Trainingslog ProudPizza

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De opmerkingen van koen blijven ook maar doorgaan he
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
      Wat heeft je vriend(I guess) maandag met je kont gedaan dat het zo beurs is? Waarom lukte de inverted row niet? Niet genoeg kracht?

Respect dat je na elke training nog kracht over hebt voor cardio. Heb je eigenlijk al een ultiem 'fitness doel'? In het begin van je log zei je: "strakker worden. Wil er niet uit zien als dit, maar gewoon zolang ik tevreden ben en ik m'n bf-percentage verlaagt heb ben ik helemaal tevreden "

Foto erbij van kayla itsines, niet eens heel buff, gewoon sexy chick. Denk je er nu al anders over?
      ninja
      Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by emielos View Post
        De opmerkingen van koen blijven ook maar doorgaan he
        Niet te stoppen die jongen
        Food is an important part of a balanced diet.
        ~Fran Lebowitz

Comment

• Gelukkig zeg ik ook wel eens wat nuttigs.

Comment

• Maar intussen wacht FitnessEcto nog op zijn antwoord denk ik! Maw heb je een vriend of niet?

Comment

• Originally posted by Markie13 View Post
              Maar intussen wacht FitnessEcto nog op zijn antwoord denk ik! Maw heb je een vriend of niet?
              Dat was dus de intentie van z'n bericht, ik dacht dat het een grap om geaardheid was maar goed, ik heb een hele lieve vriend
              ~Fran Lebowitz

Comment

• Originally posted by Markie13 View Post
                Maar intussen wacht FitnessEcto nog op zijn antwoord denk ik! Maw heb je een vriend of niet?
                Originally posted by TaraSmit View Post
                Dat was dus de intentie van z'n bericht, ik dacht dat het een grap om geaardheid was maar goed, ik heb een hele lieve vriend
                Ik wist dat Tara een vriend heeft, daar was ze laatst mee naar Parijs. En hij was laatst jarig, in november. Dat hij lief is wist ik niet, goed om te horen!

Comment

Ik wist dat Tara een vriend heeft, daar was ze laatst mee naar Parijs. En hij was laatst jarig, in november. Dat hij lief is wist ik niet, goed om te horen!
                  Je bent goed op de hoogte! Dikke pluim
                  ~Fran Lebowitz

Comment

• Mag je vandaag weer trainen? Ik mag morgen pas weer *emoji met traan*. Waarom zijn eigenlijk alle emoji's op bodynet vrolijk?

Comment

Mag je vandaag weer trainen? Ik mag morgen pas weer *emoji met traan*. Waarom zijn eigenlijk alle emoji's op bodynet vrolijk?
                      Vandaag zeker en hoop de 1x5 80 kg deadlift te kunnen gaan halen. Energie vandaag is wel goed dus heb er vertrouwen in. En dat is allemaal schijn, één grote poppenkast en tevens een soort van indoctrinatie voor de leden hier :traanpoppetje:
                      ~Fran Lebowitz

Comment

• Succes alvast. Niet de eerste rep je BB naar voren rollen he. Als je dat niet doet weet ik zeker dat het je lukt.

Comment

• Als je energie goed is gaat het je zeker wel lukken. Succes vandaag!!!

Comment

• Bedankt allebei ga m'n best doen en zal het filmen. Kan ik er niet over liegen
                            ~Fran Lebowitz

Comment

Mag je vandaag weer trainen? Ik mag morgen pas weer *emoji met traan*. Waarom zijn eigenlijk alle emoji's op bodynet vrolijk?

Comment

• Originally posted by NickP View Post
                                Aha, op more.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X