Die extra kcal"s hebben dus wel geholpen Haha
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
30/3/2016 - Week 12, dag 2 (C)
Fietsen 5 min
Leg press
2x5 50 kg
1x5 60 kg
1x3 70 kg
1x2 80 kg
3x5 110 kg
Had tijdens wu-sets al last van burn in quads, met name rechts, dus ging wat moeizaam
OHP
3x5 lege stang ? kg
1x3 20 kg
1x2 22.5 kg
2x5 27.5 kg
1x5 25 kg
Ik zou niet weten hoeveel die stang weegt, 8/10/12/15? Het is een olympic bb met een draagcapiciteit van 700 kg (net zoals de andere olympic bb's hier) maar dan een meter korter
Walking lunges (hh/been, kg/kant)
4x7 10 kg
CGBP
2x4 20 kg
1x3 20 kg
1x2 25 kg
3x8 30 kg
Standing calve raises
3x12 40 kg
V-bar pulldown
3x8 35-40-35 kg
Vorige keer had ik 2 setjes 40 kg maar kon ik nu nier meer opbrengen, armen waren op. Zat eigenlijk te wachten tot de assist vrijkwam, om die eens te proberen voor chin ups, maar duurde me te lang
Fietsen 5 minFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostHoe bevalt de leg press? Merk je dat de squat beter gaat sinds je leg press doet (door een minder vermoeide core + CNS)?
Of het me squat ten goede gekomen is weet ik niet. Er heeft geen periode tussengezeten dat ik van 3xpw squatten naar 1xpw ging, en merk daardoor dat squatten wat onwennig is elke training weer. M'n kracht op de squat is er tot nu toe nog niet op vooruit gegaan maar denk wel stabiliteit, ik blijf gemakkelijker in goede positie en hoef minder na te denken over heuppositie, borst omhoog, rughouding, knieëen, etc. (bevestiging van filmpjes). De beweging gaat gemakkelijker denk ik kort samengevat en dat zou best wel eens door de leg press kunnen komen
Ik denk dat alle UB pressoefeningen en rows in m'n schema m'n bench press wellicht wel hebben kunnen verbeteren maar ik ben te pussy om het gewicht te verhogen om het uit te proberen. Ten eerste omdat de ene training de bp veel zwaarder aanvoelt dan de ander en ten tweede omdat ik geen spotter heb en geen random persoon wil vragen omdat ze altijd de bar al vastpakken (zie ik altijd om me heen).Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
1/4/2016 - Week 12, dag 3 (A)
Squat
3x5 20 kg
1x3 35 kg
1x2 45 kg
3x5 60 kg
Moest in het squatrek dat altijd zo kak is. Liggen van die zwarte matten in de vloer waarop ik mindere stabiliteit heb met en zonder schoenen aan & het bij het unracken verlies ik al energie omdat het daar gewoon verschrikkelijk is. Door dat unracken lukte 2e set ook bijna niet omdat de bb tegen het rek aanstootte en die verschoof bij unracken, moest hem stevig vasthouden
RDL
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 45 kg
Geprobeerd m'n bekken wat te kantelen, voelde hierdoor veel beter m'n hams, zelfs als ik de bar maar tot iets onder m'n knieën liet zakken, dat was wel nice. Glutes voelde ik hierdoor wel minder
T-bar row
2x8 18.75 kg aan schijven
1x9,5 18.75 (VPR)
De 10e rep vond ik een cheat, was qua rom goed maar form was niet goed. Alsnog vpr
Incline BP
3x8 30 kg
Pull down plate loaded
2x8 47.5 kg aan schijven
1x7 47.5 kg (PR)
Bij mij zie je echt nooit m'n aderen (uberhaubt), heel lichtjes soms als ik het heel warm heb. Maar nu waren ze erg goed zichtbaar op m'n handen, polsen en licht op schouders (ik had het dan ook best warm). Waarom geilen mensen hierop? Ik vond het er nou niet echt mooi uitzienFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Squat wordt al echt wel sterk Lukt die 3x5 makkelijk?
En snap wat je bodoeld met instabiliteit mbt die zwarte matten... ik sta ook liever op een harde grond.
