Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
Bankdrukschema van de ophaler
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by bodybuildr1990 View Postzeeeeeeeeeeeer netjes, gvd heb al moeite met de 100kg en jij drukt het zo ff weg, netjes maat
Alles clean doen en de natuurlijke grenzen van mijn kracht verkennen. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe sterk ik clean kan worden.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostJaaaaaa!
Vlak bankdrukken
12 x 60
12 x 60
10 x 100
10 x 100
8 x 120
6 x 130
2 x 140
(150 erop gedaan maar die failde helaas vreselijk...een andere keer dan maar)
Schuine bank ( met dumbells)
10 x 30
10 x 30
8 x 34
8 x 34
2 x 36 ( was nog behoorlijk moe van het vlak drukken)
Peckdeck
Half stack 3 setjes van 12 gedaan
Daarna nog beetje biceps omdat mijn trainingsmaatje dat zo graag wilde.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostEn ik heb een missie:
Alles clean doen en de natuurlijke grenzen van mijn kracht verkennen. Ik ben gewoon heel benieuwd hoe sterk ik clean kan worden.
reist binnenkort een keer af naar Tilburg om de machine te zien en te filmen natuurlijk
De sterkste ophaler aka The MachineDe waarheid kan erg hard zijn
Comment
-
Originally posted by Been View PostProbeer is wat minder op te warmen maat denk dat je die 150 er ook nog wel uitknalt
Even laatste log van DSO pakken en verbeteren...
12 x 60 - 10reps doen
12 x 60 -weg er mee
10 x 100 - 8 reps doen
10 x 100 - weg er mee
8 x 120 - 6 reps
6 x 130 - weg er mee of maak er 3 reps van.
2 x 140 - 3 reps
en dan.... 1x 150kg
Dan de 130 weg laten en de 150kg uitbouwen tot 5 reps eer je weer 5-10kg er bij gooit.
Dus krijg je iets van
60kg x10
100kg x 8
120kg x 6
140kg x 6
150kg x 5
en dan door naar de 160Last edited by Falstyr; 06-11-2008, 12:49.
Comment
-
@ Falstyr
Euh...OPWARMEN met 100 kg??
Is dat niet een beetje heel erg overdreven?
Ik ben geen pussy..maar met dat gewicht opwarmen vind ik b'tje onverantwoord (risico op blessures en shit). Misschien dat ik die 100 kg als 2e set ga doen maat, maar ik warm toch eerst wel een setje op met een makkelijk gewicht!Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment