Net voor me werk even 1 ml test p erin gedrukt en dan wel in de been voor de eerste keer, wat een top plek man... Had ik nooit verwacht hahah
Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!
Collapse
X
-
Ja echt voelde helemaal niks, met blauw naald 3/4 erin gedrukt... rechterkant boven de knie die spier, vond het al ruk die test p om de dag te prikken maar nu echt geen moeite meer mee.. Kan het prima afwisselen zo, overmorgen ander been en daarna weer met mijn deca/test e kan die weer erbij in me billetje En het is maar voor paar weekjes totdat test e inkickertEen dag niet getraind...
Comment
-
Ik las die bovenste post. Voor het eerst in de been gedrukt.. voel niks. Ik wou posten.. frank... dat komt nog wel. Scrollde verder naar beneden en zag dat dat al niet meer hoefde haha. Ik vind ze namelijk echt gemeen. Eerste dag merk je niks , 2e dag beurs. 3e dag is KUT hahaBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Zal met test p ook wel wat anders zijn..hoop ik dan voor jou. Man ik stap de auto in als een ouwe lul van 80 soms. Vind het echt een enorm plezierig iets dat ik naar de glutes ga heb 't er wel ff mee gehad hahaBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Het is normaal dat je met propionaat de eerste keren last hebt, dat is met 2x over hoor. En je weet die spier is nog maagd ook. Als je het goed doet stelt het hele injecteren geen ruk voor, maar laat de spuit na het injecteren nog heel even zitten voor je hem er weer uittrekt. Rommel zo weinig mogelijk met de naald heen en weer, dat scheelt ook weer in reactie op de spier.. Ik kijk eigenlijk nooit welke naald ik gebruik, maar: de groene is de dikste en geeft misschien met indrukken iets meer last, maar omdat de straalbuis wijder is heb je minder na last. Hoe dunner hoe sneller stroomt het erin en hoe meer napijn ervan, omdat je mee beschadigd met injecteren...
Snappie?
Comment
-
DAcht juist dunner naald minder schade deed weer een goeie tip! Pijn is nu echt overal in mijn boven been 5 a 10 cm onder injectie plek, kan amper knie buigen echt nog nooit dit gevoeld hahah. Ik heb dus vanochtend gewoon in me bil gezet hahahEen dag niet getraind...
Comment
-
Update: 2 injectie zit erin... beetje lastig als je hele spuit vol zit om nog terug te trekken om te kijken of er geen bloed mee komt... zag heel klein belletjes dus rammen maar, linker kan is altijd ruk en beweeg dan altijd meer... Tijd dat de vrouw het weer gaat doen! Spieren beginnen al weer vol te lopen komt door de test p vooral denk
Hgh ook nu een week .. eerste 3 dagen op 2x 1,5 iu pd en ga verder p 2x2 iu per dag...Na het zetten merk ik wel iets van warm gevoel voor de rest nog niet echt ergens last van of merkbaar...
Oja sinda vandaag eindelijk geen vervelende pijn meer in me been, doen we nooit meer hahha straks benen trainen want die kon ik ook dagen niet doen !Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment