Originally posted by generation_iron
View Post
NickP's log
Collapse
X
-
Originally posted by east1977 View PostRain was je weer in het Kralingse bos ouwe viezerikOriginally posted by pescatore View PostHahaha. Ik had hem nog zo gezegd dat het afgelopen moest zijn daarmee! Maar zo zie je maar weer het rain kruipt in de kont waar het niet gaan kan.
Dan moet je wel achteraan het treintje staan, anders schiet het niet op.
Dat is het geheim achter mijn extreme gewichtsverlies.
Of kan ik beter zeggen gezichtsverlies?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rain View PostWeet je hoeveel kcal je verbrandt in het Kralingse bos?
Dan moet je wel achteraan het treintje staan, anders schiet het niet op.
Dat is het geheim achter mijn extreme gewichtsverlies.
Of kan ik beter zeggen gezichtsverlies?
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostHoepel om man. Hoe oud ben je, 50? Heb je niets beters te doen dan op een forum te zitten. Bijv. je dochter in de gaten houden.. voor je het weet ben je opa.
Blijf hier lekker weg man opgepompte koektrommel niemand moet je hier. Leef je eerste-klas bodybuilding teamsprookje lekker in Venray met de rest van de B/C-atleten die zichzelf God wanen.
Enige wat ik hier lees is een gefrustreerde dommerd die wild om zich heen slaat, wat dat betreft ben je binnen dat clubje prima op je plek.
Hahaha biceps-omvang posten om je punt te maken in een discussie, hoe hard zou ik daar door m'n maten om gebitchslapt worden...
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostDochters en moeders. Mja, het wordt wel erg sneu nu GI . Dacht dat je weg was trouwens?
Comment
-
Originally posted by akito View PostHee, Jannie heeft het kleine dikkertje dat zojuist huilend voor zijn deur stond aangeraden om voor zichzelf op te komen?
Blijf hier lekker weg man opgepompte koektrommel niemand moet je hier. Leef je eerste-klas bodybuilding teamsprookje lekker in Venray met de rest van de B/C-atleten die zichzelf God wanen.
Enige wat ik hier lees is een gefrustreerde dommerd die wild om zich heen slaat, wat dat betreft ben je binnen dat clubje prima op je plek.
Hahaha biceps-omvang posten om je punt te maken in een discussie, hoe hard zou ik daar door m'n maten om gebitchslapt worden...
JIj word door iedereen gebitchslapt. Pussie.
Comment
-
1900 kcals cutten ja, als je op 2800/3000bulkt en onderhoud tussen 2400-2600 ligt.
Lang geleden btw zoveel aandacht in mijn log, heeft rain toch gelijk
Profiel verwijderen kan alleen een mod, maar denk dat als je er 1 vraagt niemand het zal doen, je bent namelijk niet echt vrienden geworden met 1 van hen en heb eerder gelezen dat je posts blijven staan voor de 88 nuttige posts die er waarschijnlijk wel ergens tussen zittenLast edited by NickP; 05-06-2015, 09:12.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostHoepel om man. Hoe oud ben je, 50? Heb je niets beters te doen dan op een forum te zitten. Bijv. je dochter in de gaten houden.. voor je het weet ben je opa.
Misschien tijd dat je stopt met aas?
Als ik me btw zou verlagen tot jouw niveau nu, zou ik een hele smerige opmerking kunnen plaatsen.
Je weet precies wat ik bedoel he.
Maar dat doe ik niet, ook al vraag je er bijna om door mijn dochter erbij te halen.
Redeijk laag niveau dat alleen gedaan wordt door mensen die gefrustreerd zijn en niet normaal kunnen discussieren .
Terwijl je irl een aardige vent bent.Last edited by rain; 05-06-2015, 09:22.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostToen had ik nog wat respect voor de leden hier. Dat is nu volledig weg.
En je hebt gelijk. Ik heb hier ook niets meer te zoeken. Het is echt een triest zooitje bijéén hier. Ajú.
Comment
-
1,72
Gisteren getraind, anders blijf ik straks net zo zwaar als generation_iron zijn ego, ahum linkerbeen.
Benchpress:
4 x 8 x 60
Incline flys:
3 x 10 x 12
Pendlay row:
3 x 8 x 60
One arm db row:
2 x 12/15 x 27
Side raise:
3 x 10 x 4,5
Overhead extension:
3 x max x 15
Bicep curl:
3 x max x 12
Dragonflys:
2 x max
Weet niet of het aan het cutten ligt, of aan de hitte of aan mezelf, maar alles voelde redelijk zwaar aan en snel een pomp. Morgen of overmorgen weer trainen en dan ff kijken hoe het dan gaat.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment