Originally posted by Beaudien
View Post
Vetpercentage verminderen
Collapse
X
-
Originally posted by sf01 View Post6 gram is wel voor de gemiddelde persoon lijkt me. Als je veel sport (en dus zweet) lijkt me dat je wel iets meer kan hebben. 9,3 voor een sporter lijkt me heel netjes.
Maar ben het met je eens dat de meeste mensen geen benul hebben van de hoeveelheden zout die ze binnen krijgen. Je moet echt alles zelf maken/ natuurlijke producten gebruiken en alle pakjes grondig bestuderen. Het is echt verbazingwekkend waar ze allemaal niet zout en suiker in doen.
Vergeet ook cola niet. als je dat drinkt -> mega veel zout zit daar in. Je proeft het niet, omdat er nog veel meer suiker of zoetstoffen in zitten.
En brood natuurlijk.
Ik eet zelf max 2 sneetjes brood per dag. En verder gewoon ongeveer niks uit pakjes etc. Zoveel mogelijk kruiden en specerijen gebruiken om eten op smaak te brengen.
Ik ben peper verslaafd
Is dit ook zo met cola-light en cola zero?
Comment
-
Hey,
hier ben ik nog eens terug, heb alles eens onder de loep genomen, trainingsschema en eetschema verandert.
Met resultaat dat ik nu 5weken bezig ben, met een ganse week cardio te doen zonder krachttraining, dwz. 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 10min handbike, waar ik een 400 a 450kcal verbrand.
Eet rond de 1700 a 1800 kcal per dag.
De andere week doe ik dan, krachttraining, 2 spiergroepen op een dag en daar dan nog eens 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 5min handbike.
Eet op deze week ook rond de 1700 a 1800 kcal per dag.
Onderhoud is berekend op een 2148kcal per dag.
Nu vind ik nog steeds, dat er niet echt beterschap is, er zijn wel enkele centimeters vanaf, maar niet de gewenste resultaten dat ik zou willen, wat doe ik nou nog verkeerd of wat kan veranderen?
Comment
-
Originally posted by Gwendolyn View Post
Met resultaat dat ik nu 5weken bezig ben, met een ganse week cardio te doen zonder krachttraining, dwz. 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 10min handbike, waar ik een 400 a 450kcal verbrand.
Eet rond de 1700 a 1800 kcal per dag.
De andere week doe ik dan, krachttraining, 2 spiergroepen op een dag en daar dan nog eens 30min hit-training op de fiets, 10min steppen en 5min handbike.
Waarom?
Ik denk dat je gewoon stevig aan de kt moet en veel minder aan die cardio."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Gwendolyn View PostAls je meer kt doet en minder cardio, dan verbrand je toch nog minder vet?
Dus vind ik het nogal vreemd om de ene week helemaal geen kt te doen.Last edited by Beaudien; 17-07-2011, 11:21."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostNee. Hoe meer kt, hoe meer vet je verbrandt.
Dus vind ik het nogal vreemd om de ene week helemaal geen kt te doen.
Dus ... het beste zou zijn, die cardio ietsje verminderen en kt opdrijven?
Comment
-
Ik begrijp jou niet. Je hebt hier en op andere fora constant dezelfde vragen gesteld, je hebt constant dezelfde antwoorden gekregen en veel mensen hebben je advies gegeven.
En dan kom je maanden later opeens met zoiets? Heb je überhaupt wel iets opgenomen van alles wat je al verteld is?
Ik word echt doodmoe van vrouwen zoals jij, en ik merk dat ik ook steeds minder zin heb om nog om mijn soortgenoten te reageren.
Succes verder."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostIk begrijp jou niet. Je hebt hier en op andere fora constant dezelfde vragen gesteld, je hebt constant dezelfde antwoorden gekregen en veel mensen hebben je advies gegeven.
En dan kom je maanden later opeens met zoiets? Heb je überhaupt wel iets opgenomen van alles wat je al verteld is?
Ik word echt doodmoe van vrouwen zoals jij, en ik merk dat ik ook steeds minder zin heb om nog om mijn soortgenoten te reageren.
Succes verder.
Vandaar dat ik achter een tijdje kom vragen, of ik het wel goed doe, gwn door het feit, dat het niet gaat, zoals ik het wil, is dit dan zo raar?
En als jij daar moe van wordt, reageer dan gwn niet, heb ik niks aan en jij ook niet.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment