Niet slecht bedoelt maar ik zou ook nog even gaan bouwen als ik jou was. Je traint nog niet heel erg lang dus je doet er goed aan om nu nog gebruik te maken van makkelijke massa gains ipv diep te gaan cutten. Ik vind je rug ook je beste kant, zit een goeie wijdte in. Misschien komt het ook door je manier van posen dat je het in de frontpose niet goed neer kan zetten? Ik ben wat betreft dat ook zo houterig als de pest en krijg het er nooit goed op
Emielos the road to the Enercup
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostNiet slecht bedoelt maar ik zou ook nog even gaan bouwen als ik jou was. Je traint nog niet heel erg lang dus je doet er goed aan om nu nog gebruik te maken van makkelijke massa gains ipv diep te gaan cutten. Ik vind je rug ook je beste kant, zit een goeie wijdte in. Misschien komt het ook door je manier van posen dat je het in de frontpose niet goed neer kan zetten? Ik ben wat betreft dat ook zo houterig als de pest en krijg het er nooit goed op
Misschien wat rain al eerder zei en jij nu dat het ook inderdaad beter is om nog door te bouwen. Die kans is heel erg groot dat dat gebeurd en dat vind ik ook helemaal niet erg.
Zie zelf ook steeds meer tekort komingen dusja
thx voor compliment van mijn rug houterig ven ik wel ja af entoe hieruit concluder ik dat je toch bb gaat doen ipv map?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Lekker dagje vandaag gehad. Vanochtend contract van mijn kamer doorgenomen en morgen tekenen Woon vanaf maart dus in het o zo mooie Groningen
Verder nog steeds wat ziekig. Nog steeds wat last van hoofdpijn, keelpijn en een ontzettende loopneus... Overdag soms ook echt op onverklaarbare reden warm. Dit alles heeft ook zeker mijn training van vnaaf negatief beinvloed. Het voelde niet goed en lekker en had wat last van pijntjes. klein botje bij mijn heup deed pijn bij de t-bar row
de training
latt pull ( helemaal naar voren hangen)
2x20x25WU
12x55
12x60
10x65
reverse grip pulldown
zelfde als hier boven. Voelde echt zwaar aan...
latt pul met handvaten aan de buitenkant
12x50
10x55
10x60 super zwaar!
close grip latt pul
20x55 Damn! laatste 5 was telkens met 2-3 rust ofzo
cable row
20x34
10x55?
10x64?
8 x 77 8x 55? 8 x 34?? zwaar kapot nu. Pomp voelde niet lekker zoals normaal
t-bar
12x50
12x60
10x60 dit keer met alleen maar kleine plates van 10kg. rug voelde zo beter alleen wel wat last in een botje in mijn heup.
zittend row vanaf heir werd te training echt kut
3x15x14
schouders
bent over lat raise
3x15x4 Echt eeb kut oefening en klote uit te voeren.
single cable
3x15x5
neck press
3x10x45 kan zwaarder de volgende keer.
Helemaal klaar voor vandaag. Hoop weer snel 100% fit te zijn.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
vandaag de armpjes getraind. Voel mezelf ook gelukkig weer wat fitter worden, alleen maar positief. DIt is altijd de minst leuke training maar we werken hem gewoon weer af.
Wel nog wat last van mijn pols. Als het nog langer blijft maar even langs de fysio. Het is geen spier dat pijn doet maar bot...
Tricep pushdown
20x30
12x50
12x55
10x60
9x65 Bijna...
arm extension ss cable extension.
12x20 10x10
12x22 10x15
10x24 9x20 echt zwaar deze
10x26 10x25 laatste zagen er niet uit.
db pullover
4x10x26
french press
2x10x15 ( gewicht zonder stang. Voelde zo beter, ellebogen strak langs het hoofd)
2x6x20
machine dips
2x10 bijna FS
dropset weet ik niet meer
zittend db curl
2x20x6
12x10
10x12 heel zwaar deze
bb curl richting voorhoofd ( hier kreeg ik wat last van mijn pols)
4x10x10
single arm machine curl
3x10x20kg
???x30 pompen
spider curl
3x10x10
hammer curl
2x6x20
1x6x22
1x6x24 om en om laatste 2 zag er niet uitMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View Post
u[right row suerpsets 3 verschillende standen van de hand
3x10x25
Rug, botje in je heup, polsen.
Ik vind je schema redelijk blessuregevoelig zoals ik al zei en als ik dan lees dat je last van je polsen hebt terwijl je bv upright rows doet met 3 verschillende standen van je handen is het vragen om problemen.
Ellebogen strak langs je hoofd om triceps beter te belasten bij french press kan ook slecht zijn voor je ellebogen.
Je moet niet doen wat in theorie het beste zou zijn, maar vooral wat goed voelt voor je lichaam.
Als ik het tenminste goed inschat en je bedoelt dat je ook je handen dicht bij elkaar hebt waardoor je echt je polsen verziekt.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar een blessure ligt wel op de loer met dit schema.Last edited by rain; 10-02-2015, 21:58.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostEmiel, vind je zelf niet dat je redelijk wat pijntjes en last van gewrichten hebt?
Rug, botje in je heup, polsen.
Ik vind je schema redelijk blessuregevoelig zoals ik al zei en als ik dan lees dat je last van je polsen hebt terwijl je bv upright rows doet met 3 verschillende standen van je handen is het vragen om problemen.
Ellebogen strak langs je hoofd om triceps beter te belasten bij french press kan ook slecht zijn voor je ellebogen.
Je moet niet doen wat in theorie het beste zou zijn, maar vooral wat goed voelt voor je lichaam.
Als ik het tenminste goed inschat en je bedoelt dat je ook je handen dicht bij elkaar hebt waardoor je echt je polsen verziekt.
Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar een blessure ligt wel op de loer met dit schema.
Pols ben ik inderdaad mee eens. Maar die pijn zit zeg maar op het hoekje van de ellepijp, heel appart. Ga ik het donderdag wel even over hebben met de coach. Deed eerder wel echt letterlijk handen tegen elkaar met upright row maar doe ik al niet meer. Zit nu een klein beetje ruimte tussen, 10cm ofzo.
Dat pijntje van onderrug/achterkant heup zeg maar is wel heel vreemd. Nooit eerder iets gemerkt dus even kijken hoe dit zich ontwikkeld.
Ellebogen totaal geen last van. Alleen als ik echt heel erg zwaar ga, maar dan is de uitvoering ook echt 3 keer bagger dus dat komt daardoor. Voelt voor dit moment gewoon prima aan voor mijn lichaam.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Last van je polsen tijdens curlen is bijna altijd omdat je polsen niet flexibel -genoeg-zijn, daar kan je op trainen.
Maar vaak heeft het een andere oorzaak en in dit geval weet ik bijna zeker dat het komt doordat je pols en omderarm niet in een rechte lijn staan tijdens een oefening waardoor er erg veel druk op je polsgewricht komt.
Dat kan zowel bij bv upright rows(10 cm uit elkaar is nog veeeel te weinig )als bv close grip benchpress.
Als je upright rows voor je schouders doet, is een brede grip veel beter.
Doe je upright rows hoog en handen dicht bij elkaar voor je trapezius,dan zijn er betere, minder blessuregevoelige oefeningen.
Ongetwijfeld weet je coach er veel meer vanaf dan ik en heeft hij veel meer ervaring, het is wel jouw lichaam he.
Dat er dan sporters hier roepen dat je gewoon alles aan je coach moet overlaten, vind ik kortzichtig.
Als hij tijdens het overleg zegt dat je zo door moet gaan, wat doe je dan?
Je kan toch ook op eigen initiatief wat oefeningen aanpassen waarvan je eigenlijk zelf al weet dat ze niet goed zijn?
Ik krijg graag gelijk, maar in dit geval liever niet.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostLast van je polsen tijdens curlen is bijna altijd omdat je polsen niet flexibel -genoeg-zijn, daar kan je op trainen.
Maar vaak heeft het een andere oorzaak en in dit geval weet ik bijna zeker dat het komt doordat je pols en omderarm niet in een rechte lijn staan tijdens een oefening waardoor er erg veel druk op je polsgewricht komt.
Dat kan zowel bij bv upright rows(10 cm uit elkaar is nog veeeel te weinig )als bv close grip benchpress.
Als je upright rows voor je schouders doet, is een brede grip veel beter.
Doe je upright rows hoog en handen dicht bij elkaar voor je trapezius,dan zijn er betere, minder blessuregevoelige oefeningen.
Ongetwijfeld weet je coach er veel meer vanaf dan ik en heeft hij veel meer ervaring, het is wel jouw lichaam he.
Dat er dan sporters hier roepen dat je gewoon alles aan je coach moet overlaten, vind ik kortzichtig.
Als hij tijdens het overleg zegt dat je zo door moet gaan, wat doe je dan?
Je kan toch ook op eigen initiatief wat oefeningen aanpassen waarvan je eigenlijk zelf al weet dat ze niet goed zijn?
Ik krijg graag gelijk, maar in dit geval liever niet.
Dit zijn klachten die pas naar een jaar of 15 zijn gekomen. Kan het zijn dat na al die jaren de polsen minder flexibel worden ?ik roep ook maar wat !!!
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostIk ga niet meer voor MAP. Het past niet bij mijn bouw en mijn quads bijv zijn één van mijn betere kanten. Het zou zonde zijn om dit niet te laten zien. Verder heb ik ook niet echt een smalle taille, en dat zien ze dus wel graag bij MAP. Train je trouwens ook in teamsverband?
train niet echt in teamverband. Hij heeft naar mijn weten maar 3 onder begeleiding. Ikzelf, de vriendin van ruhl en mathijs klein. Die laatste is echt een beestMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by rain View Post
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...15 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-