Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag mijn eerste igf-1Lr3 2x 25mcg in de schouders... voelde dat het wat harder werd en wat vol liep onderarmen ook iets... ben benieuwd
    Een dag niet getraind...

Comment

• Interresant, ik heb ook nog paar potjes staan, eventueel voor tussen de twee cjc-ghrp in, ben benieuwd.

Comment

• frenkey aan welk merk zit je zelf?
        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Ja pik update?

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
            frenkey aan welk merk zit je zelf?

Ik zit nu op MG... 2e kuur op mg
            Een dag niet getraind...

Comment

• Update omdat Q er om vraagt :P

Igf ja merk er weinig van om eerlijk te zijn, is wel gevoelig tijdens de prik... maar wordt niet kei hard of hele gekke dingen... maar goed zal wel even ze tijd nodig hebben lijkt me.

Ik ga vanaf vandaag de primo laten vallen en komt 500 tren voor in de plaats om zo nog 8 weken boost te krijgen en te knalluuh... vanaf vandaag ook 50mg provirion en 2x400iu hcg erbij

moeilijk zelf van je rug te maken, zal de vrouw toch een moeten vragen goeie foto's te maken :P

Beentje omdat er werd om gevraagd

Maatje waar ik zo nu en dan mee train, train al jaar het zelfde als hem met armen en kan ook iets zwaarder nu als hem, waarom hij wel zulke biceps :'(

Een dag niet getraind...

Comment

• Haha nice kerel, hoe neem je je peps, niet bij elkaar toch?
                Ziet er wel goed uit, tren omhoog zal ook knallen worden.
                Maar provi bij tren was imo overbodig, heb je het eerder gehad? Ik kreeg megapuisten

Comment

• Hey,

Test/tren + provi versterkt en verbind elkaar juist maximaal, dus lijkt me niet overbodig..

Igf zet ik om de dag gem. 25 cmg per groep.. dus 50cmg per keer totaal.
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Ziet er goed uit man
                    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Kan beter... moet droger worden MAAAAR blijf van lekker eten houden wat is de wereld toch hard voor bber
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                        Kan beter... moet droger worden MAAAAR blijf van lekker eten houden wat is de wereld toch hard voor bber
                        hahaha
                        join the club :'(

Comment

• Hallooooo, kleine update dan maar... Geen foto's want heb het idee niet veel anders is geworden dan de laatste, dus blijf een beetje hangen... Zit nu in week 10 en 2e week van de tren dus hoop dus over 2 weken weer sprongen ga maken.

Heb ook Kevster gevraagd of hij wilt helpen, ga hem later even stalken voor echt goeie hulp want jij foto's zijn echt nice! Mijn voeding moet gewoon nu beter en moet nu echt even laatste 8 weken super straks worden!

laters
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Weer update:

Ben dus overgestapt op de tren en de primo laten vallen, merk vorige week dat hij lekker begint in te kicken! Laatste week weer voeding goed op orde, want blijft een probleem bij mij....

gisteren genomen

Een dag niet getraind...

Comment

• In de fase waar jij nu in zit zou het niet al te moeilijk moeten zijn om zodanig je vet% te laten dalen dat het vrij snel merkbaar is. Tja, maar dan moet je wel minder vaak gaan wokken.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Looks good, nog paar gram vet af ready for beach

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X