Originally posted by quibus
View Post
peps met een beetje test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by frankey View Postniet die foto met je 2 liter fles cola in je hol! Die was alleen voor mij zei je
Dat was inderdaad een redelijk extreme fantasie van jou.
Maar Quibus had gelijk:ik weet nu in ieder geval zeker waar de g-spot zit bij mannen!
(ps Q.... jouw vrouw leest dit toch niet mee he?)DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Toch maar getraind
rug
lat pulley breed
5*12*70
bor
5*8*70 traag
lat pulley smal
5*10*70
Lat pulley stang met handvatte
3*8*80
Machine voor rug met losse gewichten
breed
3*8*100
Smal
3*8*100
Biceps hele zooi kabelshizzle
de test p blijf ik nu in been prikken overal gaat maar been is pijnloos
Comment
-
Bo sch tri
bp
20*20
13*60
6*100
2*120
16*60
smaller 12*60
Dec bp
12*50
10*70
2*8*80
Flyes schuine bank
3*12*16
Ohp
10*30
10*40
10*50 schouders nu al vol
shrug
opgewerkt naar 8*100 in 6 sets
side raises
3*12*10 auw
triceps hautje tauwtje tot ie vol zat
om me nordi's te testen gister 10iu vanmorgen weer 10iu
ben kapot moe een pomp (zie schouders) niet normaal zere vingers etc dus dat zit wel snor.
bis morgen
Comment
-
die red bull helpt bij mij al tijden geen hol meer....net als koffie, er zijn mensen die uren voor ze naar bed gaan geen koffie moeten drinken....nou...ik gooi het naar binnen en donder zo in slaap.Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
-
Originally posted by quibus View Postpfff pleur de hele tijd in slaap zeg van die hgh, net zelfs een blikje red bull gedronken bwegh..zomnder suiker weliswaar.
Ik slaap nu ool gewoon random op de dag, maar komt gewoon door de eerste zonnestralen. ..niks heerlijker liggen op de bank voor het raam met wat zon op je kop....binnen 10 sec KO."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostIk slaap nu ool gewoon random op de dag, maar komt gewoon door de eerste zonnestralen. ..niks heerlijker liggen op de bank voor het raam met wat zon op je kop....binnen 10 sec KO.Goed gejat is het halve werk!
Comment
-
Ik drink nooit caffeine, geen koffie,geen red bull, geen pre work outs helemaal niks, werd er altijd hyperactief van, maar nu qwerkt het wel effe, overdag slapen doe ik liever niet want ik slaap snachts al zo kort, hoewel dat nu weer begint op te lopen.
is ook effe wennen met ineens zon dosis hgh.
komt goed
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
Kanaal: Trainingslogjes
45 minutes ago -
-
door asleypatriciaIf you are looking for the best assignment writing services but have no luck, start by searching for highly reputed services. Ensure they have years of...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door XanthePayeer.com is een universeel platform voor het uitvoeren van financiële transacties via internet, dat zijn gebruikers een breed scala aan mogelijkheden...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
18 uur geleden -
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment