Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wat heeft je vriend(I guess) maandag met je kont gedaan dat het zo beurs is? Waarom lukte de inverted row niet? Niet genoeg kracht?
Respect dat je na elke training nog kracht over hebt voor cardio. Heb je eigenlijk al een ultiem 'fitness doel'? In het begin van je log zei je: "strakker worden. Wil er niet uit zien als dit, maar gewoon zolang ik tevreden ben en ik m'n bf-percentage verlaagt heb ben ik helemaal tevreden "
Foto erbij van kayla itsines, niet eens heel buff, gewoon sexy chick. Denk je er nu al anders over?
Dat was dus de intentie van z'n bericht, ik dacht dat het een grap om geaardheid was maar goed, ik heb een hele lieve vriend
Ik wist dat Tara een vriend heeft, daar was ze laatst mee naar Parijs. En hij was laatst jarig, in november. Dat hij lief is wist ik niet, goed om te horen!
Ik wist dat Tara een vriend heeft, daar was ze laatst mee naar Parijs. En hij was laatst jarig, in november. Dat hij lief is wist ik niet, goed om te horen!
Je bent goed op de hoogte! Dikke pluim
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Mag je vandaag weer trainen? Ik mag morgen pas weer *emoji met traan*. Waarom zijn eigenlijk alle emoji's op bodynet vrolijk?
Vandaag zeker en hoop de 1x5 80 kg deadlift te kunnen gaan halen. Energie vandaag is wel goed dus heb er vertrouwen in. En dat is allemaal schijn, één grote poppenkast en tevens een soort van indoctrinatie voor de leden hier :traanpoppetje:
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment