Was qua techniek een beetje mwahtjes, maar vooralsnog ging het qua kracht prima. Ga wel even wachten tot ik weer zwaarder ga tot ik me weer wat beter voel. De keren dat ik nu train geef ik ook meteen veel
Glute bridge
3x8 45 kg (PR)
Moest hierna even paar minuten blijven liggen, was nogal duizelig.
Bicep curl ss Rolling triceps extension
3x8 8 kg per kant (PR)
Poeh wat zwaar
Ps. Heb totaan vannacht het gevoel gehad dat ik 10.000 blauwe blekken had op m'n buik en onderste deel van m'n ribben door die ab rollouts van vorige weekFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostBen jaloers Hoewel, ik junk meestal in het weekend. Maar een langer onderhoud is wel weer ff lekker.
10x20
10x40
5x60
3x80
2x100
1x120
1x140
5x40
5x50
5x60
1x80
1x90
Die 100 moet je gewoon kunnen als ik je trainingen bekijk, is een kwestie van erin geloven en doen..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Even een quote van de master himself harpep
Ramping sets zijn low-rep sets waarbij na iedere set gewicht opgelegd wordt maar het aantal reps per sets gelijk blijft.
Vanaf het startgewicht heeft iedere set niet alleen de functie van 'opwarmen' maar maakt jezelf ook sterker voor de volgende (zwaardere) set als gevolg van steeds grotere activatie van het zenuwstelsel.
Om maar weer eens mijn favoriete termen te gebruiken: Je doet zoveel sets om de neuromusculaire effientie te maximaliseren, VOORDAT je uiteindelijk aan de laatste en zwaarste sets toe bent.
Als je dit goed doet, zul je uiteindelijk zwaarder kunnen gaan, dan wanneer je met te grote stappen in een keer probeert maximale gewichten te heffen.
Dus in de praktijk begin je met ongeveer 50% van je 1rm (wel niet koud beginnen)
en je werkt op met kleine verhoging in gewicht tot aan je werkset (1rm max)Last edited by mascotte; 14-03-2016, 18:21.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostEens met de reprange op deadlift, zou wel vantevoren nog wat gm setjes doen met een losse barbell zodat je hamstrings goed doorbloed zijn, altijd handig voor 1 rm pogingen.
Die 100 moet je gewoon kunnen als ik je trainingen bekijk, is een kwestie van erin geloven en doen..
Originally posted by mascotte View PostEven een quote van de master himself harpep
Ramping sets zijn low-rep sets waarbij na iedere set gewicht opgelegd wordt maar het aantal reps per sets gelijk blijft.
Vanaf het startgewicht heeft iedere set niet alleen de functie van 'opwarmen' maar maakt jezelf ook sterker voor de volgende (zwaardere) set als gevolg van steeds grotere activatie van het zenuwstelsel.
Om maar weer eens mijn favoriete termen te gebruiken: Je doet zoveel sets om de neuromusculaire effientie te maximaliseren, VOORDAT je uiteindelijk aan de laatste en zwaarste sets toe bent.
Als je dit goed doet, zul je uiteindelijk zwaarder kunnen gaan, dan wanneer je met te grote stappen in een keer probeert maximale gewichten te heffen.
Dus in de praktijk begin je met ongeveer 50% van je 1rm (wel niet koud beginnen)
en je werkt op met kleine verhoging in gewicht tot aan je werkset (1rm max)
---
Plan was om vanochtend te gaan sporten, maar ik voel(de) me echt niet chill. Overal gewrichts- en spierpijnen, 10x wakker geworden vannacht. Even aankijken of ik vanmiddag of vanavond wel lekker kan gaanFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Ja is goodmorning inderdaad succes met toppen alvast!
@Mascotte klinkt als een plausibel verhaal al moet ik er zelf niet aan denken om teveel singles te maken voor ik ga toppen.. Je piekkracht/atp raakt dan imo gewoon op (althans bij mij).In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment