Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
shrugs 60kg 4sets geen hh geteld
(kreeg na deadliften nergens meer een pomp wat me erg frusteerde)
hamercurl
8x18kg
8x22kg
8x25kg
8x25kg(still no fucking pomp!
incline curls
12x15kg
12x15kg
10x15kg(hier begon ik eindelijk pas lekker die biceps te voelen)
10x15kg
conclusie:deadlifts gingen goed. had toch op die 200kg gehoopt maar failde 2maal.na de deadlifts nergens pomp in lats te bekennen en duurde lang voordat ie in biceps kwam. daarom geen goed gevoel
___
He kappen met die pogingen
Btw die 200 kreeg je die nog een stuk van de grond of?
Hoe voelt dat nou aan een 200 kg deadlift?
Im still in competion
Volgende week staat bij mij 1x175 of 1x180 op het programma..(ik train dan weer met mn maatjes dus dat geeft altijd motivatie tot rare dingen hehe)
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Citaat[/b] (Iguana @ Feb. 09 2006,14:14)] He kappen met die pogingen
Btw die 200 kreeg je die nog een stuk van de grond of?
Hoe voelt dat nou aan een 200 kg deadlift?
Im still in competion
Volgende week staat bij mij 1x175 of 1x180 op het programma..(ik train dan weer met mn maatjes dus dat geeft altijd motivatie tot rare dingen hehe)
ik kreeg hem van de grond maar niet echt hoog. me opbouw was ook niet ideaal maar ging lekker dus besloot voor de 200 te gaan
ladders dips
1,2,3,4,5,6,7
1,2,3,4,5,6
1,2,3,4,5
1,2,3,4
1,2,3
1,2
1 --------->84reps in 12min---->pr
damm waar gister geen pomp te bekennen was is hij nu extreem
db presses
8x32kg(pff voelt aan als 40+)
8x32kg
8x32kg(kan echt niet meer drukken pomp is te extreem)
inclines flyes(wil door gaan met borst extreme pomp)
12x20kg
10x22kg
10x22kg(eigelijk klaar maar wou nog meer borst hij stond zo erg opspannning)
3sets packdeck(gaydenk) 8hh nu was er wel genoeg volume
mil presses voorlangs stillegen op borst
8x40kg
8x40kg
8x40kg
8x40kg
zijwaartsheffen
12x15kg
12x15kg
12x15kg
10x15kg
(ook hier extreme lekkere schouders!
benchdips
12xbw
10xbw+25kg
10xbw+25kg
10xbw+25kg
3sets triceps cable pushdown
conclusie:ik sta nog na te genieten. heerlijk overal harde pomp extreem gewoon! ladder dips vanaf nu na elke benchpress!!!me onderarmen vingers en triceps doen gewoon pijn met typen!! heerlijk
Citaat[/b] (KeepItReal @ Feb. 10 2006,15:27)]Die ladder dips zijn echt heel lekker!! 84 reps, dat moet idd een megapomp zijn geweest!
Die peck-dek is idd gay, die past niet bij de manier waarop je traint.
Waarom doe je na die ladder dips nog benchdips en cable pushdown?
geen idee had nog zin in triceps werk. ze zijn nu officieel dood en hebben zker 6a7 dagen rust nodig.
pack deck was voor het eerst en voor het laats! blijf het een ### ding vinden. was te moe voor een echte chest oefening en wou toch nog harder oppompen. maar niet voor herhalingen vatbaar
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment