Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bij Fitklub in Venray. Heb momenteel geen kamer meer in Nijmegen maar ben wel hard op zoek. Als ik er een gevonden heb ga ik trainen bij de Nijmeegse Krachtsportvereniging Atlas
@Quibus: Daar heb je gelijk in. Dat was toen 1x165, wat nog steeds mn PR is. Heb sindsdien ook niet meer geprobeerd om 1x max te squatten. Ik ben niet goed in reps maken maar 1rms gaan me altijd redelijk goed af, 1rm calculators kloppen bij mij dan ook vaak niet. heb dat ook met deadlift.
@ItzPapi: Leuk, wat ga je studeren? Ga je ook op kamers?
Ik vond dat ik wat hoger moest gaan in reps op de hypertrophy trainingen. Mijn oud vpr op squat was 15x100 en ik was wel benieuwd wat ik nu kon. Helaas ging het filmen van de PR set verkeerd maar de 2e set heb ik wel op film staan. Het squatten vergde veel energie in de vorm van pomp in de onderrug. Daarom heb ik maar wat lichtere romanian deadlifts gedaan
Ik was van mening dat ik met de incline dumbbell press steeds te veel kg pakte en te weinig reps maakte (6-8x met 37.5kg). Dat past niet echt bij het doel van deze training dus heb ik wat lichter gewicht gepakt waar ik meer reps mee kan maken.
Bankdrukken (60% 3-5rm als opwarming)
6x3x60kg
Incline Dumbbell Press
12x32,5kg
10x32,5
10x32,5
Hammer Strength Chest Press
15x30kg aan schijven
12x30kg ''
Incline Cable Fly
15x18kg
12x18kg
15x14kg
Ez-Bar Curl
12x35
12x35
10x35
Hammer Curl
15x12,5
12x15
Reverse Curl
15x20
12x20
Close Grip Bankdrukken
12x60
8x70
10x60
Tricep Pushdown
12x63
10x63
Rope Pushdown
12x23
lichaamsgewicht = 93.5kg, gaat heel langzaam naar beneden volgens plan
Doe jij nou 6 sets van 3 herhalingen met 60kg bankdrukken? Ben wel benieuwd waarom je daarvoor kiest.
Zelf vind ik het lekkerder om gewoon 80% van mijn 1RM te nemen met 5 sets met een reprange van 7 tot 12.
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Doe jij nou 6 sets van 3 herhalingen met 60kg bankdrukken? Ben wel benieuwd waarom je daarvoor kiest.
Zelf vind ik het lekkerder om gewoon 80% van mijn 1RM te nemen met 5 sets met een reprange van 7 tot 12.
Die sets zijn op explosieve kracht dus zo hard mogelijk wegduwen van de borst. Zo staat het in het phat programma en dit zou ervoor zorgen dat je kracht verhoogd omdat je explosiever wordt.
@Quibus: Daar heb je gelijk in. Dat was toen 1x165, wat nog steeds mn PR is. Heb sindsdien ook niet meer geprobeerd om 1x max te squatten. Ik ben niet goed in reps maken maar 1rms gaan me altijd redelijk goed af, 1rm calculators kloppen bij mij dan ook vaak niet. heb dat ook met deadlift.
@ItzPapi: Leuk, wat ga je studeren? Ga je ook op kamers?
Sport en bewegingseducatie aan de HAN. (wordt lekker sporten in een topgym heb ik mij laten vertellen). Ja ik moet nog even een keer kamer fixen. Zit jij daar op kamers?
Die sets zijn op explosieve kracht dus zo hard mogelijk wegduwen van de borst. Zo staat het in het phat programma en dit zou ervoor zorgen dat je kracht verhoogd omdat je explosiever wordt.
Je hebt gelijk, zo staat het in de beschrijving van phat en daarom doe ik het ook.
Sport en bewegingseducatie aan de HAN. (wordt lekker sporten in een topgym heb ik mij laten vertellen). Ja ik moet nog even een keer kamer fixen. Zit jij daar op kamers?
De gym op de HAN zelf is echt zwaar klote. Die van de uni is wel fijn (kan je als HAN student ook trainen). Als het goed is woon ik binnenkort weer in Nijmegen, moet nu een half uurtje reizen iedere dag. Als jij er ook studeert kunnen we een keer samen trainen als je wilt.
De vorige week heb ik niet alles gelogd, had er niet zo heel veel tijd voor. UB power heb ik gedaan in de basic fit in Nijmegen, was met twee maatjes mee trainen. Vond het geen fijne sportschool want ze hadden geen fatsoenlijke bench press etc. Van die power is dus weinig terecht gekomen omdat ik niet low rep kon gaan. Zwaarste dumbbells gingen tot 36 en heb daar maar mee gedrukt.
UB Power
Pull Ups
5x
5x +5
5x +5
5x +5
T-Bar Rows
12x70
10x80
10x80
Pulldown
12x60
10x60
Dumbbell Bench Press
9x36
8x36
7x36
Incline Dumbbell Press
8x34
8x34
Standing Dumbbell Shoulder Press
8x20
8x20
8x20
Nog wat curls in close grip gedaan daarna, weet de kgs niet meer.
Rug/Schouders Hypertrofie
Deze training heb ik bij een maat in zijn homegym gedaan. Oude gietijzeren schijven, wat barbells en een rack. Ik weet niet hoeveel kg ik overal bij heb gepakt en het was ook redelijk improviseren maar de training ging goed.
LB Hypertrofie
Deze training heb ik net gedaan. Ik werd wakker, was door mn bed gezakt, had daardoor rugpijn en ik was verkouden en moe. Dat kon dus geen goede training worden, dacht ik. Vantevoren nog wat squat filmpjes gekeken van Layne Norton en Matt Ogus. Zij hebben dezelfde schoenen als ik en mij viel op dat zij redelijk smal stonden vergeleken met mij. Daar aan denkende begon ik op te warmen met olympic stance ipv voeten verder uit elkaar en het ging bizar goed. Uiteindelijk alle sets olympische stance gedaan en alle sets gingen zo belachelijk goed. Had dit nooit verwacht. Toen ik mijn squatschoenen kocht heb ik nooit nagedacht om van stance te veranderen, had ik dus wel moeten doen. Voetjes dichter bij elkaar zodat de quads meer werk doen ipv de hamstring/glutes heeft wonderen gedaan. Ben benieuwd hoe dit gaat met low rep. Ik squatte met redelijke inspanning 5x120 en nu heb ik 10x120 gedaan zonder voluit te gaan.
Squat
12x110
10x115
10x120 vpr
Front Squat
8x80
7x80
Romanian Deadlift (hier had ik wel een beetje last van mn onderrug)
10x100
9x100
8x100
Gymnasion is de sportschool van de han/uni. Kan je voor 90 euro per jaar onbeperkt alle sporten doen. De gym daar is wel altijd bomvol.
Borst/Armen Hypertrofie
Opwarmen met bankdrukken 60% 3-5rm explosief stoten
6x3x65
Incline Dumbbell Press
12x32,5
12x32,5
8x32,5 geen zin in grinders, wil donderdag een paar sets zware bench neerzetten
Hammer Strength Chest Press
16x30kg aan schijven
14x30kg '' ''
Decline cable Fly
15x18
14x18
15x14
Ez-Bar Curl
12x35
12x30 super strict
12x30
Hammer Curl
11x15
12x12,5
Reverse Curl
12x25
15x20
Close Grip Bankdrukken
12x65
10x70
9x70
Tricep Pushdown
12x63
12x63
Rope Pushdown
15x23
15x23
Prima training. Overal wel weer een paar kilootjes zwaarder of een repje meer etc. Ik word nu sterker en langzaam droger. Voeding is nog steeds 3100kcal (onderhoud) en mijn gewicht blijft op de trainingen rond de 94kg hangen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment