Ik weet niet of ik nu gewoon een tijdje niet in je log ben geweest of dat je zo hard vooruit bent gegaan
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Originally posted by 1964 View PostDayum nice squat. Je bent wel echt sterk, impressive!
Originally posted by NickP View PostIk weet niet of ik nu gewoon een tijdje niet in je log ben geweest of dat je zo hard vooruit bent gegaan
Ik moet Koen nog steeds verslaan met chinups, tegenover zijn ab rollouts, dus ga kijken of ik elke trainingsdag die extra mee kan pakken.
In principe ga ik de training t/m m'n vakantie door met SS en doe ik wat oefeningen ernaast waar ik op dat moment zin in heb. Dan na m'n vakantie eens even verdiepen in wat me dan leuk lijkt. Wellicht een nieuwe DL-variant proberen & bp variaties er weer in (incline en cgbp) & focus op glutes...Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostIk ga vanmiddag weer oefenen!
Goed van je squat.
En bedankt!
Edit: filmpje https://youtu.be/EmQwt2vW_XE
(Ik haal hem vanavond of morgen weer er vanaf)Last edited by ProudPizza; 26-07-2016, 13:11.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Liefst morgen kan ik straks een checken zit opnmobielYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Hansi View PostPotverdikkie strong woman!
handig die lange beugels waar je je barbell op kwijt kan als je niet meer omhoog komt. Bij mij in de gym zijn ze heel kort. Ik durf daarom ook niet echt mijn 1 rep max te testen. Bang dat ik omval haha
Zijn erg handig ja. Deze hoogte is ook perfect. Kan me wel enigszins voorstellen dat je dat eng vindtFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Sterrruk, gefeliciteerd Geeft een goeie motivatie dit. Weer een stapje dichterbij de 100!
Squat lijkt me technisch goed. De diepte is acceptabel. Ik kan alleen niet zien of je voeten plat op de grond blijven. Ik zie ze alleen wat bewegen.
En hoe voelde het voor jou om je glutes aan te spannen tijdens bench?All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Comment
-
Originally posted by Mushrambo View PostSterrruk, gefeliciteerd Geeft een goeie motivatie dit. Weer een stapje dichterbij de 100!
Squat lijkt me technisch goed. De diepte is acceptabel. Ik kan alleen niet zien of je voeten plat op de grond blijven. Ik zie ze alleen wat bewegen.
En hoe voelde het voor jou om je glutes aan te spannen tijdens bench?
Hakken blijven op de grond tijdens de lift. Maar was m'n sportschoenen vergeten dus ging even op m'n normale, minder stevige schoenen. Doordat ik na een paar seconden iets druk zette meer midfoot zie je dit terug aan m'n schoen. Omdat er op dat moment minder druk vanuit m'n hiel kwam. Heb dat soms nog wel dat als het echt zwaar is dat het niet meer 100% hiel is. Maar gaat al stukke beter dan voorheen.
Voelde onwennig maar ik had veel meer controle over m'n bench. Ik voelde me echt meer als een sterk "blok" liggen. Soms heb ik ook wel eens dat ik meer druk zet met bijvoorbeeld rechter tricep tijdens een rep. Nu, door paused en glutes en benen aanspannen, geen een keer gehad!
Vind het wel lastig om in die positie glutes goed aan te spannenFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Squat ziet er technisch ok uit.
Voor wat ik weet (niet veel) begin je imo te snel aan de lift zonder je core te bracen , eenmaal je bijna op 90°zit zie je een soort van buttwinkje (wat ik er zelf niet uit krijg). imo heeft het met spanningsverlies te maken hoop dan ook van leerrijke reacties van andere members
Verder sterk bezigYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
@Mascotte: ik span vaak pas m'n core aan tijdens de lift, ik denk dat je dit terugziet zoals je zegt. Had dat zelf geen eens echt door. Maar het lijkt me effectiever om het inderdaad ervoor te doen. Heb er vandaag meteen op gelet en het geeft nog betere spanning. Bedankt voor de oplettendheid
27/7/2016 - Week 7, dag 2 (A)
Squat
1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
3x8 60 kg
Heb nooit echt een andere reprange gedaan voor squats geloof ik. Dus bedacht dit ter plekke te doen. Was wel leuk voor een keer.
