Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 20150530_215646.jpg20150530_214339.jpg

Hier twee foto's van mijn huidige shape, genomen bij en door AJ. Gewicht is zo'n 80kg, lengte 1.82. Vetpercentage dik.

Klikken voor grotere plaatjes.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
      [ATTACH=CONFIG]19702[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]19703[/ATTACH]

Hier twee foto's van mijn huidige shape, genomen bij en door AJ. Gewicht is zo'n 80kg, lengte 1.82. Vetpercentage dik.

Klikken voor grotere plaatjes.
      Waarom ga je nu met je dikke reet voor mijn PR-bord staan?
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
        Waarom ga je nu met je dikke reet voor mijn PR-bord staan?
        Ik werd een beetje onzeker van die 75MP op dat bord...

Comment

Ik werd een beetje onzeker van die 75MP op dat bord...
          Maar wel lief dat je de 145 kg Deadlift afdekt.

Oeps.... Nu verklap ik het zelf
          181 cm 85 kg 14%

Comment

Thanks voor je input, maar ik blijf toch bij de normale BP. Normaal geen last van mijn schouders (meer), maar omdat ik 4x achter elkaar tot falen ben gegaan exclusief vandaag is m'n CNS waarschijnlijk wat overbelast. Gewoon even laten herstellen dus.

Heb niet het idee dat ik hem te breed pak, toen ik hem minder breed pakte voelde het heel onnatuurlijk en als een CGBP aan.

Ik bench bijna altijd met de volgende barbell:
            ATX Ram Bar - Fitness Seller

Pak hem dan met mijn pinken op die rondjes. Zou wel eens een artikel over hand placement op kunnen zoeken en een meetlint meenemen naar de gym haha. Misschien dat ik hem bij AJ wat wijder vast had omdat zijn rondjes om een andere wijdte zitten, dat zou kunnen.
            Breedte verschilt gewoon per persoon denk ik, dus dat is het probleem ook denk ik niet. Zelf pak ik hem smaller (zo'n 5cm met mn pink vanaf de ringen) omdat ik dat fijner vindt. En idd, volgens mij is verschilt iedere barbell daar ook in. Geen conventie, zo rottig Succes, ben benieuwd of je er wat aan hebt en of het werkt voor je

Btw, nice fysiek hoor!
            All time PRs: 195/135/232,5
            Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• Originally posted by Mushrambo View Post
              Breedte verschilt gewoon per persoon denk ik, dus dat is het probleem ook denk ik niet. Zelf pak ik hem smaller (zo'n 5cm met mn pink vanaf de ringen) omdat ik dat fijner vindt. En idd, volgens mij is verschilt iedere barbell daar ook in. Geen conventie, zo rottig Succes, ben benieuwd of je er wat aan hebt en of het werkt voor je

Btw, nice fysiek hoor!
              Andere barbell moet ik er ook zo'n 3 tot 4cm van weg blijven, omdat die ringen daar anders staan. Heel vervelend.

Vond dit artikel ook, snel eens proberen. https://www.t-nation.com/training/be...e-magic-number

En thanks!

Dit is mijn refeed dag, gekozen voor wat ander voedsel omdat ik het ook een beetje als 'cheat' zie op mijn normale schema. Al zijn de meeste voedingsproducten wel prima.

e k v kcal
              Vannile kwark 450 gram 24 54,3 12 582
              Rosbief 118 gram 33,4 0,9 6,7 198
              Biefstuk 160 gram 38 0 5,65 204,5
              Krieltjes 450 gram 9,45 81 1,35 387
              Carpaccio 120 gram 24,96 0,48 7,08 166,8
              Chocomelk 500 ml 16 60 13,5 435
              Brood 480 gram 39,36 234,24 14,4 1276,8
              Havermout 100 gram 13,1 62 7 380
              Dextrose 100 gram 0 92 0 380
              Totaal 198,27 584,92 67,68 4010,1
              Last edited by FitnessEcto; 04-06-2015, 09:21.

Comment

• Heerlijke training gehad! Had er voor de training al 2600kcal in zitten, waarvan 420 gram carbs (inclusief 100gram dextrose). Dit heeft me erg goed gedaan, energieniveau was goed. Die dextrose zal ook zijn dingetje gedaan hebben, omdat dit wat sneller zijn werk doet dan al de complexere carbs.

Had ook een erg goede focus. Door de warmte wel rustig aan gedaan.

DL 3x4-6x140
                3x6x140 PR!!
                Eerste reps vlogen steeds omhoog! Laatste reps wel iets form breakdown, maar ik heb het idee dat het steeds beter gaat met de form. Laatste sets straps gebruikt omdat mijn handen wat pijn begonnen te doen. Laatste reps soms ook iets langere deadstop, soms een seconde of 3. Mijn maag kwam wel gelijk omhoog, dacht echt: fuck! Maar uiteindelijk niet heel veel last van gehad, heb mijn sets gewoon kunnen doen.

Squat light 3x6-7x92,5
                3x7x92,5
                Kostte me niet heel veel moeite. Werd met de set zelfs makkelijker. Lekker diep gegaan, iets onder parallel denk ik. Ging al beter dan afgelopen week.

Smith hack squat (gewicht in schijven)
                12x40
                10x45
                10x50
                10x55 PR (in hoeverre je iets in een smith een PR kan noemen. Afgelopen week had ik 7x55.)

Standing leg curl
                3x8x40
                Niks bijzonders, gewoon niet te zwaar gaan en focussen op de uitvoering. Kreeg er een goede pomp van.

Seated calf raise
                15x25
                12x30
                Kreeg wat last van mijn lies, geen idee waarom. Ben een andere oefening gaan doen.

Kuiten in leg press
                15x150
                13x150

Top training! Buik niet gedaan, had hem wel genoeg gepakt met de DL en squat.

Comment

• Nice train maat! 6*140 kg zonder straps

In dit artikel Van t-nation staan wat leuke tips voor de Bench Press. Vond tip 3 wel toepasselijk voor je: Een spoto Bench Press waarbij je je alleen richt op de bovenste helft van de ROM. Goede vervanger voor de Floor Press dacht ik zo.

Artikel:https://www.t-nation.com/training/be...ss-like-a-boss
                  181 cm 85 kg 14%

Comment

• Lekkere training maat.
                    En je billen zien er soft uit op die foto, hihi. #nohomo.

DL zonder straps wil prima, schaf eens magnesium aan...

Anders zal ik ff wat blokken bestellen, dan neem ik over 2 week wel wat mee!
                    In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                      Nice train maat! 6*140 kg zonder straps

In dit artikel Van t-nation staan wat leuke tips voor de Bench Press. Vond tip 3 wel toepasselijk voor je: Een spoto Bench Press waarbij je je alleen richt op de bovenste helft van de ROM. Goede vervanger voor de Floor Press dacht ik zo.

Artikel:https://www.t-nation.com/training/be...ss-like-a-boss
                      Thanks voor artikel, zal hem eens proberen. Lijkt me flink heavy. Haat aan de floor pres haha.

Originally posted by mdejonge View Post
                      Lekkere training maat.
                      En je billen zien er soft uit op die foto, hihi. #nohomo.

DL zonder straps wil prima, schaf eens magnesium aan...

Anders zal ik ff wat blokken bestellen, dan neem ik over 2 week wel wat mee!
                      Haha, mijn billen zijn heerlijk, je moet ze eens voelen als ik ze aanspan...
                      Gebruik ook magnesium hoor, gaat altijd prima zonder straps. Alleen ik ben pussy en mijn handen begonnen een beetje pijn te doen, dus leek me verstandig de straps te pakken. Deze lagen er toch naast, met straps kon ik me lekker op de deadlift zelf kon focussen ipv verdeelde aandacht.

Comment

• Vandaag ondanks de hitte prima training gehad. Rustig aan gedaan op de MP en paused BP. Daarnaast de cable flyes niet gedaan om mijn schouders nog wat meer te ontlasten. Hopen dat ik er dinsdag geen last meer van heb met de volgende UB training.

MP
                        5x5x40
                        Heel easy, vloog omhoog.

Pull ups
                        10-8-6xbw

Paused BP
                        8x60
                        8x65
                        6x70

BOR
                        12x60
                        10x70
                        8x75
                        Deze ga ik omwisselen met de DB row op UB1. BOR voelt niet prettig de dag na heavy deads.

Machine row
                        10x25
                        12x20
                        Rustig uitgevoerd

Facepulls
                        12x15
                        12x17,5

Incline DB press voelde gelijk ongemakkelijk aan mijn ellebogen, dus heb deze vervangen voor db overhead extension.

DB overhead extension
                        15x20
                        8x25

Rope pulldown
                        3 sets, 12 reps, gewicht weet ik niet meer

DB curl
                        10x17,5
                        8x20

Cross body hammer curl
                        10x12,5
                        8x12,5

Klaar, ondertussen helemaal doorweekt van de hitte. Focus was redelijk aanwezig, het meeste voelde goed aan. Morgen nog cardio, buik en licht schouderstabiliteit. Fijn weekend!

Comment

• Lekkere training gehad. Had er van tevoren niet zoveel zin in, was erg sloom, totaal geen focus enzo. Beetje hoe ik me altijd voel als ik lange tijd gestudeerd heb. Dus maar weer eens voor het eerst in lange tijd een echte pwo gemaakt (soms alleen 1 caf cap genomen), 250mg cafeïne, 5gram citrulline, 2gram beta-alanine.

Squat (4x3-5x105)
                          4x5x105 Lekker, alle sets maximaal gehaald.

SLDL
                          8x110
                          6x120
                          8x110
                          Niet echt zin om zwaarder te gaan, voelde hem goed zo.

Alle squat racks waren bezet, en in elke stonden al meerdere personen (wtf?) dus de front squats maar even uitgesteld en andere oefeningen gaan doen.

Standing leg crul
                          10x40
                          10x35
                          10x30
                          Had het er zwaar mee, gewicht lijkt deze keer nergens op. Wss omdat ik hem direct na mijn andere hamstring-oefening deed.

Kuiten in leg press
                          4x12-16 gewicht verschillend.

Front squat
                          10x60
                          8x70
                          5x80
                          5x85 PR
                          Had verwacht dat hij super kut zou gaan, maar de eerste sets voelden heerlijk aan! Dus heb me de eerste drie sets wat ingehouden om de laatste set een repout te doen. Doel was 4+ herhalingen, en ik heb er 5. Uitvoering was bij allen goed, bij de 5e ging ik iets meer voorover hangen, hierom besloten geen 6e te doen. Deze zou er wss wel in gezeten hebben, maar dan zou ik te veel gaan hangen en dat wou ik mijn CNS niet aan doen.

Hanging leg raise
                          3x8
                          Normaal doe ik hem in zo'n ding wat daar speciaal voor gemaakt is, waar je met je rug ergens tegenaan zit. Nu deed ik hem in een dip positie, was zwaarder zo en ik voelde hem ook beter. Ga ik vaker doen.

Comment

• Lekkere training beer, mooi dat je je squats hebt gehaald!
                            Binnenkort eindelijk even samen trainen

Comment

• Zal nog lang duren voordat ik een 'beer' ben haha.
                              Ja zeker, heb er zin in kerel.

Comment

• Omdat je de hele dag al zeurt dat niemand je feliciteert op BN, bij deze.

Fijne dag (K).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X