Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er is ten eerste heel veel fake maar er is ook een "groep" die ze uit de fabrieken jatten, uit apotheken, etc. Daarnaast wordt er in arme landen vet mee gefraudeerd neprecepten etc.
    sit is wat mij vrrteld is tenminste

Comment

• Ja oke maar vind ik dan ineens zo vreemd. Spul is me net wat te duur om kans te hebben dat je fake hebt...
      Hard work, beats talent.

Comment

• Dat klopt, daarom via goede weg zien te krijgen.
        Een dag niet getraind...

Comment

• MMMMmmmmmMMMM net even overleg gehad met sportschool eigenaar en gozer met wie hij samen jongens begeleid... Willen mij wel begeleiden alleen vragen ze mij eerst off te gaan en naar maximale toe te werken naturel en daarna moet ik het zelf weten met kuren.

Dit is totaal niet mijn planning zoals jullie weten, beetje lastig zo want denk wel dat ze mij goed kunnen helpen in veel opzichten stonden er vroeger goed bij op het poduim....

Feit dat ik nu 2,5 maand aan de hgh zit dan weer te nokken is weggegooid geld lijkt me ?? help me
          Een dag niet getraind...

Comment

• Lastig man..hoeveel kan je naturel nog halen?
            Nu off nakuren terugval, maar als zij je echt verder kunnen brengen kan het de moeite zijn.
            maar je test was hier voor al laag nog dus eer je echt goed hersteld bent is je wedstrijd prep al.
            Zonde vsn het geld zou me niet het meeste boeien..is nog maar 2,5 maand.
            maar voor je echt op je max zit en zij zeggen nu mag je kuren dat red je niet voor je eerste wedstrijd.
            wil je daarna door kan het de moeite zijn..ik ga 1 wedstrijd doen dan klaar en gewoon groot voor mezelf worden.

Comment

• Ja was ook van plan om 1 wedstrijd te pakken en dan kijken hoe en wat.... Maar evt hgh gewoon dooor blijven zetten ? ook beter voor je herstel toch ?

Vind het lastig, kijk hoef niet perse dec op het podium staat niet op een half jaartje ofzo, zijn genoeg wedstrijden om te pakken in maart 2015 ook weer een
              Een dag niet getraind...

Comment

• Hgh is niet zo zonde want het gaat erom om extra cellen te creëren en dan moet je toch vrij veel zetten en as erbij..
                zonder as kun je bv 2iu zetten voor sneller herstel en vetverbranding.
                Als je ook later kan is zulke begeleiding wel tpp natuurlijk, al moet ik er niet meer aan denken naturel naar een wedstrijd te gaan (wat een karakter he) maar kijk waat bv mvos is zonder as.
                blijft lastig pik, effe goed overdenken.

Comment

• Maar waarom willen ze dat je eerst naturel gaat? Je wil toch gewoon die wedstrijd winnen hoe dan ook?
                  Hard work, beats talent.

Comment

• Nee niet naturel wedstrijd doen, maar hij wilt zien hoe ik er naturel uit zie... Door aas in je donder is het lastig te bepalen hoe en wat zegt ie... Dus nu half jaartje off en dan weer 2 knal kuren voor wedstrijd.. en idd 2 iu 5/2 voor verbranding en herstel
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Update: Alles gaat lekker griep is nu zo goed als voorbij gelukkig! Ben rond de 102 kilo maar stuk droger geworden dus vvm goed vooruit gegaan!

Gisteren nog met begeleider gesproken en ik ga toch voor zijn optie omdat ik dit niet kan laten schieten gratis begeleiding en trainingen enz voor een jaar... Ik maak mijn test/deca kuur af nog 4 a 6 weken even uitrekenen nog en dan ga ik paar maanden off zodat hij goed kan zien hoe ik er zonder troep uit zie. Is hij tevreden dan kan ik snel weer gaan kuren en zoveel mogelijk massa pakken en dan wordt waarschijnlijk mijn eerste wedstrijd deze Juliette Bergmann Cup in maart 2015. Ga nu mee volgende maand naar Juliette Bergmann Cup - 23 maart 2014 daar doen 2 jongens die hij begeleid aan mee. Ben benieuw hoe die erbij staan, weet ik ook gelijk of hij echt goed is in het droog trekken voor een wedstrijd.

Even wat aanpassing maar goed om begeleid te trainen knal je altijd harder en beter dan alleen he... Wat weer betekend groter worden hahah!
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Lekker man, hartstikke tof dat ze jou willen helpen.

Comment

• Zo maand insu zit erop, was maandag op het werk na vorige week 6 dagen vrij geweest te zijn en niet lekker... Kom ik daar zit iedereen te hoesten en kloten en ja hoor heb nu echt griep te pakken hij gaat lekker

Dus echt even totale rust totdat ik weer 100% ben hopelijk maandag al 2 dagen niet getraind.
                          Een dag niet getraind...

Comment

• klote man, altijd fuck dat ziek wezen. Snel beter worden kerel en weer knallen
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                              Zo maand insu zit erop, was maandag op het werk na vorige week 6 dagen vrij geweest te zijn en niet lekker... Kom ik daar zit iedereen te hoesten en kloten en ja hoor heb nu echt griep te pakken hij gaat lekker Dus echt even totale rust totdat ik weer 100% ben hopelijk maandag al 2 dagen niet getraind.
                              Irritant is dat, overijverige collega's die niet gewoon thuis kunnen blijven uitzieken.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Zo we zijn weer opgeknapt, heerlijk gisteren mijn verjaardag gevierd op de bank! 3 dagen lang op de bank de spelen gekeken en veel geslapen! Dus we gaan vandaag weer knallen na 5 of 6 dagen niks gedaan te hebben.
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X