Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thx, zit nu bij de mac.... Vrouw en kind wilde.... Braaf 1 burger en kleine shake.... Dus weer een week langer wachten op de onderste ABS hehe
    Een dag niet getraind...

Comment

• Ik neem bij de mc dan gewoon kipnuggets en mcchicken ofzo.. saus er beetje af.. dan is het niet zo erg.. ik vermijd ten alle tijden suiker.. beetje vetten ben ik niet bang voor..

EN bedankt he kwezel.. vrouw las mee.. nu wil zij ook mc.. kben net klaar met trainen.. dan maakt ut toch geen pleur uit haha. Heb al eiwitshake met wat havermout erin.
      Last edited by Cidious; 10-07-2013, 18:04.
      "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Whaha tja... heb ook amper wat gegeten had al halve bak rijst met kip naar binnen gewerkt en ga nu zo trainen!
        Een dag niet getraind...

Comment

• Hey cid dat dacht ik ook altijd neem gewoon een mc chicken en kipnuggetts, moet je is op de achterkant van je placenat kijken daar staan de voedingswaardes en dan maakt het allemaal amper uit.
          Ik at altijd mee, nu traint me vrouw ook fanatiek, en halen we gewoon voor de kids eten wij gezond, zijn ook niet de kids die je de das om dorn maar die vrouwen

Comment

• Trainse

Comment

• Haha jah, kheb nog geen kinderen, alleen nog een hondje.. das ook beetje kindje.. een boef.. maar die vreet gewoon rauw vlees..

Ach heb net ff chicken sensation gehaald en 6 kipnuggets.. nu nog ff wat brocoli gestoomd en klein beetje zoete aardappel erbij en een halve biefstuk gemaakt voor mezelf om beetje aan te vullen.. hehe.

Comment

• Op zich is een keer fkink bunkeren wel nice maar een uursna de mac heb ik altijd honger

Comment

• ik half uur na de mac al... en dan heb ik voor 15 a 20 euro in mijn donder geprakt Vandaag alleen burgertje en milkshake :P
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Update: Ghrp en cjc... Net mijn eerste shot gezet, tering zweet brak me uit zegt.... niet normaal, was pas 10:00 uur wakker en moet nog shit ophalen... waren lange 15 min zeg om te eten hahah
                    Een dag niet getraind...

Comment

• haha lekker he

Comment

• Je hebt de ghrp6 ofnie? Ik vond de vreetbuien ervan heerlijk.. kzou in cut denk ik voor ghrp2 gaan. Maar het gevoel na het zetten vind ik heerlijk. Lekker warm en beetje tintelend.. en helemaal mn morgen cardio na een shot met wat groene thee in de donder. Jummy! Half uurtje lopen. Daarna grof ontbijten!

Comment

• Ja ik het de ghrp2 ja... vond het gevoel nu voor de eerste keer erg heftig hoor, ben benieuwd vanavond...
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Uhhh wat is nou de bedoeling met die vreet buien?? strikt aan houden aan mijn voedings plan, of aan je honger toe geven en paar goeie extra eiwit rijke dingen erbij eten??? Neem aan dat je iets meer kan eten dan zonder dit spul :P (hoop)
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Ik nam idd wat extra eiwitten frank, het is net als met hgh je kan wat meer hebben, daarintegen als je er wat minder aan toegeeft dan val je ook rapper af.
                              Maar ik zou gewoon wat verhogen voordat je snachts de koelkast plundert

ps het went wel wat hoor..

Comment

• Het went wel en het verschilt ook per keer. Zoals quib zegt. Probeer gewoon strak te blijven eten. Ik liet me ook regelmatig gaan voor het slapen.. en dan was het een heftig zweetfestijn snachts.. zijknat..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X