Morgenmiddag kom ik weer thuis van vakantie en de drang om lekker te gaan trainen is al zeker aanwezig. Budapest is echt een hele mooie stad, je kan altijd wel wat verzinnen om te gaan doen. Dikke plus zijn ook de prijzen overal, zelfs op Sziget zelf. Halve liter petfles water of frisdrank ongeveer €1.40 en halve liter tap €1.60 op het terrein. Sziget was erg gaaf en vermoeiend, we zijn helaas een dagje niet gegaan omdat het anders te veel werd. Er is enorm veel te doen en te zien naast het muziekprogramma waardoor ik me nooit heb verveeld, ook niet als ik niks te doen had tot een volgend optreden. Het was erg gezellig en leuk! Enige nadeel: drukte. Ik denk dat ze zoch een beetje overschat hebben tijdens de kaartverkoop. Drukte hoort bij een festival maar dit was de eerste twee dagen echt bizar bij sommige stages...
Heb twee weken lang ook gegeten en gedronken waar ik zin in had. Zal ver boven onderhoud zijn geweest maar heb ook veel gelopen en gedanst. Soms leek het wel alsof ik wel wat dipjes kreeg en/of veel sneller weer trek vanwege alle carbs en processed foods. Daardoor verlang ik wel weer naar wat normaler voedsel voor mijn begrippen
Na ruim een jaar begeleid te zijn door Pescatore ga ik nu op eigen houtje verder met het monitoren van m'n voeding en trainingen. Ben erg blij met de basis die ik van hem meegrekegen heb en dat hij altijd to the point was, daar hou ik van.
Qua training wil ik in de basis hetzelfde doen als het fb-schema, maar met wat aanpassingen. Focus ligt vooral op glutes en bank in ieder geval verbeteren qua kracht, vandaar paused en alle anfere press oefeningen. Op- en aanmerkingen hoor ik erg graag!
Dag 1 (A)
Squat 3x5
RDL 3x8
Pulldown plate loaded 3x8
Incline bp 3x8
T-bar row 3x8
Glute bridges 3x8-10
Dag 2 (B)
Bench 3x5
BOR 3x5
DL (sumo ?)
Glute bridge 3x5
Bicep curl ss rolling tricep extension 3x8
Dag 3 (C)
OHP 3x5
Leg press 3x5-7
Chinups
Walking lunges 4x6 per been
CGBP 3x8
Reverse hyperextension 3x8
Notes
- Walking lunges: wijd uitstappen ivm glutes
- Reverse hyperextension: kijken of dit kan bij BF & of het handig is op deadliftdag
- Calves: ga ik denk ik niet extra doen, nog even overna denken
- DL (sumo?): lijkt me leuk om een nieuwe variant te proberen en na wat lezen over sumo trekt dit me wel
Heb twee weken lang ook gegeten en gedronken waar ik zin in had. Zal ver boven onderhoud zijn geweest maar heb ook veel gelopen en gedanst. Soms leek het wel alsof ik wel wat dipjes kreeg en/of veel sneller weer trek vanwege alle carbs en processed foods. Daardoor verlang ik wel weer naar wat normaler voedsel voor mijn begrippen
Na ruim een jaar begeleid te zijn door Pescatore ga ik nu op eigen houtje verder met het monitoren van m'n voeding en trainingen. Ben erg blij met de basis die ik van hem meegrekegen heb en dat hij altijd to the point was, daar hou ik van.
Qua training wil ik in de basis hetzelfde doen als het fb-schema, maar met wat aanpassingen. Focus ligt vooral op glutes en bank in ieder geval verbeteren qua kracht, vandaar paused en alle anfere press oefeningen. Op- en aanmerkingen hoor ik erg graag!
Dag 1 (A)
Squat 3x5
RDL 3x8
Pulldown plate loaded 3x8
Incline bp 3x8
T-bar row 3x8
Glute bridges 3x8-10
Dag 2 (B)
Bench 3x5
BOR 3x5
DL (sumo ?)
Glute bridge 3x5
Bicep curl ss rolling tricep extension 3x8
Dag 3 (C)
OHP 3x5
Leg press 3x5-7
Chinups
Walking lunges 4x6 per been
CGBP 3x8
Reverse hyperextension 3x8
Notes
- Walking lunges: wijd uitstappen ivm glutes
- Reverse hyperextension: kijken of dit kan bij BF & of het handig is op deadliftdag
- Calves: ga ik denk ik niet extra doen, nog even overna denken
- DL (sumo?): lijkt me leuk om een nieuwe variant te proberen en na wat lezen over sumo trekt dit me wel
Comment