Vandaag mijn eerste igf-1Lr3 2x 25mcg in de schouders... voelde dat het wat harder werd en wat vol liep onderarmen ook iets... ben benieuwd
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Update omdat Q er om vraagt :P
Igf ja merk er weinig van om eerlijk te zijn, is wel gevoelig tijdens de prik... maar wordt niet kei hard of hele gekke dingen... maar goed zal wel even ze tijd nodig hebben lijkt me.
Ik ga vanaf vandaag de primo laten vallen en komt 500 tren voor in de plaats om zo nog 8 weken boost te krijgen en te knalluuh... vanaf vandaag ook 50mg provirion en 2x400iu hcg erbij
moeilijk zelf van je rug te maken, zal de vrouw toch een moeten vragen goeie foto's te maken :P
Beentje omdat er werd om gevraagd
Maatje waar ik zo nu en dan mee train, train al jaar het zelfde als hem met armen en kan ook iets zwaarder nu als hem, waarom hij wel zulke biceps :'(
Een dag niet getraind...
Comment
-
Hallooooo, kleine update dan maar... Geen foto's want heb het idee niet veel anders is geworden dan de laatste, dus blijf een beetje hangen... Zit nu in week 10 en 2e week van de tren dus hoop dus over 2 weken weer sprongen ga maken.
Heb ook Kevster gevraagd of hij wilt helpen, ga hem later even stalken voor echt goeie hulp want jij foto's zijn echt nice! Mijn voeding moet gewoon nu beter en moet nu echt even laatste 8 weken super straks worden!
latersEen dag niet getraind...
Comment
-
Weer update:
Ben dus overgestapt op de tren en de primo laten vallen, merk vorige week dat hij lekker begint in te kicken! Laatste week weer voeding goed op orde, want blijft een probleem bij mij....
gisteren genomen
Een dag niet getraind...
Comment
-
In de fase waar jij nu in zit zou het niet al te moeilijk moeten zijn om zodanig je vet% te laten dalen dat het vrij snel merkbaar is. Tja, maar dan moet je wel minder vaak gaan wokken.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment