Originally posted by Sjoerdd
View Post
Emielos the road to the Enercup
Collapse
X
-
Gisteren benen getraind voor het eerst sinds dit schema. Had het gevoel dat dit schema "minder"zwaar is dan wat ik eerst deed. Benen voelde wel zwaar vermoeid aan maar kon nog normaal lopen op het einde. Kom ook omdat ik nu eerst quads doe daarna hams en daarna kuiten.
Merk ook dat bij de 2e oefening van mijn hams de pomp in mijn quads al bijna weg is. De pomp is soms bij mij al heel snel weg. Terwijl ik tijdens een oefening zelf echt een enorme pomp in de benen heb.
De training
legg ext
3x20
Squats
2x20 Zwaar ATG
3x12 paralel met om het einde 80kg Voelde heerlijk in de beentjes.
Hack squats op een liggende legg press
3x12 drop sets.Na 4 reps gewicht verlagen. Benen om spanning houden, geen lock-out. Zware pomp in de benen.
leggpress
3x8
laatste set dropset zelfde als hack squats met 12 reps.
legg ext
3x9 1e 3 1/3 laatste zakken daarna 3 keer 2/3 daarna 3 volle reps. Benen waren echt helemaal vol.
liggende legg curl
2x15 WU met 20 ofzo
10x 2 sec hold. Te hoog begonnen met gewicht. Hams zaten helemaal vol en de andere reps kon ik niet meer volgens mijn schema doen.
8 geprobeerd maar gewicht verlaagd
4 moest er 6 maar zat geen beweging meer in. Hierna ook echt maximale kramp in de hams.
stiff dl
3x6 Deze voelde zo heerlijk na de vorige oefening.
3x6 maar dan 3/4 reps
one legg, legg curl
3x10
3x10 lunges
legg curl, zelfde als de laatste oefening van legg ext
3x9 3 1/3 3 2/3 en 3 volle reps
standing calf volgende keer ff vragen of die echt zo moet. Voelt heel raar naar mijn gevoel
6x18 dropsets bij elke 3 reps gewicht verlagen
sit calf raise
3x18 zelfde als hierboven, om de 3 verlagenMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostWat is er raar aan staand kuit heffen?Originally posted by rain View PostHij vindt de oefening niet raar waarschijnlijk, maar hij voelt raar.
Maar dat ligt 100% zeker aan de uitvoering.
Denk dat ik die oefening verkeerd heb begrepen. Daarom even navragen of die echt zo moet.Last edited by emielos; 16-01-2015, 15:59.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by rain View PostOk, dan snap ik het.
Ik zou het niet weten waarom het zo moet na 3 reps.
Nu borst (voorkant) schouders knallen!Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Zonet echt een heerlijke borst schouders training gehad. Alles ram en ram vol en deze training ging een stuk beter dan de vorige borst/schouders. Aan het begin dacht ik niet heel veel energie te hebben maar kwam naarmate de training verder kwam heerlijk los.
Rust vandaag ook tot ongeveer 1-2 minuten gehouden bij alle oefeningen. Voelde heel erg fijn
bankdrukken
20x40
15x50
10x60
8x70 Easy
6x80 Laatste 3 weer wat hulp.
Incline db press
10x24
8x28
2x8x26 Maximale contractie
incline db press negatieve fase
8x22
7x24
Dan weer alle fly's. Flat, 30 graden en 60 graden deze de volgende keer maar verhogen
10x10
flat fly's
30x10 Was weer flink doorbijten
fly's superset met bankdrukken
30x10 30x30 deze wat echt net aan. Kon hierna me armen even niet meer bewegen vanwege de pomp in mijn borst.
machine fly;s
3x10x???
side raise
WU
20x4
15x6
10x8
10x12
10x14
Dropset
shoulder db press superset met front raise
3x10x20 was telkens net aan vooral de laatste 3x10x6
bb uprigt rows triple set
3x10x25kg helemaal kapot gaan hiermee.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostVooral die "fly's superset met bankdrukken" lijkt me echt fucking heavy! Had je daarna nog wel wat over voor de machine fly? Lekkere training hoor.
Sterke side raises btw.
Originally posted by mdejonge View PostGaat lekker Emiel!! Keep it up!
Originally posted by quibus View PostGaat idd top zo man.
ben benieuwd waar je eindigt.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Vandaag weer rug achterkant schouders geknald. Ik was een beetje laat opgestaan ( lees half 10) dus de eerste 2 maaltijden waren even proppen een half uur na elkaar. Om kwart voor 10 mijn ontbijt shake en een half uur later mijn brood + tomaat, een fles water doet wonderen hierin.
Om half 11 dus richting de gym. Was nog best druk aangezien de gym tijden zijn veranderd; 9-13:00 uur, FML
Latt pul achter
2x20x25 WU
12x55
12x60
10x65 De laatste 2 gingen niet heel lekker qua vorm.
reverse grip pull down
12x55
12x60
10x65
Latt pull voorlangs
12x55
10x60
10x65 Latts zaten nu heerlijk opgepomt
v-bar pulldown Moest eigenlijk een andere doen maar had me vergist...
25x55 voelde hem heel hard in mijn latts
low pully cable rows
15x35
10x55
10x60 Voelde hem bij deze oefening nu is een keer over mijn hele rug. Dus tot aan boven aan toe
dropset 8 8 8
t-bar row
12x35
12x45
12x55 Lichaam paralel aan de grond. Voelde zo beter dan de vorige keer
30x30 zware pomp in mijn rug en de smaak/lucht van de tomaat kwam weer omhoog. Vanaf hier ook echt een partij misselijk niet te zuinig!
seated dumbell row
3x15x16
schouders
bent over latt raise
3x10x4kg zwaar om deze sets te voltooien. Zeker vanaf de 2e sett, had zowat geen kracht meer.
cable crossover voor schouder
3x15x5
neckpress
2x10x40 Easy
10x45 Laatste was hulp van de spotter. Kreeg hem op de helft van de laatste rep niet verder meer omhoog.Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by iTzPapi View PostFlinke training bro op een zondag! Ik train nooit in het weekend.
Waarom train jij niet in het weekend dan? zit daar een idee achter of heb je geen tijd in het weekend?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-