Emielos the road to the Enercup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer dank voor de input rain. Zal hetzelf ook door gaan lezen.

Vandaag echt een belachelijk benen training gehad. vanochtend 2,5km hardgelopen voor school. En ja hoor meneer wist het niet dus had zijn loop schoenen niet bij zich. Gevolg: 2,5km op je lacoste schoenenlopen. Een stuk karton heeft nog meer demping.. Afijn, 's middags alleen de kuiten wat beurs maar dat hebben we er wel weer uit getraind. van te voren PWO'tje genomen en doen naar de gym gegaan.

Alle jezus wat ging het lekker maar wel echt heavy. Bij de 3e oefening quads kreeg ik het al moeilijk. Werd zo misselijk als de pest, dit kon nog is leuk gaan worden. Na alle oefeningen voor quads even rustig gezeten om alles rustig te krijgen. Was echt op het randje van overgegeven maar er is niks gebeurd. Hams/ kuiten gewoon "normaal"kunnen doen.

geen pijn in de heup of iets. ook geen zeurende pijn in onderrug tijdens squat. Wel tijdens hack squats op liggend legpress en daarna de normale legpress

de training;
    legg
    20x34
    20x44
    20x54

2x20x50
    12x80
    10x90 geen kracht meer
    12x90 Laatste 2 waren moeizaam mar ze kwamen omhoog!

Bij deze 2 oefeningen ( hack squats/leg press echt ontzettend last van een zeurende onderrug...) Morgen ook even melden.
    HAck squats op liggende legg press dropsets
    4x110 4x 1 daar onder 1x daar onder 1x daaronder (verkeerd geteld vandaag maar boeie)
    dit 3x gedaan. Stond al te trillen op de benen

leg press
    8x150
    8x160
    8x170
    dropset zelfde als hack

legg ext
    2x9x77 1/3 2/3 3/3
    1x9x84 ""
    Hierna alle zijlen bijgezet om alles binnen te houden.

Nu ging het weer.
    liggen leg curl
    15x??
    12x zelfde gewicht
    10x?? 2sec vast houden
    8x??
    6x?? Ver alle sets verhoogd en voelde echt heerlijk

Stiff deadlift
    3x6x95 iets meer gefocused op MM voelde heerlijk zo

stiff dl 3/4
    3x6x75

single leg, leg curl
    3x10x40 laatste was echt pittig

legg curl
    1/3 2/3 3/3
    3x9x40?

staand calf
    6x18 begonnen met FS + 50kg
    na elke 3 gewicht omlaag doen. per 10kg ongeveer
    kuiten voelde ik echt super

sit calf
    3x18xFS
    Iets anders gedaan dan schema dit keer
    Kuiten nu helemaal vol!
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Hack squat op liggende legpress wat moet ik me daarbij voorstellen?
      lekkere training verder!

Comment

• Lekker man, bij benen moet je ook misselijk worden

Comment

• Originally posted by Protasius View Post
          Hack squat op liggende legpress wat moet ik me daarbij voorstellen?
          lekkere training verder!
          Mwa probeer zo de normale hack squat te doen. Voeten hoog neerzetten en dan langzaam en geconcentreerd uitvoeren. Dit aan gebrek aan een normale hack squat machine/ smith machine. Is natuurlijk wel iets minder dan met een smith machine doen maarja je moet wat

Originally posted by generation_iron View Post
          Lekker man, bij benen moet je ook misselijk worden
          haha dat klopt helemaal. Maar gisteren was echt de overtreffende trap!
          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Vandaag weer langs de coach geweest. Was deze keer minder positief dan de vorige keer... wel weer 2kg aangekomen in 2 week tijd maar ook 2% waardoor ik nu op 14,5% sta. Goddom wat is dat veel, miss fatty in tha place!

Coach was alsnog prima tevreden aangezien we 4-4,5kg zijn aangekomen in 5 week tijd. Nu ervoor gekozen om voeding te verlagen ( lag al in de planning en hetzelfde voor mijn trainignsschema) 1 maaltijd brood word vervangen door rijst en talapia, dit word wat:P voorderest zijn wat andere dingen ook verlaagd of verplaatst. Kijken hoe ik er op reageer en tegelijkertijd ook kijken hoe ik erbij sta als ik wat droger ben.

Ook hetgene aangekaart van de polsen. Hij zei ook dat ik hem dan maar zo moest pakken zodat ik geen last heb. Maar deze oefening is nu er toch even uit dus hier geen zorgen meer over. Was namelijk niet de bedoeling om blessures te krijgen.

Vandaag borst schouders getraind maar voelde me niet heel erg energiek..

bankdrukken
            2x20x50
            10x70
            8x75
            6x80 Laatste 2 hulp

incline
            2x10x55
            10en 8 x50 op topcontractie

incline negatief met hulpt van ruhl ( nog langzamer dan normaal misschien wel 10-15sec negatieve fase)
            6x26
            5x28

alle fly's
            10x10

fly
            30x10

fly ss bankdrukken
            30x10 20x30 10 seconden rust en toen de andere 10 afgemaakt. Was echt leeg

peck deck (deze is echt super fijn bij deze sportschool)
            3x10x49

schouders
            WU
            2x20x6
            3x8 10 12 14
            Dropset

db shoulder press
            3x10x20

bb upright row
            wijd wat naar binnen en nog een keer wat naar binnen. Biceps lopen bij deze oefening ook helemaal vol om 1 of andere vage reden.
            SS 3x3x10x25

Comment

• Hey dikzak

niet druk gaan maken om vp.

die is zo naar beneden.

lekker door eten en trainen.
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Welke oefening is er dan uit waarbij je last van je polsen kreeg?
                Dikkie.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik dacht op de foto al wel iets van vetstijging te zien ja. Jij komt wel echt snel aan man.

