Trainingslog Yawgmoth

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• @Der 1zelg@nger Haha komt nog wel is, ben gewoon nog lang en lang niet tevreden terwijl ik eigenlijk over me streefdoel heen ben. Ik ging voor de 70kg en ineens zit ik op de 71 in de ochtend, terwijl ik had gedacht dat ik nu toch echt wel flink breed zou zijn, helaas weer niet Beetje zelfde teleurstelling als die 100kg benchen, had helemaal opgebouwd in me verbeelding en dan lukt het en kom je tot de conclusie dat je nog lang niet bent waar je wilt zijn

Reden dat mensen vragen of ik breder ben geworden is omdat ik ze maar eens per 2 weken zie en ik redelijk gestaag vooruitgaan en zij altijd hetzelfde doen met dezelfde routine en dezelfde rust, en ik begin nu toch wel flinke gewichten te "man-handelen" zeker voor mijn gym aangezien er misschien 10 mensen zijn die uberhaubt hard trainen met uitzondering van de 3xp/w benchpress squat die aardig wat benchen maar niet eens mee kunnen komen met me opwarmsetjes voor rug of benen (en nou lopen benen nog achterlijk achter ook)

/random crap

Ben wel een beetje basic bezig op het moment en dat realiseer ik me ook wel, magoed zolang progressie er is ga ik er maar vanuit dat ik wat goed doe

Even me goals beetje aangepast aangezien ik nu merk dat sommige dingen meer helpen voor mijn fysiek dan anderen.

Chin ups voor low reps, daar exploderen me lats van en abs krijgen enorme opdonder
    BOR ook eindelijk eens een goal gezet op 10x100kg wat ik nooit voor mogelijk hield komt nou aardig in de buurt
    MP maar neergezet in 5 rep range, want 1 rep gaat nergens over voor massabouwen bij mij
    Bench is eruit, doet teweinig en heb gewoon besloten dat het me even niet boeit waar de rest van de wereld mee bezig is
    FSQ ga ik volgens mijn 5-3-1 manier doen aangezien ik daar als een sicko op vooruit ga en een speeddag tegen de spierpijn en voor duidelijke redenen
    DL houd ik op 1x per 2a3 weken, doet me herstel teveel pijn en merk dat ik harder vooruit ga op alles als ik die niet doe. Ik ga gewoon verder met zware BOR's en T-bar

Al me setjes ga ik nu opwarmen met de 10rep range, heb beetje rondgelezen en all the big boys do it dus dan zit er wel waarheid in. Straight weight sets vind ik beetje achterhaald te vinden en progressie gaat dan ook niet zo hard heb ik het idee.

/end random crap
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
      Ben wel een beetje basic bezig op het moment en dat realiseer ik me ook wel, magoed zolang progressie er is ga ik er maar vanuit dat ik wat goed doe

\
      Helemaal mee eens, wat voor de 1 totaal basic is en niet werkt kan voor de ander dus basic zijn en wel werken. Ik zou ok gewoon doorgaan dus

Je maakt lekkere progressies kerel.
      Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

• Thanks voor je reactie, weet tenminste dat logje leuk is voor anderen, das ook belangriijk

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• gaap *valt in slaap* wat een saai log

nou je hebt je toch kunnen motiveren om nieuwe goals te zoeken :P die bench van je heb je geen nieuw goal das wel duidelijk...en deadlift/sqt ga ik je nog wel ff voorblijve

en als je nou "die ene oefening die je rechterborstspier goddelijk groot maakt" doet, dan komt echt alles goed....
          BW: 75kg ---- Begonnen: 1 nov 2008
          BP1x92,5 ----- Incline press: 1x75kg ----- Dlift: 1x160kg ----- Front Squat: 1x95kg

Comment

• Originally posted by Gaapmotje
            In de auto muziek knetterhard raapjes open, shit wat is dat toch lekker en dan wegblazen over de weg heerlijk.
            I feel ya bro.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• homaeu
              elkaar beetje zitten voelen :O

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                homaeu
                elkaar beetje zitten voelen :O
                Lekker toch?
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Voor struisvogel;

Mp, side/BOR raises, auw

Voor de rest van BN;

Proloog ik ben fat

Sinds 71+ op de weegschaal staat en flinke bloat, door melk (iedereen die niet zeker is of je softere look krijgt door melk op 10+ BF, stop thinking it's true) dikke 1,5kg erbij door bloat ook een beetje door zout (gisteren was avondcheat maaltijd zoals altijd op woensdag chinees deze keer dus bring on the bloat) maar begint nou beetje te ver te gaan. Iemand in gym die ik 2 weken niet gezien had zei al dattie zag dat ik flink breder was maar ook beetje BF omhoog want hij zei dat zelfs me face dikker was, ouch. En hij heeft wel gelijk, nou kan ik dit zo ongedaan maken door te kappen met melk en even laag in natrium en hoog in water te gaan zitten maar dat boeit me niet zoveel. Moet toch wel even binnen de perken gaan houden dit gainen want gaat echt als een malle laatste tijd. Dus even starchy carbs eruit vanaf na mijn PWO (das tot 8.30), daal ik ook beetje in cals. Heb ook besloten te kappen met brood, was al geen fan maar weer beetje rond zitten lezen en tis ook allemaal klote eigenlijk in vergelijking met havermout, dus no loss there en is flink goedkoper voor de portomonnee want kipfilet is niet echt goedkoop.

Training

FF geen mobility gedaan voor LB want was erg stijfjes en pijnigies nog van vorige keer dus even alleen UB gedaan en me standaard FSQ/GM's/Jumpsquats en shit dus wel ff genoeg. Stretch is nogsteeds top en schouder voelt ook beter aan. FF herrinneren volgende keer ook scrap pushups te doen
                  Wilde eigenlijk borst lichtjes meepakken maar was toch niet echt lekker herstelt nog, had wel gekunt maar dan niet 100% dus besloten dat te laten schieten en schouders te gaan doen. Caffeine pilletje en maatje van me was ook schouders aan het doen (zei het met de helft magoed iemand die hard traint stimuleerd ook weer voor mijn kant) Moest een egotrippende eikel uit het squatrek schoppen omdat hij aan het curlen was (terwijl hij in de spiegel aan het flexen was in zijn rust) met de olympic barbell (zonder gewicht) en nog 3 sets moest, jah sorry man maar der zijn 4 lege stangen beschikbaar en een EZ-curl stang en maar 1 olympic bar om mee te MPen en zo breed ben je nou ook weer niet dat je dat immense gewicht niet kunt DLen, behalve feit dattie niet eens volledige ROM kom maken in het rack naja je snapt het wel die moest gewoon echt kas.

MP

10xstang
                  5x30
                  5x45
                  5x50
                  6of7x55 PR +2reps, dacht eigenlijk 7 maar voor zekerheid 6á7

Wilde nog wat singles doen met me oude 1RM maar ging te makkelijk;

3x60 PR +2reps (dus 3x me vorige PR, was wel erg blij )
                  2x60
                  1x60

Bewust gedaan dat 3-2-1 want wilde liever niet tot fail

Gassie die ik kende wilde ook met 60kg proberen (had nog nooit MP gedaan en ik had het hem dus duidelijk afgeraden maar hij ging toch sneaky naar de bar), holy fuck dat was gevaarlijk serieus nog nooit zoiets engs gezien moest nog inspringen van de voorkant om te zorgen dat ze neus neit verbrijzelt werd, had het hem afgeraden maar hij wilde toch proberen, tis toch lauwe chinees maar dit was wel heel eng. Dit was echt een reverse curl power clean val achterover dan voorover dan in frontsquat, mislukte pushpress overhead snatch fail en toen met hulp van mij toen die snatch bijna in ze neus kwam kreegtie hem omhoog. Jezus

Lean away side raises 1 arm per keer aan smithrack

12x6kg
                  12x8kg
                  Swingen aka ubercheat deluxe (express btw) 8x12kg

BORaises

6x4kg, oeps verkeerde gepakt
                  12x6kg
                  8x ubercheat 10kg, beetje te optimistisch haha kreeg rare blik van gozer die altijd uberstrict form verkondigd (normaal ik ook wel voor side raises maar moest ff proberen)
                  Bijna Fail x6kg

Dikke pump in schouders nou kon amper armen omhoog doen haha, maar voorste koppen waren nog niet leeg

Plate raise

8x15kg
                  Fx20 + static hold + zo langszaam mogelijk negatieven, trainingsmaatje zei dattie dacht dat ik dood ging omdat ik zo'n rare bek trok van de pijn

Conclusie

Ik ben fat
                  MP uber PR weer, lekkah, terwijl ik laatste tijd helemaal niet zwaar MP's heb gedaan vreemd, sterker nog vorige week helemaal niet
                  Uberpump is ook wel is lekker BB style afmaken, tis op gevoel maar beter kon niet vandaag
                  Geslaagd dagje weer, kan me sig weer updaten

Nou ik ga maar ff 10 min met de hond wandelen als cardio, plus dat beest moet toch rond dus

Morgen DL dag, rug is niet 100% nog van BOR's maar verwacht dat morgen wel goed zit en ligt beetje aan wie er nog meer deadlift of ik voor triple of single gaan, jullie horen het wel.

Adios
                  Last edited by Yawgmoth; 16-07-2009, 20:41.

Comment

• Korte versie;
                    DL, tie PR, 4 set chins

Proloog

Voelde me niet echt relaxt vandaag, had al ongelooflijk moeite überhaupt op te staan en het is nog DL dag ook. Naar de gym gereden cafeïne pilletje maar mood zat er niet in en nog flinke spierpijn van squats in me hamstring en me onderrug voelde nog niet 100% aan van BOR's/T-bars van woensdag, hard getwijfeld of ik zou DLen of niet, maar dacht ff vent zijn en gaan

Training;

Opwarm shit zoals altijd

DL

5x60
                    5x90
                    3x110
                    2x110
                    1x110 warm worden wilde niet echt lukken
                    3x130
                    1x130 nogsteeds niet echt warm, maar dacht misschien is mentaal
                    2x140 PR maar dat had ik al lange tijd geleden kunnen zetten dus tja
                    1x145 zonder psych up, nou dat heb ik geweten kk wat was deze zwaar
                    1x150 Tie PR, flinke psych up en deze ging vrij makkelijk beter dan die 145

Was aan het twijfelen of ik nog voor 155 ging, had echt voorgenomen de gym niet te verlaten zonder PR, maar rug voelde niet helemaal lekker aan en was toch flink vermoeid. Toen ging maatje voor 160 maar die failde @kneecaps omdat ze rug het begaf dus die was out en heb alleen maar op bankje/grond gelegen en is naar huis gegaan. Toen werd natuurlijk placebo effect helemaal duidelijk en ging me onderrug ook steeds meer vastzitten en beetje pijnig worden (das altijd zo hoor maar ik stoorde me er nu meer aan) en na 5 min beraad met mezelf 200kg aan schijven teruggelegd en DL afgekapt.

Chins

10x
                    3 min rust
                    10x
                    1 min rust
                    7x
                    30 sec rust
                    3x + 2 halve

Werd gym uitgeschopt meh was toch kut dus vond niet zo erg eigenlijk

Conclusie

Heb beetje gehad met DL eigenlijk, tis topoefening maar ik voel nu al dat me herstel vertyft is. Lats hebben sicko buff op moment ook nog door woensdag vooral door DL en dan ook nog chins, ben breder geworden dan dat stukje van me autostoel waar je normaal in ken zitten (nou is dat voor skinny bitches gemaakt dus dat zegt niks) maar dat viel me op vandaag

Progressie op DL ik weet niet, ik kan wel vooruit maar dan gaat me form achteruit, misschien hoger volume ver van fail af met 2x per week puur om wat reps binnen te krijgen, helemaal kappen of een manier zoeken om rack pulls te doen in me gym maar hoe, that's the question. Heb gewoon idee dat me rug groeit omdat ik massive gewicht aan me armen hang en niet zozeer omdat ik toevallig dat gewicht DL't, dus rack pulls lijkt me effectiever maar dan vanaf knie ongeveer lekker hoog zodat gewicht opgeschroeft kan worden. Ben er nog niet helemaal over uit maar volgende week ga ik zowiezo niet DLen.

Merk wel dat me verdeling vorige week lekkerder was dan deze week, zelfs al zat schouders borst beetje in de weg, even onthouden voor volgende week.

Comment

• Fucking n00bmagazine zal wel weer artikel over pullovers geprint hebben want jezus het stikte van de beachboys op flipflops die pullovers aan het doen waren, focking irrtant.

Dumbells gaan maar tot 32 en aangezien dumbell pullovers zo kk makkelijk is moesten ze die natuurlijk hebben stelletje tyfuslijers. BARF echt zo fockign irritant kk beachboys ben echt helemaal zat op moment.

Had nog flinke buff van deadlifts, enige plus aan de oefening op moment hehe dus had wel zin om te trianen. Borst was al 7 dagen geleden dus die was aan de beurt met 100% van de gymbevolking dus het was weer feest.

Fly 1 min rust;

10x6kg met 3 sec stretch
                      10x10 met 3 sec stretch
                      15x12 zonder stretch, te licht maar had echt geen zin om over 15 te gaan, dus volgende keer door naar 14

2 min rust

Incline Fly 1 min rust;

10x6kg met 3 sec stretch
                      15x10kg zonder stretch, zie fly's note

2 min rust

Flat DB Press 2 min rust;

10x22
                      10x28
                      WTB 32kg, maar kk losers waren er mee bezig wilde ook niet ff delen met ze 2en serieus tis dat ik geen knuppel bij me had anders had ik echt ze tanden uit die rotmuil van em willen slaan wat een kk egotrippende teringlul
                      ?x30kg
                      ?x30kg geen idee was gewoon pissig

Incline DB Press 2 min rust;

10x22
                      ?x22 + 10 sec eccentric na laatste rep

Was iets te licht achteraf omdat ik me bedacht dat ik vorige keer 3 werksetjes had op flat, maja boeie. Schouders brandden wel weer flink dus meot echt weer ff focussen dat ik met borst druk

Cable crossover;

25kg tot fail, maar merkte dat rechterschouder niet naar achter gedrukt kreeg hoe hard ik ook probeerde dus drukte daar vooral met schouderkoppen en dan doet het amper wat (zelfs al doet iedereen het zo) voor borst, dus gewoon tot ik merkte dat borst niks meer deed

Stretch;

12kg op GenIx style, vind maar kanker, schouders doen volop pijn ervan en ik kan megadiep dus vind maar tyfus doe ik niet meer ik ga wel 45 graden strekken in cable crossover tegenwoordig dat werkt lekkerder imo. Zal vast voor sommigen werken maar is echt niet aan mij besteed, misschien keer op meet dat iemand me het uit kan leggen want ik zal ongetwijfeld nog iets fout doen

Kaakspieren 5 min

External rotator cuff, ala 20 reps beide kanten 1 set

Pre-WO; 500ml melk, 50 gram havermout, 50 gram whey
                      PWO; 1 liter melk

Vind mooi geweest, serieus ik koop een gun om die ballen af te schieten ben echt helemaal zat nou, fjin dat maandag borstdag is ik doe er zelf ook aan mee maar jezus deel tenminste je dumbell als je zo'n kk oefening aan het doen bent voor 10 sets nadat je focking zuigt op je benchpress. Volgende keer jat ik alle dumbells van 6 tot 32kg en laat ik niemand meedraaien, pleur maar op. Dan pak ik er niet 2 maar 1 zodat ze niks kunnen net als deze kk apen, alhoewel dan gaan ze alsnog allemaal pullovers doen, dan pak ik alles wel.

/End rant

Comment

• Je kan ook pull overs met barbel doen en echt buffe gewichten gebruiken

Comment

• Tja, als ik ze dat moet vertellen dan ben ik een uur bezig en waarschijnlijk zijn alle barbells behalve de olympic bar in het squatrek bezet door klunzen die aan het reverse grip cleanen zijn

Achteraf nog fijn dat ik tenminste niet hoefde te wachten op een bankje

Comment

• gehe maandag is bij ons in de sportschool ook borstdag
                            vandaag 1 was aan het bankdrukken, daarvoor weer iemand db pressen en daarvoor weer iemand met flys, gewoon drie op een rij waren ze bezig
                            160kg squat
                            225kg deadlift
                            130kg benchpress

Comment

• in de gym waar ik train,
                              daar is het elke dag borst dag.
                              (zijn mensen die trainen biceps en borst 3x pw)

meestal zijn het de beachboys die een half uur een bench bezet houden.
                              Soms zeg ik dan, mag ik met je meetrainen met benchpress?
                              dan kan ik trainen terwijl jij rust, en andersom. Je zegt dan "ik denk dat wij toch wel ongeveer dezelfde gewichten nodig hebben ". dan warm ik 1 setje op met hun werkset gewicht, en de set erna verhoog ik met 10, en doe alsof ik denkt dat hij dat ook wil. Vaak doen ze dan mee, vraag me niet waarom maar heb het nu al 3-4x meegemaakt. en ze worden dan knalrood bij herhaling 5-6. Na die zware set zijn ze bijna altijd "klaar"

maarja het is natuurlijk altijd zwaar irritant als de apparaten die jij wil bezet zijn. Ikzelf doe nu fullbody dus heb veel "speelruimte".

waar kom je trouwens vandaan? en waar train je?
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Kaakspieren 5 min? Gewoon aan het kijken of we opletten?
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X