Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Igf ja merk er weinig van om eerlijk te zijn, is wel gevoelig tijdens de prik... maar wordt niet kei hard of hele gekke dingen... maar goed zal wel even ze tijd nodig hebben lijkt me.
Ik ga vanaf vandaag de primo laten vallen en komt 500 tren voor in de plaats om zo nog 8 weken boost te krijgen en te knalluuh... vanaf vandaag ook 50mg provirion en 2x400iu hcg erbij
moeilijk zelf van je rug te maken, zal de vrouw toch een moeten vragen goeie foto's te maken :P
Beentje omdat er werd om gevraagd
Maatje waar ik zo nu en dan mee train, train al jaar het zelfde als hem met armen en kan ook iets zwaarder nu als hem, waarom hij wel zulke biceps :'(
Haha nice kerel, hoe neem je je peps, niet bij elkaar toch?
Ziet er wel goed uit, tren omhoog zal ook knallen worden.
Maar provi bij tren was imo overbodig, heb je het eerder gehad? Ik kreeg megapuisten
Hallooooo, kleine update dan maar... Geen foto's want heb het idee niet veel anders is geworden dan de laatste, dus blijf een beetje hangen... Zit nu in week 10 en 2e week van de tren dus hoop dus over 2 weken weer sprongen ga maken.
Heb ook Kevster gevraagd of hij wilt helpen, ga hem later even stalken voor echt goeie hulp want jij foto's zijn echt nice! Mijn voeding moet gewoon nu beter en moet nu echt even laatste 8 weken super straks worden!
Ben dus overgestapt op de tren en de primo laten vallen, merk vorige week dat hij lekker begint in te kicken! Laatste week weer voeding goed op orde, want blijft een probleem bij mij....
In de fase waar jij nu in zit zou het niet al te moeilijk moeten zijn om zodanig je vet% te laten dalen dat het vrij snel merkbaar is. Tja, maar dan moet je wel minder vaak gaan wokken.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment