Trainingslog ProudPizza

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Die extra kcal"s hebben dus wel geholpen Haha
    Chaka Chaka Boy

Comment

• 30/3/2016 - Week 12, dag 2 (C)
      Fietsen
      5 min

Leg press
      2x5 50 kg
      1x5 60 kg
      1x3 70 kg
      1x2 80 kg
      3x5 110 kg
      Had tijdens wu-sets al last van burn in quads, met name rechts, dus ging wat moeizaam

OHP
      3x5 lege stang ? kg
      1x3 20 kg
      1x2 22.5 kg
      2x5 27.5 kg
      1x5 25 kg
      Ik zou niet weten hoeveel die stang weegt, 8/10/12/15? Het is een olympic bb met een draagcapiciteit van 700 kg (net zoals de andere olympic bb's hier) maar dan een meter korter

Walking lunges (hh/been, kg/kant)
      4x7 10 kg

CGBP
      2x4 20 kg
      1x3 20 kg
      1x2 25 kg
      3x8 30 kg

Standing calve raises
      3x12 40 kg

V-bar pulldown
      3x8 35-40-35 kg
      Vorige keer had ik 2 setjes 40 kg maar kon ik nu nier meer opbrengen, armen waren op. Zat eigenlijk te wachten tot de assist vrijkwam, om die eens te proberen voor chin ups, maar duurde me te lang

Fietsen 5 min
      Food is an important part of a balanced diet.
      ~Fran Lebowitz

Comment

• Hoe bevalt de leg press? Merk je dat de squat beter gaat sinds je leg press doet (door een minder vermoeide core + CNS)?

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
          Hoe bevalt de leg press? Merk je dat de squat beter gaat sinds je leg press doet (door een minder vermoeide core + CNS)?
          Leg press bevalt me erg goed, vind het fijn dat ik zelf goed kan aansturen hoe langzaam of snel ik ga, soms doe ik het snel en soms slow negatives. Niet met een broscience gedachte maar gewoon omdat het leuk aanvoelt.

Of het me squat ten goede gekomen is weet ik niet. Er heeft geen periode tussengezeten dat ik van 3xpw squatten naar 1xpw ging, en merk daardoor dat squatten wat onwennig is elke training weer. M'n kracht op de squat is er tot nu toe nog niet op vooruit gegaan maar denk wel stabiliteit, ik blijf gemakkelijker in goede positie en hoef minder na te denken over heuppositie, borst omhoog, rughouding, knieëen, etc. (bevestiging van filmpjes). De beweging gaat gemakkelijker denk ik kort samengevat en dat zou best wel eens door de leg press kunnen komen

Ik denk dat alle UB pressoefeningen en rows in m'n schema m'n bench press wellicht wel hebben kunnen verbeteren maar ik ben te pussy om het gewicht te verhogen om het uit te proberen. Ten eerste omdat de ene training de bp veel zwaarder aanvoelt dan de ander en ten tweede omdat ik geen spotter heb en geen random persoon wil vragen omdat ze altijd de bar al vastpakken (zie ik altijd om me heen).
          ~Fran Lebowitz

Comment

• 1/4/2016 - Week 12, dag 3 (A)
            Squat
            3x5 20 kg
            1x3 35 kg
            1x2 45 kg
            3x5 60 kg
            Moest in het squatrek dat altijd zo kak is. Liggen van die zwarte matten in de vloer waarop ik mindere stabiliteit heb met en zonder schoenen aan & het bij het unracken verlies ik al energie omdat het daar gewoon verschrikkelijk is. Door dat unracken lukte 2e set ook bijna niet omdat de bb tegen het rek aanstootte en die verschoof bij unracken, moest hem stevig vasthouden

RDL
            3x5 20 kg
            1x3 25 kg
            1x2 35 kg
            3x5 45 kg
            Geprobeerd m'n bekken wat te kantelen, voelde hierdoor veel beter m'n hams, zelfs als ik de bar maar tot iets onder m'n knieën liet zakken, dat was wel nice. Glutes voelde ik hierdoor wel minder

T-bar row
            2x8 18.75 kg aan schijven
            1x9,5 18.75 (VPR)
            De 10e rep vond ik een cheat, was qua rom goed maar form was niet goed. Alsnog vpr

Incline BP
            3x8 30 kg

Pull down plate loaded
            2x8 47.5 kg aan schijven
            1x7 47.5 kg (PR)

Bij mij zie je echt nooit m'n aderen (uberhaubt), heel lichtjes soms als ik het heel warm heb. Maar nu waren ze erg goed zichtbaar op m'n handen, polsen en licht op schouders (ik had het dan ook best warm). Waarom geilen mensen hierop? Ik vond het er nou niet echt mooi uitzien
            ~Fran Lebowitz

Comment

• Squat wordt al echt wel sterk Lukt die 3x5 makkelijk?
              En snap wat je bodoeld met instabiliteit mbt die zwarte matten... ik sta ook liever op een harde grond.

En tja, het geilen op aderen is denk ik omdat dat aantoont dat als je er een ziet, dat je al een stuk droger bent dan de vorige keren dat je hem niet zag! Ik vind het zelf wel mooi als je er een paar ziet, maar niet overdreven veel.
              All time PRs: 195/135/232,5
              Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Thanks tijdens SS had ik wel 3x5 62.5 kg dus dat zou me nu ook wel moeten lukken. Alleen toen was het natuurlijk 3xpw squatten. Dit gaat me qua kracht goed af alleen is het vooral een kwestie van m'm hartslag en ademhaling die het moeilijk hebben soms.
                Denk dat ik voor de zomer nog wel een aantal weken iets als SS oid wil doen om te kijken of ik m'n compounds wat omhoog kan krikken. Maar dat zie ik straks wel weer

Beetje vind ik er ook prima uitzien (kan je vast zelf ook niks aan doen) maar soms lijkt het alsof mensen streven naar zoveel mogelijk en zo dik mogelijke aderen, dat snapte ik niet helemaal
                ~Fran Lebowitz

Comment

• Voor veel bodybuilders zijn aderen het hoogst bereikbare, het ultieme.
                  Terwijl zo'n 'landkaart' op je arm eigenlijk geen porum is.
                  Maar de meesten die ijzer verplaatsen, verleggen hun grenzen.
                  De mister Olympia fysieken bv kan je wel indrukwekkend vinden, maar mooi is het eigenlijk absoluut niet.
                  Maar hoe langer je zelf sport, hoe mooier je 'mutant'gaat vinden……. meestal.
                  En dat geldt ook voor aderen.

Ik kan nu wel een grapje over aderen maken, maar ik ben geen ouwe viezerik.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik vind aderen bij een chick niet heel opwindend.

Comment

• Tsja kan er niet bij dat zo'n landkaart je streven op ten duur zou worden, maar dat ieder z'n keuze. Indrukwekkend vind ik dingen inderdaad wel vaak, maar mooi vind ik weer anders. Laat het grapje over de aderen maar voorbij gaan ja, denk dat dat beter is voor iedereen

En goed Fitnessecto, zijn we het daar over eens
                      ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by rain View Post
                        Voor veel bodybuilders zijn aderen het hoogst bereikbare, het ultieme.
                        Terwijl zo'n 'landkaart' op je arm eigenlijk geen porum is.
                        Maar de meesten die ijzer verplaatsen, verleggen hun grenzen.
                        De mister Olympia fysieken bv kan je wel indrukwekkend vinden, maar mooi is het eigenlijk absoluut niet.
                        Maar hoe langer je zelf sport, hoe mooier je 'mutant'gaat vinden……. meestal.
                        En dat geldt ook voor aderen.

Ik kan nu wel een grapje over aderen maken, maar ik ben geen ouwe viezerik.
                        team dicksin?

en ja dat over aderen is voor iedereen anders. Ik heb de aders op mijn onderarm als zichtbaar sinds ik mij dat kan herinneren. Dokter zei ooit dat mijn aders redelijk dicht onder de huid zitten. Wat daar van waar is weet ik natuurlijk niet.
                        Last edited by emielos; 01-04-2016, 13:44.
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Precies zijn genoeg mensen bij wie het altijd al duidelijker zichtbaar is op met name onderarmen. Maar dat vind ik hetzelfde als zeggen "snap echt niet dat je een groot voorhoofd mooi vindt", terwijl iemand dat gewoon "heeft". So be it. Maar om erop te geilen om zoveel mogelijk dikke blauwe pulserende aderen over je lichaam te hebben, nah...
                          ~Fran Lebowitz

Comment

• 4/4/2016 - Week 13, dag 1 (B)
                            Deadlift
                            2x5 30 kg
                            1x3 40 kg
                            1x2 55 kg
                            2x5 70 kg

BOR
                            3x5 20 kg
                            1x3 25 kg
                            1x2 30 kg
                            3x5 40 kg

BP
                            3x5 20 kg
                            1x3 25 kg
                            1x2 35 kg
                            1x5 42.5 kg
                            2x4 42.5 kg
                            Ik durf na een grinder niet zelf door te gaan, maar ga proberen op te bouwen naar 42.5kg

Glute bridge
                            3x8 47.5 kg

Bicep curl ss Rolling triceps extension
                            3x8 8 kg per kant

Ab rollouts

3x4

Cardio
                            Crosstrainer 4 min (30 kcal)
                            Ik was zo duizelig (al na glute bridges) dus doe cardio vd week
                            ~Fran Lebowitz

Comment

• Na een grinder is de kans ook redelijk groot dat de volgende of ook een grinder wordt, of een faal.
                              Het risico wat je loopt zonder spotter voor die ene extra rep zou ik persoonlijk niet nemen .
                              Nog steeds goed en constant bezig!

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                                Na een grinder is de kans ook redelijk groot dat de volgende of ook een grinder wordt, of een faal.
                                Het risico wat je loopt zonder spotter voor die ene extra rep zou ik persoonlijk niet nemen .
                                Nog steeds goed en constant bezig!
                                Precies, dat denk ik dan dus ook tijdens het benchen. Heb nu 2 of 3x gehad dat ik de bar gewoon van me af kon "rollen", maar niet zo veilig als dat elke keer moet gebeuren omdat ik maar wil blijven doorgaan
                                ~Fran Lebowitz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X