En tja, het geilen op aderen is denk ik omdat dat aantoont dat als je er een ziet, dat je al een stuk droger bent dan de vorige keren dat je hem niet zag! Ik vind het zelf wel mooi als je er een paar ziet, maar niet overdreven veel.All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Thanks tijdens SS had ik wel 3x5 62.5 kg dus dat zou me nu ook wel moeten lukken. Alleen toen was het natuurlijk 3xpw squatten. Dit gaat me qua kracht goed af alleen is het vooral een kwestie van m'm hartslag en ademhaling die het moeilijk hebben soms.
Denk dat ik voor de zomer nog wel een aantal weken iets als SS oid wil doen om te kijken of ik m'n compounds wat omhoog kan krikken. Maar dat zie ik straks wel weer
Beetje vind ik er ook prima uitzien (kan je vast zelf ook niks aan doen) maar soms lijkt het alsof mensen streven naar zoveel mogelijk en zo dik mogelijke aderen, dat snapte ik niet helemaalFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Voor veel bodybuilders zijn aderen het hoogst bereikbare, het ultieme.
Terwijl zo'n 'landkaart' op je arm eigenlijk geen porum is.
Maar de meesten die ijzer verplaatsen, verleggen hun grenzen.
De mister Olympia fysieken bv kan je wel indrukwekkend vinden, maar mooi is het eigenlijk absoluut niet.
Maar hoe langer je zelf sport, hoe mooier je 'mutant'gaat vinden……. meestal.
En dat geldt ook voor aderen.
Ik kan nu wel een grapje over aderen maken, maar ik ben geen ouwe viezerik.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Tsja kan er niet bij dat zo'n landkaart je streven op ten duur zou worden, maar dat ieder z'n keuze. Indrukwekkend vind ik dingen inderdaad wel vaak, maar mooi vind ik weer anders. Laat het grapje over de aderen maar voorbij gaan ja, denk dat dat beter is voor iedereen
En goed Fitnessecto, zijn we het daar over eensFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by rain View PostVoor veel bodybuilders zijn aderen het hoogst bereikbare, het ultieme.
Terwijl zo'n 'landkaart' op je arm eigenlijk geen porum is.
Maar de meesten die ijzer verplaatsen, verleggen hun grenzen.
De mister Olympia fysieken bv kan je wel indrukwekkend vinden, maar mooi is het eigenlijk absoluut niet.
Maar hoe langer je zelf sport, hoe mooier je 'mutant'gaat vinden……. meestal.
En dat geldt ook voor aderen.
Ik kan nu wel een grapje over aderen maken, maar ik ben geen ouwe viezerik.
en ja dat over aderen is voor iedereen anders. Ik heb de aders op mijn onderarm als zichtbaar sinds ik mij dat kan herinneren. Dokter zei ooit dat mijn aders redelijk dicht onder de huid zitten. Wat daar van waar is weet ik natuurlijk niet.Last edited by emielos; 01-04-2016, 13:44.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Precies zijn genoeg mensen bij wie het altijd al duidelijker zichtbaar is op met name onderarmen. Maar dat vind ik hetzelfde als zeggen "snap echt niet dat je een groot voorhoofd mooi vindt", terwijl iemand dat gewoon "heeft". So be it. Maar om erop te geilen om zoveel mogelijk dikke blauwe pulserende aderen over je lichaam te hebben, nah...Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
4/4/2016 - Week 13, dag 1 (B)
Deadlift
2x5 30 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
2x5 70 kg
BOR
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 30 kg
3x5 40 kg
BP
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
1x5 42.5 kg
2x4 42.5 kg
Ik durf na een grinder niet zelf door te gaan, maar ga proberen op te bouwen naar 42.5kg
Glute bridge
3x8 47.5 kg
Bicep curl ss Rolling triceps extension
3x8 8 kg per kant
Ab rollouts
3x4
Cardio
Crosstrainer 4 min (30 kcal)
Ik was zo duizelig (al na glute bridges) dus doe cardio vd weekFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by NickP View PostNa een grinder is de kans ook redelijk groot dat de volgende of ook een grinder wordt, of een faal.
Het risico wat je loopt zonder spotter voor die ene extra rep zou ik persoonlijk niet nemen .
Nog steeds goed en constant bezig!Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment