Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• lol frankey
    jij hebt me weer doen twijfelen voor mijn test-e injectieplaats ... Ging eerst men been nemen , nu toch maar men bil denk ik haha

Comment

• Ja de napijn straalt echt uit naar de meest vervelende plekken in je been, opstaan zitten en lopen is wat lastig , als die echt gemeen is hoef je er ook geen benen mee te gaan trainen want je kan je knieen amper buigen, dan loop je ook met een been op slot als een piraat.

Ik ga over een week voor de 3e (misschien laatste x) been proberen, morgen linkerbil. Zal je wel op de hoogte houden of het echt afneemt die napijn of dat je er toch echt maar beter weg kan blijven haha
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

• Zit wel verschil in test e en test p zetten en pijnlijkheid daarna... test e stuk milder...

Test p begin ook in te kicken, gisteren weer heerlijk zware benen kunnen trainen.. mmm plakkie er bij mmm nog maar een paar totdat ik op bijna vol zat op 2 plakjes na hahah... voorheen net over de helft...

Vandaag borst ook heerlijk kunnen knallen, dus het goede trainings leven is weer begonnen
        Last edited by frankey; 19-12-2013, 23:11.
        Een dag niet getraind...

Comment

• Pff wauw , moet er niet aan denken dat het nog vervelender is
          Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

• Update: Merk dat de test p begin te werken, bankte weer 140 kilo paar keer en train weer harder dan hiervoor en zonder dat ik denk nou ik ben helemaal gesloopt

Gisteren weer 1 ml test P geprikt, kreeg gelijk dat het op me keel/longen slaat.. Had ik al eerder gehad toen ik op de tren zat... Wat is dat nou precies duurder 10 min toen het weer weg was, blijft raar kut gevoel
            Een dag niet getraind...

Comment

• hahah ik las je post van je been voel niks top plek , toen las ik net als wes ook verder dacht ik hahahah.
              Heb precies t zelfde gehad , alleen nog veel erger. ik kon zo slecht lopen dat niks meer ging. ass it is!!!

Comment

• Nerm je al insuline?

Comment

• Nee eind jan ergens denk
                  Een dag niet getraind...

Comment

• En nog nieuwe update?

Comment

• Heb bijna een jaar lang in het ene been geprikt, geen pijn of napijn maar op een gegeven moment kreeg ik er bijna niks mee in en moest veel kracht zetten met leeg drukken. Gelukkig heb ik mijn meissie zover gekregen dat die voortaan in de bil prikt, gaat als een speer en zelfs met 6 ml in één keer geen last, maar nu heb ik wel flinke billen dus wordt het goed verdeeld, hahahahaha....... Ik lees veel over insuline en het merendeel gaat toch wel over de risico's, kan iemand me uitleggen hoe dat zit en welk voordeel je behalen kunt?
                      Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Door insuline te spuiten zet je als het ware je spieren open, je spuit en vervolgens neem je een berg suikers en eiwitten die worden zo je spieren ingepompt, nutritient pusher, sommige zweren erbij en komen in een maand 5 kilo extra aan.
                        als je het niet goed doet wordt je moddervet, en je kan hypos krijgen.
                        Voor Mr O en kornuiten is insuline onmisbaar, vooral in combinatie met HGH.

Comment

• Insuline spuiten zou ik denk ik niet durven... hehe
                          Hard work, beats talent.

Comment

• Je kunt insuline ook niet zomaar gebruiken, zonder HGH is het ronduit gevaarlijk bezig zijn.
                            Het groeihormoon maakt je minder gevoelig voor de insuline. En dan nog moet je het rustig opbouwen en pauze's inlassen. Daarbij moet je ook nog de juiste soort insuline hebben, daar de langwerkende ook niet geschikt is voor ons. Insuline is een opslag hormoon.
                            Gebruik je het verkeerd zal je idd baggervat worden of er aan kapot gaan.

Comment

• Yoo frankey, ik kan je geen berichten meer sturen omdat je berichten vol zijn, dus... hehe
                              Hard work, beats talent.

Comment

• Erjede u kunt weer berichten hoor, moeten eens aan passen die 100 mails hahah .

Insuline blijft een link goedje, maar als je het goed gebruikt kan er ook weer weinig gebeuren en dextro bij de hand houden...

Ben zo donders lui laatste weken door die hgh niet NORMAAAL hele dag door gapen enz... Moet nu zeggen laatste dagen wat minder wordt gelukkig. Eergisteren 4 injectie erin geprakt en die test P merkte ik al wel 1,5 week werken en nu laatste dagen merk ik dat test e en deca erin beginne te klappen zet nu nog testp en over 2 dagen en dan zal test e het overnemen.

Op het werk bankte ik max 120 kilo daar off.. en nu had ik elk gewicht erop zitten 165 kilo wel gare smit machine 5 keer... Dus kracht zit er nu al weer...

begin stats was 94 kilo en nu zit ik rond de 99 a 100 kilo... en vocht begint weg te trekken van de feestdagen hahah. Zit weer paar dagen op clean bulk voeding geen troep eten meer voor mij komende tijd!

Wel in week 2 al last van gyno en nu al best erg.... maarja heb ik altijd dus boeiend trekt altijd weer weg in nakuur!

-xxx-
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X