Trainingslog ProudPizza

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by FitnessEcto View Post
    Ik zou je serieus graag nemen... Uhh,, ik neem je graag serieus. (ja, simpele, voorspelbare en bovenal kinderachtige reactie)

Ik log soms ook een keer op DBB, maar vind er eigenlijk niks aan. Vind het hier inderdaad veel gezelliger met een klein select groepje. Gefeliciteerd met je PR's. Vind je OHP zo hoog in reps fijn? Ik vind het echt vreselijk. Al vind ik OHP sowieso vreselijk, OHP high rep is dubbel vreselijk.
    Vind ik ook. DBB vind ik persoonlijk (lijkt het) wat groot. Dit is niet al te groot, prettig.

Verder gefeliciteerd met je PR, Tara!
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• 1964: heb het wel eens overwogen maar dacht toen inderdaad, waarom die moeite doen om mezelf bijna te dwingen niet aan dat geld te komen terwijl ik (nu) amper winst zou maken. Deze gedachte had ik pas geleden hoor, dus onder dezelfde omsatnsigheden qua rentebedragen zoals nu. Vind dat een beetje "zonde". Sparen an sich is niks mee, en lukt voor wat ik kan sparen, redelijk. Maar heb daarnaast geen zin om niks leuks te doen, omdat ik wil sparen, dat vind ik het andere uiterste persoonlijk.

Over dbb: Geef ik geen ongelijk in. Zie inderdaad bij de mannen wel minder activiteit. Daarnaast ben ik verzot op eten en vind het leuk om in die sectie rond te neuzen.

Over ohp: nee, vond het verschrikkelijk. Maar was dus echt chagerijnig en ging niet nóg langer wachten na m'n wu-sets, welke in gewicht al had aangepast, op iets dat vrij kwam. Heb deze sets gedaan met een korte bb vanaf de grond zegmaar. Ik dacht, dan maar voor 1x high rep en klaar ermee
      Food is an important part of a balanced diet.
      ~Fran Lebowitz

Comment

• Holy... Carbload deze avond gehad. Zojuist naar concert van Ellie Goulding geweest echt heel erg gaaf! Lekker tussen alle gillende ajaxieden in de trein. Voel me echt opgeblazen al uren haha. Macro's: 2295 kcal (ipv 1800, waarvan 1450 avondeten, had er overdag al enigszins rekening mee gehouden), ekv 158/252/79. Is een schatting en is redelijk accuraat. Met kerst at ik met gemak nog 3k weg. Nu tijdens cut voelt dit al als 3.5k ongeveer. Bizar dat dat al zo anders kan voelen.
        ~Fran Lebowitz

Comment

• 27/1/2016 - Week 4, dag 2 (A)
          Squat
          3x5 20 kg
          1x3 35 kg
          1x2 45 kg
          3x5 60 kg
          Kostte me vrij veel moeite

SLDL
          3x5 20 kg
          1x3 25 kg
          1x2 35 kg
          3x5 40 kg

T-bar row
          2x8 15 kg aan schijven
          1x7 17.5 kg
          Was helaas gewoon te zwaar om het zonder zwiepen de lucht in te krijgen

Incline BP
          3x8 25-25-30 kg (PR)
          Lekkere branden die schouders, ging met trillende armpjes op het eind maar redee het prima

Pull down plate loaded
          3x8 45 kg aan schijven (PR)

Cardio
          30 min fietsen: 10.19 km, 177 kcals

---

Vannacht heb ik, de paar uurtjes slaap die ik had, deels ingewisseld voor tijd op het toilet. Whoeps. Daar was ik minder blij mee. Vandaag dus niet zoveel honger maar heb wel keurig gegeten.
          M'n kuiten voelen sinds maandag echt als blauwe plekken, niet normaal. Daarbij kreeg ik maandag nog zo'n nachtelijke kramp waarbij je kuit ineens helemaal hard wordt en he tegen het plafond aanzit... Fijn, net op dat moment.
          ~Fran Lebowitz

Comment

• Hoe hoog staat de bench ongeveer bij incline bench?

Bij een incline benchpress gelden in principe dezelfde regels als bij een normale bench.
            Het is opvallend dat de meesten zich wel aan die regels houden bij een standaard benchpress, maar dit bij een incline benchpress totaal vergeten ofzo.
            Waardoor vooral de voorste schouderkop wordt belast.

Ik zocht een filmpje van een donkere jongen die het haarfijn uitlegt, maar die kan ik even niet vinden.
            Maar mijn vriend Lee legt het ook duidelijk uit:
            https://youtu.be/5TwkvxojvaM
            Last edited by rain; 27-01-2016, 21:32.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Fijn dat je concert nice was. En kap nou eens met die wc-verhalen, dat is een van mijn phobias.

Bevalt dit nieuwe schema je beter dan het schema wat je eerst deed?

Comment

• We hebben eentje op ik gok 40 of 45 en een op 35 of 40 graden. Gebruik die eerste, die het meest rechtop staat van de twee. Heb het filmpje gekeken en wat hij zegt doenik precies. Chest naar voren, precies zoals bij een normale bp en grip width is misschien letterlijk 2-3 cm smaller dan bp. Manier waarop je armen staan (begin van het filmpje) heb ik minder op gelet maar voor m'n gevoel zit dit goed. Klopt toch wel dat de bar dichter bij je gezicht laag komt tov bp waarbij die meer in de buurt van je buik komt, even overdreven?

Het spijt me, lijkt me gewoon altijd zo fijn op die dingen met jullie te delen. Moet je dan maar gewoon overheen lezen hoor FitnessEcto...
                Ik vind dit leuker omdat ik wel van wat diversiteit hou, dat 3x pw squatten kwam me wel een beetje de neus uit. En vind het leuk om (voor mijn gevoel) wat gerichter te trainen. Maar qua kracht heb ik erg veel gewonnen en heb erg goed op m'n techniek kunnen letten voor de compounds. Ik sluit zeker niet uit dat ik nooit nog iets als SS/5x5/whatever ga doen. Iets dat ik wel erg merkte was de invloed van de hoeveelheden die ik at tijdens SS, dus wil dat denk ik het liefste toen in tijden op onderhoud/net boven onderhoud, zodat ik echt wekelijks kan verhogen.
                Last edited by ProudPizza; 28-01-2016, 08:32.
                ~Fran Lebowitz

Comment

• Zo doe ik bv een incline dumbell press op een 45 graden en press ik meer voorlangs. Dus meer met de ellebogen bij mijn lichaam. Ik krijg hier dus een mtf burn in mijn upper chest. Ik ben dus ook gecharmeerd van reversed grip bench press om een goede upper chest training te krijgen!

Comment

• Originally posted by Mushrambo View Post
                    Vind ik ook. DBB vind ik persoonlijk (lijkt het) wat groot. Dit is niet al te groot, prettig.

Verder gefeliciteerd met je PR, Tara!
                    En wordt geregeerd door wat corrupte mods

Comment

• Corrupte mods op Dbb weet ik niet, maar wel hypocriet.

En dat je 10 euro moet storten op de rekening van het opperhoofd als je je gebruikers naam wil veranderen, is gewoon triest.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                        Corrupte mods op Dbb weet ik niet, maar wel hypocriet.

En dat je 10 euro moet storten op de rekening van het opperhoofd als je je gebruikers naam wil veranderen, is gewoon triest.
                        Ik heb gister een mod verdacht genoemd van het beschermen van een bepaald AAS merk. Dit is zo overduidelijk dat deze persoon alle andere goede merken meteen afdoet als nep, fake etc. Ook geeft hij hier en daar verkoop adressen weg waarschijnlijk van hem zelf en banned andere mensen die handelen via de postvak (hypocriet). En voordat ik gebanned werd na deze opmerking heb ik aardig wat bewijslast opzij gezet!
                        Dus dit wordt aangekaart nu!

Sorry voor het kapen ik ga nu weer OT

Comment

• Originally posted by TaraSmit View Post
                          1964:
                          Over ohp: nee, vond het verschrikkelijk. Maar was dus echt chagerijnig en ging niet nóg langer wachten na m'n wu-sets, welke in gewicht al had aangepast, op iets dat vrij kwam. Heb deze sets gedaan met een korte bb vanaf de grond zegmaar. Ik dacht, dan maar voor 1x high rep en klaar ermee
                          Mooie van OHP is dat je deze heel makkelijk in een Push-Press over kan laten gaan zodat je toch zware reps eruit kan gooien. Ook vind ik de bewegings baan van een OHP natuurlijker en minder blessure gevoelig!

Comment

• Originally posted by Markie13 View Post
                            Ik heb gister een mod verdacht genoemd van het beschermen van een bepaald AAS merk. Dit is zo overduidelijk dat deze persoon alle andere goede merken meteen afdoet als nep, fake etc. Ook geeft hij hier en daar verkoop adressen weg waarschijnlijk van hem zelf en banned andere mensen die handelen via de postvak (hypocriet). En voordat ik gebanned werd na deze opmerking heb ik aardig wat bewijslast opzij gezet!
                            Dus dit wordt aangekaart nu!

Sorry voor het kapen ik ga nu weer OT
                            Als afsluiting van de topicvervuiling graag een linkje naar de desbetreffende discussie.
                            Wij zijn niet vies van vieze was buiten hangen.
                            Last edited by rain; 29-01-2016, 11:53.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hey hey hey! Zouden jullie mijn kleine Tara niet met druggggs enzo in aanraking willen brengen, schavuiten!
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                                Hey hey hey! Zouden jullie mijn kleine Tara niet met druggggs enzo in aanraking willen brengen, schavuiten!
                                Drugs of AAS. Salmiakjes of Test :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X