Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
ik heb wel een vraagje:
in de tekst staat- 4x per week trainen: 2 dagen trainen, 1 rusten, 2 trainen, 2 rusten.
en dat gaat in mijn geval niet lukken, ik kan namelijk trainen op ma t/m woensdag en dan zaterdag...
ik denk dat dat wel een probleem is aangezien er aan word geraden om 2 dagen rust te nemen.
wat kan ik nu het best doen?
3x in de week gaan trainen (wat ik liever niet doe)
of maar 1 dag rust nemen wat ook niet echt handig is
Mijn reactie was een reactie op Dynobet zijn antwoord.
Als je namelijk zaterdag fullbody doet in plaats van vrijdag,heb je geen 2 rustdagen voor lb aangezien je maandag weer lb zou doen volgens Dynobet's berekening.
Ik heb 2 vragen! Als ik maandag-woensdag-vrijdag-zaterdg train is dit dan ideaal? Of een split, en dit schema houd het dan in compounds 3x8 en de rest 3x10? Ik vind 4x8 fijner persoonlijk,
Ik heb 2 vragen! Als ik maandag-woensdag-vrijdag-zaterdg train is dit dan ideaal? Of een split, en dit schema houd het dan in compounds 3x8 en de rest 3x10? Ik vind 4x8 fijner persoonlijk,
Wat is je 2de vraag eigenlijk, son? Antwoord op je 1ste vraag: ideaal nee, kan het ja.
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment