ik begrijp wat gevoel je ervaart maar heb het zelf nooit gehad. Als je de komende dagen eens meer dan die 2L water gaat drinken. Dan kun je kijken of het eventueel wegtrekt.
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Originally posted by emielos View Postik begrijp wat gevoel je ervaart maar heb het zelf nooit gehad. Als je de komende dagen eens meer dan die 2L water gaat drinken. Dan kun je kijken of het eventueel wegtrekt.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
3/2/2016 - Week 5, dag 2 (A)
Squat
3x5 20 kg
1x3 35 kg
1x2 45 kg
3x5 60 kg
SLDL
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg
20 min pauze, buddy kwam later aan
T-bar row
2x8 16.25 kg aan schijven (PR)
Incline BP
2x8 30 kg
1x6 30 kg (VPR)
Zevende was met serieuze spot helaas
Pull down plate loaded
3x8 45 kg aan schijven
Moeizamer dan vorige keer. Merk dat kracht hier en daar minder was want rug voelde echt gesloopt
---
Voeding is dus naar beneden gehaald. Gemiddel was (met kip als avondeten):
Kcal 1761, ekv 123/179/60 en nu: kcal 1627, ekv 124/148/58. Gisteren en vandaag extra veel gedronken, ongeveer 500 ml meer dan voorheen. Resultaat tot dusver is 5-6x tijdens de werkdag naar het toilet. Maar jeuk was er gisteren gelukkig nietFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
haha inderdaad wat koen zegt. Toen ik op 2000 zat dacht ik al dat ik compleet zou omvallen. maar dan waren mijn carbs ook maar 50 gram.
Maar iedergeval fijn dat de jeuk lijkt te zijn opgelost. Hopen dat het de komende dagen ook weg blijft.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Haha tsja ik zit bij 3200-3500 zonder junk (lees: mcdonalds/pizza) écht vol als ik terugkijk naar de feestdagen. Maar ben wel blij want heb minder trek dan toen ik op 2200 zat. En hoe krijg je in hemelsnaam 2000 voor elkaar met maar 50 gr carbs
Precies, hopen dat dit de oplossing isFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostHaha tsja ik zit bij 3200-3500 zonder junk (lees: mcdonalds/pizza) écht vol als ik terugkijk naar de feestdagen. Maar ben wel blij want heb minder trek dan toen ik op 2200 zat. En hoe krijg je in hemelsnaam 2000 voor elkaar met maar 50 gr carbs
Precies, hopen dat dit de oplossing is
voeding was toen als volgt:
ontbijt
300 ml melk/30 gram eiwit/25/35gram havermout ( weet het niet meer precies)
10:00
sla met 200 gram wit vis
12:00
200 gram groente/150 kip/25 gram rijst
14:00
zie 10 uur
18:15
25 gram rijst/ groente/ en vlees
na training
eiwit/dextrose/havermout? weet ik ook niet meer precies
rond uur of 9 een bak kwark.
Ging maximaal dood toen. heel erg weinig energie/libido ging achteruit en werd wat vergeetachtig af en toe.
Even terug gerekend maar kom dan alsnog op 117 uit. Dacht echt dat het toen minder was. maarja 117 is alsnog weinig zit nu rond de 440Last edited by emielos; 03-02-2016, 21:01.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Helaas waarschijnlijk niet morgenavond trainen maar zaterdag overdag. Kijk al uit naar het deadliftenLast edited by ProudPizza; 29-12-2016, 18:36.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Aesthetic and Athletic View PostHet "bultje" onder je navel is wat platter geworden dus je bent zeker op de goede weg. Hoeveel tijd zit er tussen de foto's?Last edited by ProudPizza; 29-12-2016, 18:36.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Uhm kan er niet heel veel over zeggen omdat ik nog nooit zo diep ben gegaan met cutten dusja. Hij wou zien hoe ik reageerde op een wedstrijddieet. Zegmaar de periode (2 week) voor de wedstrijd aan.
Indd wat A&A zegt over je buik. Gaat zeker de goede kant op alleen mis wel die mooie sombrero's nuMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
46 minutes ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-