Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Net voor me werk even 1 ml test p erin gedrukt en dan wel in de been voor de eerste keer, wat een top plek man... Had ik nooit verwacht hahah
    Een dag niet getraind...

Comment

• viel het mee?waar in je been prikte je, ik vond het maar naadje namelijk

Comment

• Ja echt voelde helemaal niks, met blauw naald 3/4 erin gedrukt... rechterkant boven de knie die spier, vond het al ruk die test p om de dag te prikken maar nu echt geen moeite meer mee.. Kan het prima afwisselen zo, overmorgen ander been en daarna weer met mijn deca/test e kan die weer erbij in me billetje En het is maar voor paar weekjes totdat test e inkickert
        Een dag niet getraind...

Comment

• Mmm, ik gebruik de zwarte naald voor de bil en been, en dat gaat prima. Blauw wel een keer geprobeerd maar moet je erg hard drukken!
          Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Ik normaal zwart voor bil en blauw voor 1 ml gaat prima en test p is erg dun
            Een dag niet getraind...

Comment

• Uuuuhhh prikken was top maar gevoel in me bovenbeen spier nu heerlijk aanwezig haahh loop gewoon moeilijk, maarja been is nog maagd he
              Een dag niet getraind...

Comment

• Top plekkie... tering loop mank mmmm
                Een dag niet getraind...

Comment

• Ik las die bovenste post. Voor het eerst in de been gedrukt.. voel niks. Ik wou posten.. frank... dat komt nog wel. Scrollde verder naar beneden en zag dat dat al niet meer hoefde haha. Ik vind ze namelijk echt gemeen. Eerste dag merk je niks , 2e dag beurs. 3e dag is KUT haha
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

Comment

• Nou vanochtend gezet en in de loop van de middag heerlijk, maarja hoort erbij. Voordeel van bil is niet bij elke stap of iets nodig hebt haha
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Zal met test p ook wel wat anders zijn..hoop ik dan voor jou. Man ik stap de auto in als een ouwe lul van 80 soms. Vind het echt een enorm plezierig iets dat ik naar de glutes ga heb 't er wel ff mee gehad haha
                      Broomstick_bodybuilding op insta
                      F#CK heavy weights

Comment

• Wie o wie heeft gezien die mij 3 Low kicks heeft gegeven Precies op de zelfde plek ? Prik me hele reet vol komende 2 weken...
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Het is normaal dat je met propionaat de eerste keren last hebt, dat is met 2x over hoor. En je weet die spier is nog maagd ook. Als je het goed doet stelt het hele injecteren geen ruk voor, maar laat de spuit na het injecteren nog heel even zitten voor je hem er weer uittrekt. Rommel zo weinig mogelijk met de naald heen en weer, dat scheelt ook weer in reactie op de spier.. Ik kijk eigenlijk nooit welke naald ik gebruik, maar: de groene is de dikste en geeft misschien met indrukken iets meer last, maar omdat de straalbuis wijder is heb je minder na last. Hoe dunner hoe sneller stroomt het erin en hoe meer napijn ervan, omdat je mee beschadigd met injecteren...
                          Snappie?

Comment

• DAcht juist dunner naald minder schade deed weer een goeie tip! Pijn is nu echt overal in mijn boven been 5 a 10 cm onder injectie plek, kan amper knie buigen echt nog nooit dit gevoeld hahah. Ik heb dus vanochtend gewoon in me bil gezet hahah
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Ik blijf hier volgen!

Comment

• Update: 2 injectie zit erin... beetje lastig als je hele spuit vol zit om nog terug te trekken om te kijken of er geen bloed mee komt... zag heel klein belletjes dus rammen maar, linker kan is altijd ruk en beweeg dan altijd meer... Tijd dat de vrouw het weer gaat doen! Spieren beginnen al weer vol te lopen komt door de test p vooral denk

Hgh ook nu een week .. eerste 3 dagen op 2x 1,5 iu pd en ga verder p 2x2 iu per dag...Na het zetten merk ik wel iets van warm gevoel voor de rest nog niet echt ergens last van of merkbaar...

Oja sinda vandaag eindelijk geen vervelende pijn meer in me been, doen we nooit meer hahha straks benen trainen want die kon ik ook dagen niet doen !
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X