Wat ruhl ook zegt boeien dat vp. Massa is nu het doel bij je! Vet knal je er zo van af straks
                  181 cm 85 kg 14%
                  Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                    Hey dikzak

niet druk gaan maken om vp.

die is zo naar beneden.

lekker door eten en trainen.
                    haha thx gap. Begrijp wat je bedoeld, maar 14,5% is wel hoog man heb nog nooit zo hoog gestaan:P Laten we het hopen dat vet% zo naar beneden gaat. Zou wel nice zijn:P
                    Originally posted by rain View Post
                    Welke oefening is er dan uit waarbij je last van je polsen kreeg?
                    Dikkie.
                    thx mede papzak(A) upright row is er nu volledig uit. Als ik hem iets anders uitvoerde ( handen breder) had ik er geen last van hoor

Originally posted by Arend-jan View Post
                    Ik dacht op de foto al wel iets van vetstijging te zien ja. Jij komt wel echt snel aan man.

Wat ruhl ook zegt boeien dat vp. Massa is nu het doel bij je! Vet knal je er zo van af straks
                    True. meeste vet zit aan de voorkant. Op de rug trek is nog steeds wel wat lijnen hier en daar.

Sta zelf ook echt verrast van hoeveel ik aan kan komen binnen een relatief korte periode. Had eerder naar bijvoorbeeld ruhl moeten luisteren, MEER ETEN! :P Coach was hier ook heel erg tevreden over. Natuurlijk houd die rekening met vocht/vet maar vond het alsnog een beste prestatie.

We gaan nu nog cleaner eten en hopen daardoor nog wat massa aan te zetten maar hopelijk ook wat vet te droppen.

Comment

• He?
                      Ik snap het niet helemaal.
                      Je schrijft dat de oefening waardoor je last van je polsen kreeg eruit is, daarna bevestig je dat na mijn vraag nog een keer, maar ik zie toch echt upright rows staan bij je laatste training.???
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                        He?
                        Ik snap het niet helemaal.
                        Je schrijft dat de oefening waardoor je last van je polsen kreeg eruit is, daarna bevestig je dat na mijn vraag nog een keer, maar ik zie toch echt upright rows staan bij je laatste training.???
                        Snap de verwarring maar ik maak deze week mijn oude schema nog af. En begin maandag met een compleet nieuwe schema. Daar zit geen upright row meer in.

Comment

• Ok, ik nu begrijp.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Vandaag maar met het nieuwe schema begonnen had geen zin om nog te wachten haha.
                            Gewicht is echt aan het schommelen, woog vanochtend 84,4 terwijl het donderdag 85 was. Maar gaan me niet meer teveel focussen op gewicht zoals hier wel vaker op het forum word gezegd.

Stats voor de kleine cut
                            lengte 1,84
                            gewicht 84,4
                            taille 81cm
                            vet% 14,5
                            taille 14mm
                            buik 12mm

Ik ga nu trainen met een 4 daags split.
                            dag 1 borst biceps
                            dag 2 Benen
                            dag 3 schouders triceps
                            dag 4 Rug

In totaal minder oefeningen maar wel meer oefening m.b.t. massa. Met voeding is de hoeveelheid rijst in totaal omhoog gegaan omdat er een brood maaltijd uit is gegaan. Maar per portie is het omlaag gegaan. Verder is er nu talapia toegevoegd er voor de rest niet heel veel.

training van vandaag

Ging lekker, training afgerond in iets langer dan een uurtje.

Incline bench
                            12x50
                            10x60
                            8x70
                            2x6x75 laatste was echt moeilijk en hulp van spotter

bench
                            2x6x70 eerste setje makkelijker dan de andere
                            10x50 volgende keer 55 of 60 ging te makkelijk dus heb deze paused gedaan.

dumbell press
                            8x28
                            7x30

machine press
                            2x10x??

cable cross omhoog
                            2x10x15 rechterborst voelde ik veel en veel harder dan links...

bicep

bb curl
                            2x10x25
                            8x27,5
                            6x30

ez bar preacher curl
                            6x25 zonder stang
                            8x20
                            10x15

concentrated curl
                            12x10
                            12x14 lekkah!

hammer curl
                            8x20
                            2x10x18

Comment

• 0,6kg is geen schommelen gab das een kleine drol

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                                0,6kg is geen schommelen gab das een kleine drol
                                Ja true maar donderdag was gemeten na de wc, dus na kleine en grote boodschap. En vandaag alleen na een kleine dus zou je denken dat ik vandaag juist was zwaarder zou moeten zijn.
                                geen idee hoe dit verschil komt maarja

Maar zoals ik aangaf, ben wat teveel gefocust op het gewicht/ Moet gewoon naar de spiegel/foto's kijken

Owjah nog een leuke mededeling. Ben vrijdag voor het eerst uit mijn broek gescheurd na het beginnen van onder begeleiding te trainen en eten.
                                Legs gaat lekker nu
                                Last edited by emielos; 15-02-2015, 20:56.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X