Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Mijn squats zijn wel beneden par, zonder een pussypad in mijn nek. Ik zit dus goed.
Taille gaat goed omlaag zo te lezen, nice.
Jou verdenk ik niet hoor hahah.
Vandaag UB Power. Jeez laweez, wat een training.
bench press
4x110
3x110
3x110 <--- volgens mij een vpr
chin ups
3x +15kg
3x +15kg
4x +10kg
ohp
1x75 (pr)
1x77,5 (pr!)
1x80(pr!!)
commentaar:
Dacht deze eens een keer te maxen en had mijn doel op 75kg. Ging zo lekker dat ik toch besloot 77,5 te proberen. Ging ook super makkelijk, toen 80kg! Die ging ook gewoon super lekker!
bor
5x80
5x80
5x80
commentaar:
allemaal easy
rack chins
10x +10kg (pr)
8x +10kg
lateral raises
12x7
12x7
cgbp
5x92,5(pr)
5x90
5x90 vpr
biceps ex bar
1x +40kg aan schijven (AJ style)
10x +20kg aan schijven
10x +20kg aan schijven
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
ziet er goed uit deze training., vooral ook nette cgbp na de bp. Ik snap alleen niet dat jullie gasten allemaal zo'n hoge OHP hebben ik ben al blij met 5x55 mss als ik een goeie dag heb 1x60? Ik heb btw eigenlijk nooit gemaxt op de OHP.
ziet er goed uit deze training., vooral ook nette cgbp na de bp. Ik snap alleen niet dat jullie gasten allemaal zo'n hoge OHP hebben ik ben al blij met 5x55 mss als ik een goeie dag heb 1x60? Ik heb btw eigenlijk nooit gemaxt op de OHP.
Doe het twee keer per week, denk dat dat mij heel erg helpt.
Als ik het zelf zo terug lees ben ik nu een jaar lang bezig ohp twee keer per week trainen. Was rond maart 5x60 ijn 5RM, is het nu 5x70.
@AJ: Moest hem ff proberen!
@CarlB:
vpr heb je als je het volume van het aantal sets bij elkaar hebt kunnen verhogen tot iets wat je nog niet gelift hebt. Stel :
10x80 is je PR met bankdrukken, en meteen je eerste set. 2e set haal je er nog maar 7, de 3e nog maar 5.
Aantal weken later haal je de eerste set weer 10x80, maar haal je de 2e set ineens 9 reps en de 3e 7. 9 reps is geen pr, want je hebt er ooit 10 gehaald, maar het totale volume over de sets is wel verhoogd omdat je er nu 9 in de 2e set hebt kunnen maken n 7 in de 3e set.
Dikke squat! Ben je niet terughoudend met de squat omdat je hem zonder vangers doet? Falen zou dan extreem kut zijn. Hoe doe je het als je gaat maxen met de squat?
Niet zozeer ivm de leggers, maar meer om mijn techniek. Ben bang dat als ik er 5 reps van had gemaakt in de 1e set ik misschien weer te snel mijn heup omhoog laat schieten.
Heb voor de rest eigenlijk altijd wel een spotter bij me. En eigenlijk moet ik ook eens oefenen met het naar achter gooien van de stang mocht ik het niet halen.
All time PRs: 195/135/232,5
Meet PRs: 185/132,5/232,5
Inderdaad, wat een drukte de laatste tijd op BN. Ik zou de CGBP voor de shrugs doen. CGBP met vermoeide upper traps lijkt me niet ideaal. Shrugs met vermoeide triceps kunnen wel gewoon. CGBP is ook een compound oefening, terwijlde shrugs meer isolatie zijn.
Gigantische OHP hoor, ik snap niet hoe AJ en jij dat doen.
Je rug lijkt wat achter te lopen (gezien je pull ups en DB rows) vergeleken met je presses. Misschien kan je op de een of andere manier wat meer op je rug focussen? Zal je DL ten goede komen.
Heb je een goed punt. Ik merk dit best wel erg inderdaad. Het samen knijpen van mijn schouderbladen gaat dan inderdaad stukken lastiger.
Aansluitend op hierboven en over het feit dat mijn rug wat achterloopt op de rest, dat klopt. Maar ik heb veel meer moeite met het trainen van rug op donderdag omdat ik meestal woensdagavond laat benen train, en dus ook flink zware deadlifts doe. Heb toch flink wat spierpijn de volgende dag, en moeite met rows, pull ups, en shrugs.
Ik heb sinds kort wel een extra pull oefening (rack chins) toegevoegd op de maandag. Dus ik heb nu:
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment