Trainingslog ProudPizza

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by TaraSmit View Post
    Ben nu niet echt standaard meer duizelig maar heb wel dat m'n ogen soms wat wegdraaien van een beeld, of als bijvoorbeeld met m'n ogen erg in een "hoek" moet kijken (naar boven/beneden/opzij) of snel van positie verander. Misschien ook even oogtest laten doen, kan ik uitsluiten of het daar iets mee te maken heeft.
    Denk je dat dit komt door een lage hartslag dan?

Heb zelf ook maar een rusthartslag van 42, sportarts zei dat dit gewoon goeie conditionering is en niets om je zorgen om te maken.
    Last edited by Theodore Rex; 21-01-2016, 20:07.

Comment

• Originally posted by Theodore Rex View Post
      Denk je dat dit komt door een lage hartslag dan?

Heb zelf ook maar een rusthartslag van 42, sportarts zei dat dit gewoon goeie conditionering is en niets om je zorgen om te maken.
      Nee dat niet. Vond het gewoon "laag" klinken toen ik dat hoorde, meer een verbazing oid, maar heb er zelf geen klachten aan verbonden en ben ook niet bang dat een lage hartslag klachten zal geven. Natuurlijk is laag ook een breed begrip, want 42 is inderdaad nog een stuk lager.

Laatste paar dagen zijn trouwens vrij raar geweest. Ik loop stage in het AVL waar dinsdag brand ontstaan is, vlak boven de versneller waar ik stage loop op de afdeling radiotherapie. Was best even schrikken maar gelukkig mankeert niemand wat. Wel enorm vervelend voor alle patiënten, behandelingen zijn nu van 7-21u (en op zaterdag en zondag) ipv door de weeks 7.30-17.15 en sommigen moeten naar andere locaties. Hierdoor heb ik ook geen stage gehad sinds dinsdagmiddag t/m morgen. Probleem is dat ik thuis te snel afgeleid ben merk ik, dsu ga morgen maar in de bieb werken aan stageopdrachten.
      Last edited by ProudPizza; 21-01-2016, 20:17.
      Food is an important part of a balanced diet.
      ~Fran Lebowitz

Comment

• 22/1/2016 - Week 3, dag 3 (B)
        BP

2x5 20 kg
        1x5 20 kg
        1x3 25 kg
        1x2 35 kg
        3x5 40 kg
        Merk dat ik sinds het cutten hier meer moeite mee heb gekregen

BOR
        2x5 15 kg
        1x5 15 kg
        1x3 20 kg
        1x2 25 kg
        3x5 35 kg

Deadlift

2x5 20 kg
        1x3 40 kg
        1x2 55 kg
        1x5 70 kg (PR)
        Hij hij eindelijk gelukt ! Zat misschien nog wel een rep meer in denk ik, zo lekker. Dacht na de bp en bor die wat moeizaam gingen: ik ga maar 67.5 kg doen, maar gelukkig toch bedacht. Heb hem op film, die zet ik er straks even op

Glute bridge
        3x8 35 kg

Bicep curl ss Rolling triceps extension
        3x8 7 kg per kant

Vandaag heerlijk genieten van een cheatdagje, wel met m'n macro's!
        ~Fran Lebowitz

Comment

• Dan is het dus geen cheatdagje.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Gefeliciteerd met je deadlift PR!

Comment

• Originally posted by rain View Post
              Dan is het dus geen cheatdagje.
              Call it what u want ik zie door de bomen het bos ook niet meer met refeed/cheat/junk (die laatste wellicht nog wel). Cheat is niet opletten op kcals en refeed is vooral kh's omhoog voor metabolisme? Ik probeer gewoon 1x pw een iifym dag in te plannen waarbij ik eet waar ik zin in heb. Ga die black angus van de appie trouwens eens proberen vanavond!

Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
              Gefeliciteerd met je deadlift PR!
              Thanks!
              ~Fran Lebowitz

Comment

• Dat is ook zo.
                'Clean bulken'…. 'cheatday'… 'iifym'..
                Er zijn verschillende meningen over.
                Maar als jij eet waar je zin in hebt, kom je toch niet uit met je kcal?
                Dan wordt iifym lastig.

