Originally posted by NickP
View Post
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
-
@FitnessEcto: bedankt!
Week 12, dag 3 - schema B (30/12)
Squat
Stretchen + enkel
2x5 20 kg
1x5 25 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
3x5 62.5 kg
Was een beetje misselijk en draaierig vanwege hongergevoel denk ik en had geen zin om kapot te gaan. Maag trok ook de hele tijd tijdens worksets, niet optimaal
Press
2x5 10 kg
1x5 15 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
1x4 30 kg
1x3 ...
Warmups langzaam en gecontroleerd, damn want een branding in m'n armen en schouders
Was een beetje op en gasten zaten enorm te kutten tegenover me met pull ups, net apen. Voelde echt niet meer chill
BOR
3x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 30 kg
3x5 37.5 kg
Side raises ss front raises 4 kg
1 set gegdaan tot failure, geloof side 18x en front 15x
Nu even m'n verdriet van de training wegeten bij La CubanitaFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Vanaf vandaag begonnen met een nieuw schema, opgesteld met wat hulp van pescatore. Komen misschien nog wat aanpassingen aan, maar hieronder staat het in principe al beschreven.
Daarbij 1x per week HIIT en 1x per week 30 min cardio.Schema A Schema B Schema C Squat 3x5 BP 3x5 Leg press 3x5 SLDL 3x5 BOR 3x5 OHP 3x5 Lat pulldown wide grip 3x8
Naar pullups toewerkenDeadlift 1x5 Walking lunges 3x8 Incline BP 3x8 Glute bridges 3x8 CGBP 3x8 T-bar row 3x8 Skullcrushers
of french press 3x8Lat pulldown close grip 3x8
Naar chin ups toewerkenBicep curls 3x8 Standing calve raises 3x12
Ga ook vanaf zondag/maandag/dinsdag beginnen met cutten. Even kijken welke dag het beste uitkomt want wil van te voren even alles wegen, meten en foto's maken om progress bij te kunnen houden. Zal dan ook even een post maken met de stand van zaken. Heb er iig veel zin in! Ook nog even kijken naar wat de macro's worden.
Vandaag eerste training gedaan, erg lekker! Ben een beetje autistisch dus heb C gekozen om zo ABC in de volgorde van de week af te kunnen werken. Benen waren nog érg vermoeid van Parijs (wat trouwens echt geweldig was ). Veel oefeningen zullen voor mij nieuw zijn dus het is nog zoeken naar welke gewichten en uitvoering het beste is.
2/1/2016 - Week 1, dag 1 (schema C)
Leg press
3x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 60 kg
3x5 80 kg
Lekkere oefening, ook nooit eerder gedaan
OHP
3x5 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x5 25 kg
Walking lunges
3x8 10 kg wilde opwarmen met 3x5, verkeerd geteld tijdens uitvoeren
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x8 25 kg
Damn dit was zwaar, ook voor m'n glutes. Ben echt rete blij dat me dit lukte want ik kon een half jaar geleden nog geen 20 reps bw lunges per been volhouden.
CGBP
3x5 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x8 27.5 kg
Ook best een chille oefening, moet nog wel checken of ik de uitvoering goed doe
Lat pulldown close grip
3x8 20-25-30 kg
Voelde het best in m'n biceps
Standing calve raises
3x12 40 kg
Soms ook met het "jumpen" zoals uit het filmpje van Rain/EmielFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostNieuw jaar, nieuw schema. Succes!Originally posted by iTzPapi View PostSucces met jouw nieuwe schema's en cut!! Ik blijf je volgen.
Originally posted by FitnessEcto View PostSucces weer. Waarom ga je hoger in reps? Ik vind bepaalde keuzes in je schema wel wat raar, maar je zal er vast genoeg redenen voor hebben. Als pesc je heeft geholpen zit het wel goed. Succes.
Ik zie ook dat je volume omhoog gaat. Waarom tegelijk volume verhogen en beginnen met een cut?Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -