Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weer mooie PR's! Ik ga er vanuit dat je bij je chins het toegevoegde gewicht staat of loggen we tegenwoordig ook halve reps:P
Hehehe, het is uiteraard inclusief BW
Die bank blijft maar vooruitgaan he. Die bank wordt zo wel heel allerbastend sterk!
Het voelt allemaal goed, dus ik hoop deze lijn stevig door te zetten Leuk is dat je merkt dat het echt een stuk makkelijker gaat dan ik me kon herinneren van de laatste keer dat ik 110 deed. Toen was het een grinder en 1 rep.
Vandaag overigens besloten even niet te trainen. Gister en vandaag een beetje last van een zeurende knie. Sinds kort doe ik elke dag oefeningen om mijn enkels en hamstrings wat op te rekken, en ik denk dat ik door de oefening met mijn enkels te veel druk op mijn kniëen heb gezet. Overigens heb ik deze week ook een strak schema, dus verschuif ik LB power naar morgen.
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
man man man, wat ging dit kut. Tijdens het unracken ging het een paar keer mis omdat ik tegen het rack aan knalde. Nooit last van. Begrijp ook niet hoe het is gebeurd. Ging eigenlijk voor de 3x135.
deadlift (week 2)
1x160
1x160
1x160
1x160
1x160
commentaar:
deze ging erg lekker! Goed op form geprobeerd te letten.
front squat
5x95 (pr)
3x95
3x95 vpr
commentaar:
ondanks dat deze ook goed ging, knalde ik nogmaals tegen het rack aan. Bizar.
Ziet er imo goed uit, je overlockt hem in ieder geval niet.
Rug ook mooi recht, ziet er makkelijk uit als jij het doet.
Met de hogere gewichten, heb je dan ook de meeste moeite met de liftoff?
Thanks! Moet zeggen dat hij gevoelsmatig ook heerlijk ging.
Toen ik voor het eerst die 175kg tilde, merkte ik vooral dat het idd aan mijn lift off lag, eenmaal over de eerste helft lukt ie wel. Had hier gister geen enkele moeite mee.
Ik zie het niet heel goed, maar het lijkt alsof de bar niet boven het midden van je voet ligt, eerder boven je tenen. Nu de bar te ver naar voren ligt schieten eerst je heupen omhoog, daarna gaat de bar zelf pas omhoog. Pas wanneer de bar zelf omhoog gaat zit je in de voor jou meest efficiënte positie, waarbij de bar te ver naar voren ligt en de lift dus inefficiënt is. Probeer met de bar echt boven het midden van je voeten te beginnen en, mits het nodig is, met je heupen iets hoger zodat je geen hip reflex hebt.
Hier een filmpje over (heb deze een hele tijd terug gekregen, dus ben niet 100% zeker dat ik alles hierboven correct heb gezegd hehe): https://www.youtube.com/watch?v=NJTTm1BEeg4
Thanks kerel! Nee eigenlijk niet, maar probeer het regelmatig beltless. Als ik mijn top nader gebruik ik wel een belt.
@fitnessecto
Thanks voor je tip en uitleg. Ik probeer die heupen ook inderdaad in een vloeiende lijn om hoog te laten komen. Laten we zeggen dat dit een van mijn betere deadlifts was vergeleken met vorige filmpjes. Daar zag je het nog veel erger.
----------------------------
Training vandaag:
bench press
5x97,5
5x97,5
5x97,5
5x97,5
5x97,5
pull ups
5x bw
5x bw
5x bw
incline bench press
12x34 (pr)
8x34
9x32
ohp
7x60
7x60 vpr
4x60
commentaar:
ik weet niet wat er gebeurde maar bij de tweede set ging ik ineens keihard. Energieboost waar geen pre-workout aan kan tippen.
dumbell row
8x40
6x40
8x36
cgbp
12x70
7x70
7x60
hammer curls
13x16 - iedere arm
8x16
-----------
Besef nu dat ik shrugs gewoon ben vergeten te doen
Niet helemaal fit vandaag, ondanks dat een goede training neergezet. Was ook magnesium vergeten dus had last van zweterige handjes bij de pulls.
UB Power
bench press
4x110 <--- De eerste 3 gingen erg snel, waardoor ik toch een 4e erachteraan wilde plakken. Lukte helaas net niet, spotter moest een beetje helpen, geen pr dus.
3x110 vpr
3x105
pull up
2x +20
3x +15
3x+ 10
ohp
3x72,5 (pr)
3x72,5 vpr
3x70
bor
5x85
5x82,5
4x82,5
commentaar:
moeite met grip, daarnaast merkte ik dat ik hier mijn fitheid meer aan het verliezen was
lateral raises
12x6
12x6
12x6
cgbp
5x90
3x90
5x85
snel een setje biceps nog tot slot.
Hoop morgen te herstellen en woensdag benen te doen.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment