Zoals gezegd hierboven heb k gister een training gedaan en een filmpje gemaakt van mijn squat.
Training:
Back squat:
warming up 10 x 10, 10 x 30, 10 x 50
5 x 5 x 70
Deadlift niet gedaan, mijn onderrug deed wat pijn toen ik gistermorgen wakker werd: verkeerd gelegen denk ik..
Bench press:
warming up 10 x 10, 10 x 30
4 x 7 x 50
Incline dumbell bench press:
4 x 7 x 17
Pendlay row:
warming up 10 x 30
4 x 7 x 42,5
Chin up:
4 x 7 x bw
Bicep curl:
4 x 8 x 23
Barbell shrug:
3 x 8 x 52,5
Training ging over het algemeen wel lekker, heb bij elke oefening kleine opmerking geplaatst dus die zet ik hier ook gewoon neer:
squat: redelijk
bench press: goed
incline bench press: lekker
pendlay row: prima
chin up: geen cheat (vorige keer wel namelijk)
bicep curl: laatste 2 cheat (verzuurt door chin ups, vorige keer zonder cheat..... jammer)
barbell shrug: oké
Filmpje van squat:
Another squat 5 x 70 - YouTube
Heb geprobeerd inferno zijn feedback erin te verwerken, als ik dit zo terugkijk lijkt het nog steeds wat onzeker..
Spanning wel op het lichaam gehouden, geprobeerd mijn onderrug niet bollen mede door mijn hoofd omhoog te houden tijdens het uitvoeren. De tip door ellebogen naar voren te duwen en mijn lats aan te spannen hielpen daar ook zeker bij!
Training:
Back squat:
warming up 10 x 10, 10 x 30, 10 x 50
5 x 5 x 70
Deadlift niet gedaan, mijn onderrug deed wat pijn toen ik gistermorgen wakker werd: verkeerd gelegen denk ik..
Bench press:
warming up 10 x 10, 10 x 30
4 x 7 x 50
Incline dumbell bench press:
4 x 7 x 17
Pendlay row:
warming up 10 x 30
4 x 7 x 42,5
Chin up:
4 x 7 x bw
Bicep curl:
4 x 8 x 23
Barbell shrug:
3 x 8 x 52,5
Training ging over het algemeen wel lekker, heb bij elke oefening kleine opmerking geplaatst dus die zet ik hier ook gewoon neer:
squat: redelijk
bench press: goed
incline bench press: lekker
pendlay row: prima
chin up: geen cheat (vorige keer wel namelijk)
bicep curl: laatste 2 cheat (verzuurt door chin ups, vorige keer zonder cheat..... jammer)
barbell shrug: oké
Filmpje van squat:
Another squat 5 x 70 - YouTube
Heb geprobeerd inferno zijn feedback erin te verwerken, als ik dit zo terugkijk lijkt het nog steeds wat onzeker..
Spanning wel op het lichaam gehouden, geprobeerd mijn onderrug niet bollen mede door mijn hoofd omhoog te houden tijdens het uitvoeren. De tip door ellebogen naar voren te duwen en mijn lats aan te spannen hielpen daar ook zeker bij!
Comment