Voor mij is een cheatdag een dag dat ik totaal niet op kcal en macro's let.
                Al heb ik momenteel een cheatwinter en dat bevalt prima.

Die Angusburgers vind ik prima en zeker de prijs/kwaliteit verhouding.
                3.50 euro voor 2 burgers is niet te duur.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Nou je hebt gelijk. Ik wil eten waar ik zin in heb en uitkomen met kcals op zo'n dag (100-200 kcals afwijkend boeit me niet, maar oke). Als ik zin heb om dan 2 repen chocolade te verorberen en het past, doe ik dat die ene dag. Ga ik friet eten, doe ik dat. Het is dan meer de producten die qua vezels/transvet/(on)verzadigd vet/suikers zullen verschillen dan m'n ekv en kcals op zo'n dag

Cheatwinter klinkt ook wel goed haha. Heb in december 2.5 weken lang alles gedaan zoals hierboven omschreven, vanwege verjaardagen en feeatdagen. en dan gemiddeld 2400 kcals per dag (2100 is +- m'n onderhoud), maar merkte dat m'n darmen dat ranzige voedsel minder leuk vond.

Ben erg benieuwd, prijs valt indd mee
                  ~Fran Lebowitz

Comment

• Gefeliciteerd met je DL. Fitness ecto gaat er natuurlijk wel vanuit dat je die DL van je "goeie kant" hebt gefilmd he
                    Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                      Gefeliciteerd met je DL. Fitness ecto gaat er natuurlijk wel vanuit dat je die DL van je "goeie kant" hebt gefilmd he
                      Ik heb alleen maar goeie kanten, dus komt helemaal goed

https://youtu.be/sIQfJkF5PUg
                      Form kon beter, maar voor m'n pr (finally) vind ik hem voldoende. Maar was nog netter dan dat ik dacht tijdens het uitvoeren. Hebben julliw tips and tricks?
                      ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                        Gefeliciteerd met je DL. Fitness ecto gaat er natuurlijk wel vanuit dat je die DL van je "goeie kant" hebt gefilmd he
                        Ik ga er ook van uit dat de glute bridges (van onderen) gefilmd zijn!

Comment

• Setup rep 1 is niet goed. Je rolt de bar naar voren, waardoor hij te veel boven je tenen zit en je heupen omhoog schieten. Probeer je hakken op de grond te houden. Leuk hoor, die verschillende sokken. Je deadlift ziet er in ieder geval een heel stuk beter uit dan mijn zware deads...

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                            Setup rep 1 is niet goed. Je rolt de bar naar voren, waardoor hij te veel boven je tenen zit en je heupen omhoog schieten. Probeer je hakken op de grond te houden. Leuk hoor, die verschillende sokken. Je deadlift ziet er in ieder geval een heel stuk beter uit dan mijn zware deads...
                            Je hebt gelijk, ik zie het. Ga hierop proberen te letten. Komt omdat ik bij de setup m'n schenen tegen de bb aan draai. Zou misschien meer kunnen met shitty form, maar ga echt niet meemaken wat ik paar maanden terug had met m'n rug. Bedankt voor het compliment van m'n sokken
                            ~Fran Lebowitz

Comment

• Update over het cutten, in het kort gaat het heel lekker. Maandag voor het eerst een uitschietertje (3 koeken = 500 kcals) gehad, maar daar valt mee te leven. Voeding is van 17 t/m 22 jan.

15/1 22/1 Kcal 1900
                              64.7 kg 64.8 kg E 125
                              67 cm taille ? K 194
                              85.5 cm heup ? V 65
                              Gewicht is weer goedgekomen na het ziek zijn. Was weer een halve kilo omhoog en vandaag dus weer op dit gewicht. Ga over een maandje verhuizen dus vond het tijd om m'n kledingkast uit te zoeken. Had van de zomer broeken weggelegd in de hoop ze ooit nog te kunnen passen (m'n streven was aankomende zomer). En ik pas alles! Sommige hebben zelfs een riem nodig. Holy shit
                              ~Fran Lebowitz

Comment

• Dat gaat goed zo te horen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X