Vetpercentage verminderen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Beaudien View Post

@Snuff San:
    De smaak van dat Lo Salt is best wennen, maar echt goed te doen.
    Bijna elke supermarkt verkoopt het. Altijd het proberen waard misschien.
    Ik woon zelf in Engeland, maar ik zal eens kijken of ze het hier ook verkopen, vast wel, thnx.

Comment

• Originally posted by sf01 View Post
      6 gram is wel voor de gemiddelde persoon lijkt me. Als je veel sport (en dus zweet) lijkt me dat je wel iets meer kan hebben. 9,3 voor een sporter lijkt me heel netjes.

Maar ben het met je eens dat de meeste mensen geen benul hebben van de hoeveelheden zout die ze binnen krijgen. Je moet echt alles zelf maken/ natuurlijke producten gebruiken en alle pakjes grondig bestuderen. Het is echt verbazingwekkend waar ze allemaal niet zout en suiker in doen.

Vergeet ook cola niet. als je dat drinkt -> mega veel zout zit daar in. Je proeft het niet, omdat er nog veel meer suiker of zoetstoffen in zitten.
      En brood natuurlijk.

Ik eet zelf max 2 sneetjes brood per dag. En verder gewoon ongeveer niks uit pakjes etc. Zoveel mogelijk kruiden en specerijen gebruiken om eten op smaak te brengen.
      Ik ben peper verslaafd

Is dit ook zo met cola-light en cola zero?

Comment

• ik weet niet of het gelijk is, of minder in light... maar zit in ieder geval nog aardig wat in.
        Fear is the mind killer

Comment

• Hey,

hier ben ik nog eens terug, heb alles eens onder de loep genomen, trainingsschema en eetschema verandert.

Met resultaat dat ik nu 5weken bezig ben, met een ganse week cardio te doen zonder krachttraining, dwz. 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 10min handbike, waar ik een 400 a 450kcal verbrand.
          Eet rond de 1700 a 1800 kcal per dag.

De andere week doe ik dan, krachttraining, 2 spiergroepen op een dag en daar dan nog eens 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 5min handbike.
          Eet op deze week ook rond de 1700 a 1800 kcal per dag.

Onderhoud is berekend op een 2148kcal per dag.

Nu vind ik nog steeds, dat er niet echt beterschap is, er zijn wel enkele centimeters vanaf, maar niet de gewenste resultaten dat ik zou willen, wat doe ik nou nog verkeerd of wat kan veranderen?

Comment

• eet je (meer dan) genoeg eiwitten en vetten? eet je (te) veel koolhydraten? drink je veel water? probeer je het zout te vermijden?

Comment

• Originally posted by Gwendolyn View Post

Met resultaat dat ik nu 5weken bezig ben, met een ganse week cardio te doen zonder krachttraining, dwz. 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 10min handbike, waar ik een 400 a 450kcal verbrand.
              Eet rond de 1700 a 1800 kcal per dag.

De andere week doe ik dan, krachttraining, 2 spiergroepen op een dag en daar dan nog eens 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 5min handbike.

Waarom?
              Ik denk dat je gewoon stevig aan de kt moet en veel minder aan die cardio.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Waarom?
                Ik denk dat je gewoon stevig aan de kt moet en veel minder aan die cardio.

Als je meer kt doet en minder cardio, dan verbrand je toch nog minder vet?

Comment

• Originally posted by Gwendolyn View Post
                  Als je meer kt doet en minder cardio, dan verbrand je toch nog minder vet?
                  Nee. Hoe meer kt, hoe meer vet je verbrandt.
                  Dus vind ik het nogal vreemd om de ene week helemaal geen kt te doen.
                  Last edited by Beaudien; 17-07-2011, 11:21.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Nee. Hoe meer kt, hoe meer vet je verbrandt.
                    Dus vind ik het nogal vreemd om de ene week helemaal geen kt te doen.
                    Ik moet zeggen, heb dat zo 4weken gedaan, deze week heb ik er dan wel beetje kt bij gedaan, zoals benen, buik en rugtraining.

Dus ... het beste zou zijn, die cardio ietsje verminderen en kt opdrijven?

Comment

• Krachttraining zorgt ervoor dat je in rust veel meer verbrandt

het verhoogt je metabolisme

cardio is wel een handige 'tool' om vet te verbranden maar krachttraining is de basis voor een mooier lichaam

en dat geldt ook voor vrouwen.

Comment

• Soms verbrand je meer kcals door krachttraining dan door cardiotraining

Comment

• Ok, thanks.

We weten weer wat doen.

Comment

• Ik begrijp jou niet. Je hebt hier en op andere fora constant dezelfde vragen gesteld, je hebt constant dezelfde antwoorden gekregen en veel mensen hebben je advies gegeven.
                            En dan kom je maanden later opeens met zoiets? Heb je überhaupt wel iets opgenomen van alles wat je al verteld is?
                            Ik word echt doodmoe van vrouwen zoals jij, en ik merk dat ik ook steeds minder zin heb om nog om mijn soortgenoten te reageren.
                            Succes verder.

Comment

Ik begrijp jou niet. Je hebt hier en op andere fora constant dezelfde vragen gesteld, je hebt constant dezelfde antwoorden gekregen en veel mensen hebben je advies gegeven.
                              En dan kom je maanden later opeens met zoiets? Heb je überhaupt wel iets opgenomen van alles wat je al verteld is?
                              Ik word echt doodmoe van vrouwen zoals jij, en ik merk dat ik ook steeds minder zin heb om nog om mijn soortgenoten te reageren.
                              Succes verder.
                              Ik denk dat ieder mensenlichaam verschilt van een ander, dus wat bij jou werkt, kan bij mij dan weer niet werken.

Vandaar dat ik achter een tijdje kom vragen, of ik het wel goed doe, gwn door het feit, dat het niet gaat, zoals ik het wil, is dit dan zo raar?

En als jij daar moe van wordt, reageer dan gwn niet, heb ik niks aan en jij ook niet.

Comment

• Ieder mensen is indd anders, maar de basis blijft hetzelfde en dat heb jij denk nog niet helemaal door. En beaudien wel en die heeft een super lichaam dus neem gewoon tips van haar aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X