Wat eet je nu

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pangasius filet 250 gr + 80 gr pasta + 3 vitamine pillen + 500 ml water
    Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren!

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
      Hmmmm
      Ziet er goed uit weer, ook eens maken.
      Toevallig recept hiervoor, i.v.m. kruiden enzo.
      Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

• Originally posted by Tonic View Post
        Ziet er goed uit weer, ook eens maken.
        Toevallig recept hiervoor, i.v.m. kruiden enzo.
        stelt niet veel voor. 150 Kip garen in de oven. paprika's aanbakken in de pan en een schepje bouillon erdoor. dan wat tauge. en de kip erbij. Teentje knoflook snipperen en erdoor gooien. Beetje kerrypoeder en het geheel ff omschudden.

warm serveren met 2 gekookte eitjes erbij. Lekker veel eiwitjes, bijna geen KH,goede vetten.

Comment

stelt niet veel voor. 150 Kip garen in de oven. paprika's aanbakken in de pan en een schepje bouillon erdoor. dan wat tauge. en de kip erbij. Teentje knoflook snipperen en erdoor gooien. Beetje kerrypoeder en het geheel ff omschudden.

warm serveren met 2 gekookte eitjes erbij. Lekker veel eiwitjes, bijna geen KH,goede vetten.
          Inderdaad erg handig om dingen zoals brood te vermijden tussen de middag, maar toch kcal binnen te krijgen. Is weer eens wat anders dan mijn droge stukkie kip met pindakaas ofzo
          "Straight outta gym"

Comment

• mammoth 2500 shake
            powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

• Daar gaan we weer...

Comment

• hehe ik heb iets soort gelijks geprobeerd Phoenix, maar ik kan de foto niet hierin dumpen.. :/

Het was iig
                100gram peultjes gekookt (waren over van gister)
                100gram augurk in stukjes gesneden
                3 gekookte eitjes in stukjes gesneden
                100gram kalkoenfilet in plakjes gesneden
                200gram komkommer in stukjes gesneden

Alles door elkaar geroerd en 15ml olijfolie heb ik er bij genomen
                "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                  hehe ik heb iets soort gelijks geprobeerd Phoenix, maar ik kan de foto niet hierin dumpen.. :/

Het was iig
                  100gram peultjes gekookt (waren over van gister)
                  100gram augurk in stukjes gesneden
                  3 gekookte eitjes in stukjes gesneden
                  100gram kalkoenfilet in plakjes gesneden
                  200gram komkommer in stukjes gesneden

Alles door elkaar geroerd en 15ml olijfolie heb ik er bij genomen

Klinkt ook erg lekker!

Ik ben aan het werk en we hebben standaard cams bij onze werkbanken staan om foto's van monsters te nemen dus dan is een foto van mijn eten snel gemaakt.

Comment

Klinkt ook erg lekker!

Ik ben aan het werk en we hebben standaard cams bij onze werkbanken staan om foto's van monsters te nemen dus dan is een foto van mijn eten snel gemaakt.
                    Ja ik vind dit echt ideaal om van de smoes af te komen, wat moet ik er anders bij eten dan brood? Ik denk dat ik me middelbare school maar afmaak met die 2-3 sneetjes brood tussen de middag, maar als ik ga studeren zullen het denk ik toch tupperware bakjes worden die meegaan naar school
                    "Straight outta gym"

Comment

Ja ik vind dit echt ideaal om van de smoes af te komen, wat moet ik er anders bij eten dan brood? Ik denk dat ik me middelbare school maar afmaak met die 2-3 sneetjes brood tussen de middag, maar als ik ga studeren zullen het denk ik toch tupperware bakjes worden die meegaan naar school
                      Smoesjes van mensen die altijd lopen te treuzelen over het eten is nergens voor nodig. Maar ja.

verder had ik toevalig gisteren een bakje bij me maar normaal doe ik het in een zakje en eet het daaruit of kiep het op een bord hier op het werk.

Mocht je op school niet te veel willen zeulen met bakjes enz zou ik gewoon een zakje pakken.

Comment

Smoesjes van mensen die altijd lopen te treuzelen over het eten is nergens voor nodig. Maar ja.

verder had ik toevalig gisteren een bakje bij me maar normaal doe ik het in een zakje en eet het daaruit of kiep het op een bord hier op het werk.

Mocht je op school niet te veel willen zeulen met bakjes enz zou ik gewoon een zakje pakken.
                        Het voordeel van een bakje is daar tegenover weer dat je er bestek bij kan doen om het te kunnen eten En inderdaad als je het gewoon op tijd bereidt in het weekend en dan in de koelkast..
                        "Straight outta gym"

Comment

Straks proberen toppie
                          Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

Heeft me moeder speciaal pannekoeken gebakken voor me, zegt ze ik heb speciaal meergranen voor je genomen. Kijk ik bij ingredienten lijst staat er tarwebloem, dat is toch hetzelfde als wat in "wit"brood zit.

Dan eet ik maar mijn volkoren broodjes
                            met kalkoenfilet,
                            tonijn
                            dude.. doe eens lief voor je mama (neem gewoon paar pannenkoeken en blikje tonijn of kipfilet erbij ofzo)

Comment

2-3 maar?

OT bapao 4 broodjes kip+ei

zometeen biefstuk

Comment

• dam, ik moet zo werke(zonder pauze) dus zit tot met half 10 zonder voedsel. Net tonijntje naar binnen gewerkt:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X