Trainingslog ProudPizza

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 8/1/2016 - Week 1, dag 4 (C)
    10 min (5%, 5 km/h, 60 kcal)
    Moest even wachten

Leg press
    2x5 40 kg
    1x5 50 kg
    1x3 60 kg
    1x2 70 kg
    3x5 90 kg

OHP
    2x5 10 kg
    1x5 10 kg
    1x3 15 kg
    1x2 20 kg
    3x5 25 kg

Walking lunges
    (hh per been)
    2x5 10 kg
    1x5 10 kg
    Glute ham overgang trok het niet meer, vooral rechts niet, nog door lunges van vorige week

CGBP
    2x5 10 kg
    1x5 10 kg
    1x3 15 kg
    1x2 20 kg
    3x8 25 kg
    Net aan gehaald. Zwenkte wel minder met kleine bb, maar wordt lastig om de bb vanaf benen omhoog te krijgen als het gewicht zwaarder wordt in de toekomst denk ik

Standing calve raises
    3x12 40 kg

Lat pulldowns reverse close grip
    3x8 30 kg

HIIT
    Fietsen 15s max, 1min normaal (3x)... Meer kwam er niet uit momenteel

Triceps voelen al de hele week echt als blauwe plekken en hams, nu glute-ham overgang, ook
    Food is an important part of a balanced diet.
    ~Fran Lebowitz

Comment

• Gisteren helaas niet wezen trainen, ookal had ik er zoveel zin in, omdat ik ziek ben al sinds het weekend. Geen idee wat het precies is, maar er zit iets niet helemaal lekker in het verteringsstelsel denk ik. Hb-waarde was wel gewoon normaal gelukkig, nu even fecestest (ja bah) afwachten. Vanochtend blijf ik nog in m'n mandje want vanmiddag zijn er lessen op m'n stageplek die ik niet wil missen, zit daar met 3 andere stagiares en ze gaan niet voor mij alle lessen apart nog eens doen denk ik.

Cutten gaat heel goed, dacht eerst dat dit kwam door het ziek zijn maar taille en heup gaan ook mooi mee en de spiegel ook. Voor mij bevesteging dat het gewoon goed gaat gelukkig. Even wat stats (ben 6/1 begonnen met cutten, heb toen niet kunnen meten):
      4/1: 66.6 kg, taille 69 cm, heup 87 cm
      12/1: 65.0 kg, taille 66.5 cm, heup 85.5 cm
      Resultaat: -1.6kg, -2.5cm taille, -1.5cm heup
      Last edited by ProudPizza; 12-01-2016, 07:53.
      ~Fran Lebowitz

Comment

• Gezien hoe het vorige cut ging denk ik dat het met je ziekte te maken heeft. Ff als je hersteld bent minimaal een weekje aankijken maar doorgaans hebben metingen die vreemd zijn een reden en herstellen zich vanzelf.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          Gezien hoe het vorige cut ging denk ik dat het met je ziekte te maken heeft. Ff als je hersteld bent minimaal een weekje aankijken maar doorgaans hebben metingen die vreemd zijn een reden en herstellen zich vanzelf.
          Toch wel denk je? Zou wel een beetje balen zijn. Maar dan zullen we inderdaad eventjes aankijken
          ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by TaraSmit View Post
            Toch wel denk je? Zou wel een beetje balen zijn. Maar dan zullen we inderdaad eventjes aankijken
            Nou ja, 1.2 kg out of the blue lijkt me wat veel, daarvoor ging het redelijk constant. Combineer dat met ziek zijn dan lijkt me dat dit wat bijtrekt maar gaan t vanzelf zien he.

Comment

Nou ja, 1.2 kg out of the blue lijkt me wat veel, daarvoor ging het redelijk constant. Combineer dat met ziek zijn dan lijkt me dat dit wat bijtrekt maar gaan t vanzelf zien he.
              True, denk dat dit toch echt teveel is om op het cutten te kunnen gooien. But we shall see

Van mams mag ik niet gaan sporten, terwijl ik juist zoveel zin heb om de deur uit te gaan. Net wel lessen op stage gevolgd, met moeite en daarna weer direct omgekleed en naar huis gegaan. Iemand wat leuke oefeningen die ik thuis kan doen, zonder dat het me training (ik hoop) morgen al te veel in weg zal zitten?
              ~Fran Lebowitz

Comment

• Ja sideplanks op de bank met een film. Foetuslegraise op de bank, ook op andere zachte horizontale oppervakken uit te voeren . Ik neem meestal een kussen ter ondersteuning van deze oefening.

Comment

Ja sideplanks op de bank met een film. Foetuslegraise op de bank, ook op andere zachte horizontale oppervakken uit te voeren . Ik neem meestal een kussen ter ondersteuning van deze oefening.
                  Kijk, hier kan ik wat mee kan ik zeggen dat ik toch nog goed aan m'n core heb kunnen werken!
                  ~Fran Lebowitz

Comment

• Hoi Tara, goeie progressie hier! Is wel al te zien aan je trainingen ook!
                    Gek toch, x aantal maand geleden zat je nog aan de pizza en ben & jerry's en nu even verder zo hooked aan fitness en voeding etc. Leuk proces om te volgen via je log hier. Keep it up.

Comment

• Originally posted by Theodore Rex View Post
                      Hoi Tara, goeie progressie hier! Is wel al te zien aan je trainingen ook!
                      Gek toch, x aantal maand geleden zat je nog aan de pizza en ben & jerry's en nu even verder zo hooked aan fitness en voeding etc. Leuk proces om te volgen via je log hier. Keep it up.
                      Dankjewel theo, leuk dat je m'n logje gelezen hebt is zeker raar, dacht er toevallig gisteravond zelf ook nog aan. Aan hoe ik er bij zou zitten (letterlijk en figuurlijk) als ik nier wat normaler zou gaan zijn eten en sporten.
                      ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                        Nachtkanonnen!
                        Originally posted by emielos View Post
                        Dumpert! fapmateriaal
                        hhaha lompe boeren! goeie progressie hoor hey! goeie hoed ook

:edit: en vette tattoo inderdeeed
                        Last edited by Flabbert; 13-01-2016, 15:06.
                        Mangs wa, aait nich

Comment

• Haha dankjewel Flabbert

13/1/2016 - Week 2, dag 1 (A)
                          Besloten veel zittende dingen te doen omdat ik duizelig word als ik veel kracht zet wanneer ik sta. Merkte dit al aan het einde bij de t-bar rows. Vandaar beetje random oefeningkeuze misschien

Leg press
                          2x5 40 kg
                          1x5 50 kg
                          1x3 60 kg
                          1x2 70 kg
                          3x5 90 kg

Leg curl (1st time)
                          3x8 15 kg
                          1x5 20 kg
                          1x3 25 kg
                          3x5 30 kg
                          Zo, voelde dit best wel goed. Maar minder fijn dan SLDL

T-bar row
                          3x8 15 kg aan schijven
                          Nu met een v ding eraan, gaat nu lekkerder, kwam dat ding niet in m'n kruis

Incline BP
                          3x8 25 kg
                          Stang nu dichter bij m'n keel, had vorige keer meer zoals bij normale BP. Voelde het nu echt branden onder m'n sleutelbeen naderhand

Pull down plate loaded
                          3x8 40-40-45 kg aan schijven

Cardio
                          Lopen 20 min: 6% helling, 4.7 km/h, 125 kcals
                          ~Fran Lebowitz

Comment

• Incline BP op een goede manier brandend? Het worden wel echte (pussy) bro trainingen zo, leg press, leg curl, plate loaded pulldown.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                              Incline BP op een goede manier brandend? Het worden wel echte (pussy) bro trainingen zo, leg press, leg curl, plate loaded pulldown.
                              Vorige keer voelde ik alleen keihard m'n triceps. Nu ik barpath boven de bovenkant borst (ipv onderkant zoals bij BP) gehouden heb voel ik het relatief minder in triceps en meer 5 cm onder m'n sleutelbeen. Vorige keer was te vergelijken met een triceps isolatie oefening qua gevoel.

Echt he vond het ook veel minder leuk dan normaal, maar ben blij dat ik wat gedaan heb
                              ~Fran Lebowitz

Comment

• Brandend gevoel niet lekker?

Wel nice dat je nog iets hebt gedaan. Hoe kwam het opeens dat jij je zo min voelde?
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X