Abs waren nog beurs van eergisteren. Maar probeerde goed te letten op het actief gebruiken van m'n core. Moet ik meer bewust gaan doen want soms verlies ik daar spanning.
OHP
1x10 10 kg
1x2 20 kg
1x6 30 kg
1x5 30 kg
1x6 30 kg
Rip abs
Deadlift
2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 70 kg
5x1 85 kg
Chinups
Was in een andere sportschool en zag niks fijns waar ik chinups kon doen. Alleen hammer grip. Toen had ik een bb hoog opgehangen, maar kwam alsnog met m'n voeten tegen dr grond.
Was een lekkere training maar had explosiever kunnen zijn als ik niet zo crack geslapen had. Ging pas 3u slapen en heb om 12:30 alleen een ei en banaan op. Gisteren +300 kcals aan carbs. Komt niet vaak voor gelukkig.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Vanwege de vakantie, en mijn verstoorde slaappatroon, doe ik zowat onbewust aan IF met een groot window. Even concreet. Ik wordt meestal tussen 11 en 12 wakker. Eet dan tussen 1 en 11, meestal een ontbijt van 400-500 kcals om 1u en de rest pas vanaf 3u/half 4. Let er wel op dat ik eiwitten gespreid over deze tijd inneem, dus al bij m'n "ontbijt".
Nu heb ik meerdere malen gelezen dat het om de ... uur eten broscience is. Dit kan ik aannemen of niet, ik -weet- het zelf namelijk niet. Is het nou erg in de zin van m'n metabolisme, hormoonlevels, ed dat ik dit eetpatroon eet? Denk het zelf niet, maar just to be sure.
---
Zou dit een goede deadlift setup zijn voor as maandag?
1x20 bw RDL's
1x5 42.5 kg
1x5 65 kg
1x3 75 kg
1x1 85 kg
1x1 95 kg
1x1 110 kg of 107.5 kg
Twijfel nog over het eindgewicht. Zonde als ik hem laat liggen, maar ook als ik te weinig pak. Ik denk toch dat m'n gevoel uit gaat naar 107.5.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
29/7/2016 - Week 7, dag 3 (B)
Leg press
1x10 50 kg
1x5 60 kg
1x3 70 kg
1x2 90 kg
3x5 110 kg
Laatste set makkelijker dan de rest
Bench
1x10 20 kg
1x3 30 kg paused
1x2 40 kg paused
3x4 42.5 kg paused
Allerlaatste rep grinder maar ging echt lekker
Ging al beter met legdrive, glutes, etc. Denk dat dit echt m'n bench gaat helpen
Chinups
3 reps + 3 negs
2 reps + 2 negs met moeite
1 rep + 1 neg
Voor het eerst dit gedaan. Reps met daarachteraan negatieven: lekker!
Dat was het voor vandaag. Wil niet aankomende dagen met spierpijn zitten, want maandag ga ik DL maxen. Daarna 2,5 weken niet trainen ivm vakantie.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View Post
---
Zou dit een goede deadlift setup zijn voor as maandag?
1x20 bw RDL's
1x5 42.5 kg
1x5 65 kg
1x3 75 kg
1x1 85 kg
1x1 95 kg
1x1 110 kg of 107.5 kg
Twijfel nog over het eindgewicht. Zonde als ik hem laat liggen, maar ook als ik te weinig pak. Ik denk toch dat m'n gevoel uit gaat naar 107.5.
wellicht:
1x10 bw rdl's
1x10 bar
3x45
2x65
1x82,5
1x95
1x102,5
1x 107,5/110 ligt eraan hoe de 102,5 aanvoelt............SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...11 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-